En ole nauranut näin ihan krampissa pitkään aikaan, kuin tänään kun Lutku ja Misu pelasivat fudista... :D
Siinä oli kuulkaas tassua ja hosumista, välillä fysiikan lakien
mukaisesti kyljelleen, kun etutassut ei pidäkkään pyöreän päällä...
Ärinää, ketkuttelua ja onnistumisen iloa ja noloja turvalleenmenoja! :D
Anna koiralle jalkapallo ja... :D
8
186
Vastaukset
- Oreganobasilika
Koirat on niin suloisia kun oikein antaumuksella leikkii! Onko mitä rotua vai seropeja?
On ne... :D Saavat kohta Poolin avauskokoonpanoon kutsut... :D
Luoti on dobermanni ja Misu ambulli. Minä hoitelen katsomossa hurraten:
http://www.youtube.com/watch?v=3jVomM7pC8o- Oreganobasilika
kaishakunin kirjoitti:
On ne... :D Saavat kohta Poolin avauskokoonpanoon kutsut... :D
Luoti on dobermanni ja Misu ambulli. Minä hoitelen katsomossa hurraten:
http://www.youtube.com/watch?v=3jVomM7pC8oNo ne varmasti osaa leikkiä ja pelata!
- 911-555-xxx
Taitavat olla tyhmiä koiria,jos eivät osaa edes pallolla leikkiä.
Tyhmiä paskahäntiä. - 3+5
Onnee mukavasta ja sosiaalisesta kanssa käymisestä lemmikkien kanssa.
Taidatkin olla niitä harvoja jotka enää eläimistä edes puhuu, AMMMUUT kun tappelee vaan siitä, kellä on kaunein kukkatarha ja kuka joutaa palstalta helvettiin. Huomenna taas koheltamaan. Misu-tyttönen pärjää hyvin Lutkun ja
Paavon, ystäväni briardi-rotikka sekoituksen kanssa, joka aina välillä liittyy seuraan... :D Misu taklaa astetta rajummin vaan... :D- itse metsään menijä
Mukavia pallopelejä ja pitäkää hauskaa koirien kanssa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672297Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282210- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis231308Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210- 1241208
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922