Hei!
Golfissamme on noin 6kk:n ajan palanut keltainen pakokaasujärjestelmän varoitusvalo. Valo on palanut säännöllisen epäsäännöllisesti, viimeiset pari kuukautta kuitenkin melkein jatkuvasti.
Kysyttyämme asiasta aikanaan oli vastaus että joku sähkövika vain mikäli ei käynnissä mitään erikoista. Moottori tosiaankin käy täysin moitteetta, kulutus, lämmöt eikä mikään muukaan arvo nouse ajaessa.
Nyt esille on noussut jäähdyttimen tuulettimen vika. Epäilys korjaamolla on ollut että kyse olisi anturiviasta, tänään kun itse aloin tutkia asiaa ei apukuskin puoleinen tuuletin tosiaan pyöri lainkaan ja toinen huutaa kovilla kierroksilla.
Kysynkin että kuuluuko molempien puolien pyöriä aina yhtäläisesti? Ja millainen homma tuon anturin vaihto on, omaan silmään ei osunut kun pellin alle tänään katselin? Varoitusvalo muuten sammui nyt ainakin toistaiseksi kun tuulettimen johtoliittimiä räpläsin... Merkillinen vika ja ilmenee tosiaan pakokaasujärjestelmän varoituksena, melko salatiedettä nämä autot nykyään ovat..:)
Kiitos vastauksistanne!
Golf V jäähdyttimen tuuletin
6
3645
Vastaukset
- taipuu tuulessa puu
Terve !
Minulle vaihdettiin toinen tuuletin pari vuotta sitten.
Hinta lienee kokonaisuudessaan 100 euron luokkaa.
Mittarissa oli silloin noin 90000 ja autoni vuosimalli
on 2004. - Tietoa tarttis
Jetan -91 jäähdyttimen tuulettimen vaihto olisi ajankohtaista. Mistähän sen tietää, tarviiko sen olla 1- vai 2-nopeuksinen?
- jetta vm-90
1-nopeuksinen riittää,eikä pidä niin kovaa meteliä kun jätät auton talliin jäähtymään.
- gontzo 1
Todenäköisesti tuulettimen ohjausjärjestelmä vika.Järjestelmä sijaiseen ekassa flektissä siksi ei kytke toista päälle. Vaihto n. 400€
- Das 2005
Tässä tietoa,laskusta luettua.
Vikamuistit tyhjennetty,moottorin lämpöanturi viallinen uusittu.
lämpöanturi,o-rengas,jäähdytysneste,pientarvikelisä.
107,44 ALV Yhteensä 133,23 EUR
Siis työt ja osat. Merkkiliikkeessä. - asentaja 44
Jos tuuletin on pitkään rikki,niin ilmastoinlaite sanoo poks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039