a a l l o i l l a

mahdotonyhtalo"

aalloilla keinuen

mieli tyhjentyen

hetkessä eläen

16

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*
      • mahdotonyhtalo"

Hei Murukulta. Ehkä kumpikin meistä olemme sillä asteella, ettemme jaksa enää murehtia ja valittaa. Sitä etsii sopusointua elämäänsä. Olin viikonloppuna kumpanakin päivänä purjehtimassa ja olo on ollut rauhallinen sen jälkeen.

• mahdotonyhtalo"
        mahdotonyhtalo" kirjoitti:

Hei Murukulta. Ehkä kumpikin meistä olemme sillä asteella, ettemme jaksa enää murehtia ja valittaa. Sitä etsii sopusointua elämäänsä. Olin viikonloppuna kumpanakin päivänä purjehtimassa ja olo on ollut rauhallinen sen jälkeen.

Sen verran vielä, että omalta kohdalta olen päättänyt kommentoida runoja, jotka ovat rauhoittavia, energisiä tai elämäniloa täynnä. Ainoat poikkeukset ovat runot, jotka sisältävät menetyksen kuoleman muodossa. Jotenkin sitä on suojeltava omaa elämäniloaan :). Hyvät päivänjatkot!

• pintaan takaisin

mieli tyhjänä
      kaikesta

aalloille
      keinuen

hetkestä nauttia

rakastaa

"miksi sitä nyt kadottaa.

• mahdotonyhtalo"

Kiitos kommentista. Onneksi on asioita elämässä, jollo voi palauttaa nuo hetket. Minulle ne ovat hetket vesillä.

• oiva.K

se hetki

on retki

omaan maailmaan

• mahdotonyhtalo"

Hei Oikku. Ei toteudu vielä retkenä omana maailmaan. Ympärillä on onneksi samanhenkisiä ihmisiä, mutta tulevaisuudessa.. Ensimmäistä kertaa jo tuntui siltä, että olen valmis veneenomistajaksi. Paljon on vielä opeteltavaa, mutta uskoisin jo pystyväni hallitsemaan veneen.

• oika.K

Hei Oikku. Ei toteudu vielä retkenä omana maailmaan. Ympärillä on onneksi samanhenkisiä ihmisiä, mutta tulevaisuudessa.. Ensimmäistä kertaa jo tuntui siltä, että olen valmis veneenomistajaksi. Paljon on vielä opeteltavaa, mutta uskoisin jo pystyväni hallitsemaan veneen.

mikä kiinnostaa
        sen parhaiten oppii
        ----

sillä välin vedet odottaa
        eivät haihdu
        vaikk aurinko porottaa

:)

talvellakin voi harjoitella
        http://www.youtube.com/watch?v=tartGruTI9k&feature=related

• mahdotonyhtalo"
        oika.K kirjoitti:

mikä kiinnostaa
        sen parhaiten oppii
        ----

sillä välin vedet odottaa
        eivät haihdu
        vaikk aurinko porottaa

:)

talvellakin voi harjoitella
        http://www.youtube.com/watch?v=tartGruTI9k&feature=related

Noup! Enemmänkin harjoittelussa laituriin meno ja tulo turvallisesti sekä muutenkin noin 24-30 jalkaisen veneen hallinta. Siihen auttaa vain purjehdusmatkalle lähtö :). Kite on kyllä kiinnostanut pidempään.

• *laudi*

Mikä tunne vapauden!

kuunnella kuohuja

pärskeitä aallokon

Noissa hetkissä eläen
      purren vauhdista nauttien

kesää upeaa
      yhä uudelleen kaivaten :))

• mahdotonyhtalo"

Kiitos vauhdikkaasta vastauksesta. Pääsin tunnelmaan mukaan :).

• Putkivalo

Taisit juuri kiteyttää purjehduksen lumouksen, niin että minäkin tajuan miksi joku venho voi viedä sydämen :))

• *laudi*

:)) Niin eikä vain venho.
        Rusketuksen sillä saa myös tosi mahtavan ;))))
        ..kalliolla siks käynkin kurkkimassa mä yhtenään..
        ;))

• Putkivalo
        *laudi* kirjoitti:

:)) Niin eikä vain venho.
        Rusketuksen sillä saa myös tosi mahtavan ;))))
        ..kalliolla siks käynkin kurkkimassa mä yhtenään..
        ;))

Vai sellainen tenho :D Kallion tenho on mullekin tutumpi, se ei häviä tuuleen vaikka pulahtaisit veteen välillä :)))

• mahdotonyhtalo"

Paluu arkeen on vaikeaa, mutta toisaalta mikään ei ärsytä hetken aikaa :D. Luulen, että se sama asia on sinulle juokseminen.

• mahdotonyhtalo"

Paluu arkeen on vaikeaa, mutta toisaalta mikään ei ärsytä hetken aikaa :D. Luulen, että se sama asia on sinulle juokseminen.

Ja taas väärään paikkaan. Tämä oli vastaus Putkivalolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe