niin mä täs aattelin kysyy et kuinka moni tykkäis/ tykkää poikamaisesta tytöstä oon 18...eli selvennettynä poikatytöstä esim hius tyyli sellanen lyhyehkö/puoli pitkä jne ja sit käytän rentoi vaatteit esim mä käytän isoi mustii huppareit tiukkoja paitoja yleensä tykkään mustista paidoista ne on mun mielestä aivan ihania mutta kyllä värikkäätkin paidat ym vaatteet on ihan kivoja ja sit käytän koruja joskus esim joitakin rannekkeita en yleensä muuta jne ja käytän pilli farkkuja kyl joskus jne ja oon todella huumorintajuinen nauran useesti oon tosi hilpee useesti sekoan kahvista eli saa nauru kohtauksii...oon aika puhelias kun esim tutustun johonkin uuteen tyyppiin nii =)ja oon sellanen rento tyyppi heitän vitsii jne..ja mun hiukset yltää olkapäihin mut aattelin ehkä vieläkin lyhyemmäksi hiukseni leikata =) =) en mä tähän muuta osaa lisätä aattelin vain yleisesti kysyä....
heips =)
7
293
Vastaukset
- juu =) =)
siis mitä mieltä ootte yleensä poikatytöistä =) mikä niissä on mukavaa jne =) tyyli tms
- purrurmiau
En kuule osaa sanoa kun, että itse ainakin tykkään :) Ne jopa viehättää hiukan enemmän kuin tyttömäiset tytöt. Tapaamani poikatytöt ovat yleensä todellakin rentoja ja heidän seurassaan on helppo olla.
Ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä, mieltymyksiä ihmisillä on, mutta miksei me nyt poikatytöistä tykättäis :) Kuulostit kivalta persoonalta. - Keskiyö
Jjjuuu täällä yksi joka tykkää nimenomaan tuollaisista poikatytöistä!! :P
- juu =) =)
=) ihunaa
- juu =) :)
=) =) kiva kuulla että tykkäätte poikatytöistä mie oon yks semmonen =)
- juu =) =)
voitte viel kirjotella tänne omia näkemyksiänne poikatytöistä omia mieli piteitä jne ym =) =)
- juu =) =) innoissaan
=) ihunaa :D haluisin kuulla kaikkii teidän näkemyksii poikatytöistä äähäähä ne on niiiin ihuniii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070