Muista ihan viime aikoine lukeneeni, että Gmail:ssä olisi suomenkielinen oikoluku?
Kun teen Gmail:ssä uutta viestiä, voin avata hiiren vasemmalla oikolukuun asetukset ja siellä kieliasetukset ikkunan, mutta kielitarjokkaiden pitkähköltä listalta suomi puuttuu !!!!
Onko joku törmännyt tähän / ratkaissut ongelman?
Onko Gmail:ssä suomenkielinen oikoluku?
ammattilainenHukassa
1
338
Vastaukset
No kun mä kirjoitan viestiä Applen Mail-ohjelmassa lähettääkseni sen Gmailista, systeemin oikoluku (Voikko) toimii ja näyttää virheet. Sama tietysti toimii muiltakin Mail-ohjelmaan asettamillani posteilla (Elisa, Hotmail jne.)
Jos jostain syystä haluaa käyttää Gmailia webmaililla, sittenpä ei taida suomen oikolukua löytyäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584