Golf V jäähdyttimen tuuletin

laalalaa

Hei!
Golfissamme on noin 6kk:n ajan palanut keltainen pakokaasujärjestelmän varoitusvalo. Valo on palanut säännöllisen epäsäännöllisesti, viimeiset pari kuukautta kuitenkin melkein jatkuvasti.

Kysyttyämme asiasta aikanaan oli vastaus että joku sähkövika vain mikäli ei käynnissä mitään erikoista. Moottori tosiaankin käy täysin moitteetta, kulutus, lämmöt eikä mikään muukaan arvo nouse ajaessa.

Nyt esille on noussut jäähdyttimen tuulettimen vika. Epäilys korjaamolla on ollut että kyse olisi anturiviasta, tänään kun itse aloin tutkia asiaa ei apukuskin puoleinen tuuletin tosiaan pyöri lainkaan ja toinen huutaa kovilla kierroksilla.

Kysynkin että kuuluuko molempien puolien pyöriä aina yhtäläisesti? Ja millainen homma tuon anturin vaihto on, omaan silmään ei osunut kun pellin alle tänään katselin? Varoitusvalo muuten sammui nyt ainakin toistaiseksi kun tuulettimen johtoliittimiä räpläsin... Merkillinen vika ja ilmenee tosiaan pakokaasujärjestelmän varoituksena, melko salatiedettä nämä autot nykyään ovat..:)

Kiitos vastauksistanne!

6

3645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taipuu tuulessa puu

Terve !

Minulle vaihdettiin toinen tuuletin pari vuotta sitten.
      Hinta lienee kokonaisuudessaan 100 euron luokkaa.

Mittarissa oli silloin noin 90000 ja autoni vuosimalli
      on 2004.

• Tietoa tarttis

Jetan -91 jäähdyttimen tuulettimen vaihto olisi ajankohtaista. Mistähän sen tietää, tarviiko sen olla 1- vai 2-nopeuksinen?

• jetta vm-90

1-nopeuksinen riittää,eikä pidä niin kovaa meteliä kun jätät auton talliin jäähtymään.

• gontzo 1

Todenäköisesti tuulettimen ohjausjärjestelmä vika.Järjestelmä sijaiseen ekassa flektissä siksi ei kytke toista päälle. Vaihto n. 400€

• Das 2005

Tässä tietoa,laskusta luettua.

Vikamuistit tyhjennetty,moottorin lämpöanturi viallinen uusittu.

lämpöanturi,o-rengas,jäähdytysneste,pientarvikelisä.

107,44 ALV Yhteensä 133,23 EUR

Siis työt ja osat. Merkkiliikkeessä.

• asentaja 44

Jos tuuletin on pitkään rikki,niin ilmastoinlaite sanoo poks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5173
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2736
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      394
      1106
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe