Ubuntu 10.04 päivitykset jatkuu?
Ehtiikö tulla mahdollisuus polttaa levy netistä seuraavaan pitkäntuen ubuntu 12,04 versioon ennen kuin 10,04 vanhenee?
Väliversioita en haluaisi päivittää.
Miten kauan..
8
90
Vastaukset
- 22
Tuki jatkuu 2013 asti.
Seuraava LTS tulee 04 kuukausi ja 2012 vuosi.
10.04.2 LTS on virallinen ja sillä mennään, jos ei väliversio testipenkkejä halua. - lwsp
Liian monelta kuullu ongelmia noista väliversioista.
ei kiinosta. parempi odottaa vakaata versiota.- jjhvhjhv
11.04 on vakaampi kuin mikään aiempi versio.
- upu- upu
Minäkin olen ajatellut, että odotan 12,04-versiota.
Muistaako joku kuinka kauan uuden pitkäntuen version ilmestymisestä menee ennen kuin sen voi netistä polttaa dvd:lle?- 11+12
noin vuosi.
- ---->
Tästä kaaviosta näkee menneet ja tulevat ja tukien pituudet:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ubuntu#Ohjelmaversiot- Kone ajantasalle
Ja tuosta kaaviosta voi arvailla, että tuki työpöytäohjelmistoille on tuo 3 vuotta, mutta palvelinsofelluksille vielä pari vuotta lisää eli 5v.
Henkilökohtaisesti kuitenkin päivitän aina Ubuntu-version seuraavaan, kun sellainen on tarjolla. Päivitys ei ole suuri urakka, ja kukin versio on toiminut aivan mallikkaasti.
LTS-versioiden päivitys taas pari vuotta vanhasta jakelusta päivän tasalle on melkoinen hyppäys, joten ohjelmoijien pitää todellakin tehdä kovasti työtä ko. päivityksien onnistumiseksi. - Jane ja muut
Kone ajantasalle kirjoitti:
Ja tuosta kaaviosta voi arvailla, että tuki työpöytäohjelmistoille on tuo 3 vuotta, mutta palvelinsofelluksille vielä pari vuotta lisää eli 5v.
Henkilökohtaisesti kuitenkin päivitän aina Ubuntu-version seuraavaan, kun sellainen on tarjolla. Päivitys ei ole suuri urakka, ja kukin versio on toiminut aivan mallikkaasti.
LTS-versioiden päivitys taas pari vuotta vanhasta jakelusta päivän tasalle on melkoinen hyppäys, joten ohjelmoijien pitää todellakin tehdä kovasti työtä ko. päivityksien onnistumiseksi.Minäkin olen samaa mieltä, että helpoin urakka on vain päivittää aina seuraava versio. Jostain syystä nuo specalistit -kuten exergyt, M-Kar:it ja muut aina sanovat itse ottavansa sen LTS-version. Tiedä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683