Olen myymässä Suzuki Streetmagic skootteria. Talven jälkeen mopo ei suostu kulkemaan kahtakymppiä kovempaa, mutta moottori kiertää kuitenkin normaalisti. Olen puhdistanut ja purkanut koko variaattorin sisällön tuloksetta. Missä vika? Rullat? Kytkin? Jos olisi jotain tietoa asiasta niin kertokaa pois.
t: turhautunut ex-mopedisti
Miksi Skootteri ei kulje 20 km/H kovempaa?
10
2654
Vastaukset
- hjgfc
Ootko tarkistanu rengaspaineet?
- yhashb
Rengaspaineet????
Vaikka ajaisi tyhjillä renkailla, toimiva mopo kulkisi yli 20km/h, ja sitä suuremmalla syyllä, sen kyllä huomaa ihan silmämääräisesti että onko siellä liian vähän ilmaa.
Ootko tarkistanu pääsi? - hjgfc
yhashb kirjoitti:
Rengaspaineet????
Vaikka ajaisi tyhjillä renkailla, toimiva mopo kulkisi yli 20km/h, ja sitä suuremmalla syyllä, sen kyllä huomaa ihan silmämääräisesti että onko siellä liian vähän ilmaa.
Ootko tarkistanu pääsi?Jaa - omassa mopossa oli takarengas tyhjä ja ihmettelin kun ei oikeen kulje 25kmh kovempaa. Laitoin ilmaa ja alko kulkemaan.
Miks ihmees mun pitäs pääni tarkistaa? Etkö nyt muuta keksiny alkuperäsen ongelman mahdolliseks syyks kuin minun pääni? voi voi. - poiuysdfg
hjgfc kirjoitti:
Jaa - omassa mopossa oli takarengas tyhjä ja ihmettelin kun ei oikeen kulje 25kmh kovempaa. Laitoin ilmaa ja alko kulkemaan.
Miks ihmees mun pitäs pääni tarkistaa? Etkö nyt muuta keksiny alkuperäsen ongelman mahdolliseks syyks kuin minun pääni? voi voi.ja kyseisessä skootterissa rengaspaineet ovat kohdallaan
- tATGAwg
hjgfc kirjoitti:
Jaa - omassa mopossa oli takarengas tyhjä ja ihmettelin kun ei oikeen kulje 25kmh kovempaa. Laitoin ilmaa ja alko kulkemaan.
Miks ihmees mun pitäs pääni tarkistaa? Etkö nyt muuta keksiny alkuperäsen ongelman mahdolliseks syyks kuin minun pääni? voi voi.No vähän taidat olla tyhmä jos et silmällä erota ennen ajoa että takarengas on tyhjä.
- jake6662011
ILMANPUTSARI TUKOSSA? AATTELIN OMASTA SFR:STÄ KATSOA JA PUHDISTAA,TOIMINU NY VASTA HUONOSTI,MUUTEN LAAKISTA KÄYNTIIN!
- enoseta
Milläs rahalla myyt sen pois? laita viestii, [email protected]
kaaaaaaaaaaaa-aaaaa-aaaa-aaasaria putsaaaaa-aaaaa-aaaa-aaaa-aaamaaaaaaa-aaaaa-aaaaa-aaaan ja tulppa ois kiva vaihtaa.
- aerox04
olisiko tulppa huonosti?! kaasarinkin voi tietysti olla tukossa..
- moimoi16
Luulen että ilmaputsari tukossa tai kaasari täynnä paskaa. Booaako ? Paljon ajettu viimeisen koneremontin jälkeen ? Onko paljon puristuksia ? Voi olla että männänrenkaat on "jumissa/kiinni" männässä, jonka takia painetta ei synny ja väljä kone ei jaksa kulkea. Itselläni oli kanssa putki tukossa, vaihdoin toiseen niin alkoi kulkea. Karstojen poltto auttaa myös asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077763
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1126026- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 592997
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066