Olen kuullut että silmälasit kannattaa hankkia Tallinnasta. Miten on kuulolaitteen laita? Mitä sellaisen ostaminen tulisi maksamaan ja onko se yleensä mahdollista Eestissä. Kertokaa tiedoistanne olen kuulolaitteen tarpeessa.
Kuulolaite
6
1660
Vastaukset
- Anteeksi
Niin mitä sanoit? Sori mutta en kuullut?
- Pasi
Ei virosta mitään kunnon kuulolaittaita löydy.
Siellä ollaan vielä kehityksestä niin paljon jäljessä. Silmälaseja saa kyllä vaikka nekin ovat mitä ovat. - aid
Tondi Elektroonika:
http://www.infopluss.ee/ettevote.asp?id=40454&iLang=3&SearchType=0 - Ellu
Kuulolaitteen saat ymmärtääkseni maksutomasti Suomessa, kun sen tarpeellisuus todetaan.
Sen sijaan laitteessa käytettävät paristot saat Virosta (Kaubamajasta) murto-osan hinnalla Suomeen verrattuna.- Matti
Laitteen saamiseksi joutuu täällä Suomessa jonottamaan kaksi vuotta.
- lallu
no ne on kalliita mutta mutsis on!!! eheehhheeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865