Pitäisi perkele saaha peräkärry fillariin.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=27177.htm&tuote=27177&ryhmaid=178
Tommonen osu silmään, 100€ olisin valmis maksamaan, jos saisin idealle kannatusta, piilteemasta peräisin oleva kama vain yleensä on paskaa. Ei renkailla/vanteilla (jos normi vanteet) ole väliä, kunhan tuo aisa ja runko kestävät. Onko kokemusta? Muitakin saaa ehdotella.
"Turvallisuus"- ihasama
Kestävyys- rungolla ja aisalla oltava hyvä
hinta- ei paljoo kallinpi sais olla
Onko noista kokemusta, että kestääkö aisa-systeemi?
Entä minkähän kokoset kumit tossa on?, pystyykö laitta 26 tuumaset ilman että menee ihan vituilleen.
Tarkoitus tuolle olisi ostosten roudaaminen muutamia kilsoja, mahd myös kamujen, mutta ei sen takia tarvi olla hieno.
Peräkärry fillariin
perse.erkki
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331401Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43973- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.54598