en raaskinut herättää

oiva.K

sinä et herännyt
olin näkymätön kädenjälki
nukkuvalla iholla

unenvaaka painoi
silmäsi tiukasti kiinni
ettet näkisi pimeää verhoa
vaan valkoisen perhosen
joka on tuntenut onnen
rauhan
rakkauden

10

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo"

      Vastavuoroisesti vierailulla :).. Luulet vain, ettei herännyt. Omakohtaisia kokemuksia omasta elämästä ;). Kylläkin vuosien takaa..

      • oiva.K

        pääasia että jotain heräsi
        vaikka muistot
        silloin voi elää ne uudestaan, uudestaan.....


      • mahdotonyhtalo"
        oiva.K kirjoitti:

        pääasia että jotain heräsi
        vaikka muistot
        silloin voi elää ne uudestaan, uudestaan.....

        Hmmmm.. muistot saavat jäädä muistoihin. Luulen, etten tyydy elämättömään elämään, joka seuraa muistoihin hautautumisesta.

        Kaunis oli runosi :).


      • oiva.K
        mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        Hmmmm.. muistot saavat jäädä muistoihin. Luulen, etten tyydy elämättömään elämään, joka seuraa muistoihin hautautumisesta.

        Kaunis oli runosi :).

        luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat

        tarkoitin niitä parhaita paloja muistoista (top 10 )
        se on vähän menneestä.

        Miete:
        elämä eilisen kanssa pysäyttää
        huominen uudelleen yllättää

        kiitos


    • liona.k

      Jos sulkee silmänsä uneen utuiseen
      tuo alitajunta verkkokalvojen taa
      valkoisen perhosen
      rauhan ja rakkauden

      Hyvin kirjoitettu runo parantavasta unesta...... en tiedä ymmärsinkö mutta
      kauniilta se kuulosti, runosi oiva.k.

      • oiva.K

        ymmärsit oikein
        uni on tärkeä osa elämää


    • *laudi*

      Kuinka tärkeää uni meille kaikille on
      JA
      miten ihanaa uneen nukahtaa
      on haaveillen

      siipi suojelusenkelin
      suojana lapselleen silloinkin
      on.

      ps. kiitos runostasi oiva :))

      • oiva.K

        voi miten monta hyvää unta herätyskello on katkaissut :))
        mutta elämä ei ole pelkkää nautintoa
        joten näillä eväillä mennään


        kiitokset laudi kirjoitit niin kauniisti


    • Herätithän,,,,
      upealla runollasi.
      Kiitos siitä

      • oiva.k

        kiitos Margitta
        jotkut saa herättää jos siihen on hyvä syy

        t. oiva herätyskello


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe