jaetut kotityöt? Meillä on metrin pituinen lista eteisen seinällä, johon on allekain laitettu kotityöt. Sittn ruksitaan miehen kanssa aina kun niitä tehdään, ja katotaan kumpi tekee enemmin. Tämä käytäntö on ollut meillä jo 25 vuotta, eikä varmaan lopu ikinä.
Meillä kaikki menee puoliksi, ettei kumpakaan tee enempää kuin toinen.
Jos mä tiskaan vaik viisi kertaa peräkkäin, niin mies tiskaa sitten viisi kertaa peräkkäin.
Jaamme kaiken, rahatkin tosi tarkkaan. Lasten hoito on myn työ ja mies käy kaupassa, niitä ei jaeta. Karkit jaetaan ja shipsit.
Mies pesee auton niin mä imuroin.
Äitien päiväksi mies osti mulle ruutulehtiön, johon voin kirjoittaa blokia.
Minä ostin miehelle isänpäiväksi jo nyt, kun halvalla sai, niin ostin hänelle viivoittimen, jolla voi mittaa askeleet ja hiusten kasvun.
Raksitaanko teillä ruutuun
3
73
Vastaukset
- Perusperhe
Ei raksita ruutuja. Minä teen kotonani työt miten ja koska tahdon ja miehen kotona tehdään samoin. Molemmissa paikoissa lapset osallistuvat kodin töihin ikänsä ja kykyjensä mukaan.
- halpaa siivottaa
Meillä käy kotihoitaja joka tiskaa ja siivoo, koska mä en jaksa. Ei van huvita. Se ei ookallis 55 e tunti. Saa kotitalousrahavähennyksenkin.
Meillä menee noin 6 h kun siivoo koko huushollin, on niin iso torppa. - lapsellista
sopii varmaan lapsiperheeseen.. jotta lapset tietää mitä tekevät ja kuka tekee. Mutta vaikuttaa aika oudolta käynnöltä kahden aikuisen välisessä toiminnassa. Ei kyllä kukaan aikuinen tuollaista tarvitse.. tai jos tarvitsee niin sitten on kyllä jotain häikkää itseohjautuvassa toiminnassa.. tai muutenkin yleisessä toiminnassa.. Miten voi kasvattaa lapsia oikein?
Eihän perheen pidä kilpailla.. vaan asioista pitää pystyä sopimaan. Näin annetaan lapsillekkin esimerkki että puhumalla sovitaan asiat. Eikä millään rastiruutuun toiminnalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944