Viikonloppuna pitäisi taas katsastaa Vaasan kirpputori tarjonta. Antaisitteko päivitettyä tietoa kirpputoreista, kun netin kirpputorisivut eivät tunnu pysyvän ajantasalla. Adam & Ewe ilmeisesti on edelleen olemassa, ja Oma tori. onkos muita mielenkiintoisia. Lähetyskirpparit eivät niin hirveästi kiinnosta.
Vaasan kirpputorit
3
301
Vastaukset
- 123321123
Mustasaaressa, Sepänkylässä, what ever, on avattu uus tossa pari kk sitte, se on siinä samassa talossa kun Kenkä Extra.
Kummalliset aukioloajat vaan. Nämä mun muistilapussa, mut voivat olla muuttunu jo: ma ke ja pe 14-19, ti ja to 16-19 ja la ja su 11-16.
Spr on ihan ok kans, vaikka tykkäsinki siitä enempi kun oli asiakkaiden myyntipöydät. - Ei näin...28
SPR:n kirppiksellä muutama periaatteessa mielenkiintoinen LP-levy. Levyn hinnoityelluyt henkilö tosin on ollut hieman optimistinen pyytäessään 16 euroa levystä, josta koira tai joku muu eläin on jyrsinyt suuren palan kannesta pois. JOKU ROTI!
- Ei niin...
Olen huomannut saman Davif Bovie levyn itsekin siellä ja ihmetelly kovasti hintaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025