Siis toi meidän pesukone on jo varmaan sen ikäinen että kuuluis jo museoon. Mutta oon kauan vittuillu jo kun pyykit aina paskasia ja kone ei pese kunnolla. Tätä jatkunu jo niin kauan kun tähän kämppään muutin vuokralle, nyt sit tajusin vast että vaikka kuinka pesisin pyykit 90 asteessa, koneen lasinenluukku ja vesi mikä tulee lavuaariin on aina jääkylmää, sekä se lasinen ikkunakin on aina jäätävänkylmä, vaikka sitten pesisin 90 asteessa..luulisi että se lämpenee jos vesi on kuumaa? Siis eikö sen pitäisi lämmetä edes vähän jos vesi koneessa on mukamas 90c? Onko kone siis rikki vai häh?? Auttakaa nyt tyhmää, pääsen kinuumaan uutta pesukonetta..
paska pesukone...
3
213
Vastaukset
- Pyydä uutta
Taisit vastata jo kysymykseesi. Koneen lämmitysvastus luultavimmin rikki. Jos se on "museomallia" niin ei kannata korjata, vaikka vastuksen (jos tuohon saa) hinta on yleensä 20-60€. Lisäksi tulee työt 50-150. Vaikka saisi satasella korjattua, niin joku muu paikka hajoaa tuota pikaa.
Toivottavasti vuokranantajallasi on järkeä vaihtaa kone, eikä yrittä väliaikaista tekohengitystä. - laita äkkiä
kierrätykseen ja osta uusi
- Vaihda vastus!
Ehdottomasti kannattaa korjata! Korjattuna kestää takuulla kauemmin kuin yksikään nykyinen kone ja pesee myös paremmin (vanhat koneet käyttävät hyvin vettä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479