Valkkari ja muut koirat

Ei vahva johtaja

Mitä voisin yrittää ongelmaani, mulla on 2v valkkarinarttu ja hihnalenkeistä tulee ei kivoja, kun koirani näkee toisen koiran, alkaa kauhea vetäminen ja haukkuminen!! Muutenkin hihnakäytös ei hyvää, vetää ja sinkoilee..mutta pahin tuo kun näkee toisia koiria! Luin, että kädessä olisi hyvä olla joku lelu ja sillä saada huomio kun näkee koiria, onko kellään toiminu tuo?

4

236

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkkari poika

Iso koira ja kouluttaminen on sitten vissiin jäännyt? Meneppä valkkari foorumiin ja kysele sieltä neuvoa. T toinen valkkarin omistaja

• ei vahva johtaja

Ostin tämän viikko sitten, ollu toisella omistajalla ennen. Voisiko johtua uudesta ympäristöstä ja hajuista? Menee ylikierroksille haistelusta, jäljestää kuin verikoira koko ajan, sinkoilee sinne tänne ja sitten kun näkee koiran, huh!

• Dallinger

Meijän tyttö sillon pentuna sai traumoja toisista koirista ja siitä tuli remmi rähjääjä,eikun vaan paineltiin koirakouluun tai ihan sama minnekkä missä on paljon muitakin koiria HIHNASSA eli ei pääse tulemaan liian lähelle,rauhassa edettiin koiran ehdoilla ja tulos on erinomainen,eli remmirähjäyksestä ei tietoakaan,sitten tämä toinen ongelma on meillä edelleenkin osittain,eli kun ei osaa nätisti kävellä hihnassa,sehän on täysin koulutuksesta kiinni. Kontaktiharjoituksista on hyvä lähteä. Kun koira oppii käskystä katsomaan sinua,oppii se yleensä nopeasti tämän hihnassa kulkemisen kun pyytää vähän väliä kontaktiin.ja yksinkertaisesti kun koira lähtee sinkoilemaan johonkin niin tiukka ei ja takaisin kontaktiin.

• michka.-18

Missäpäin Suomea olet, voisin tarjota apua. Minulla kaksi valkkaria, joiden kanssa voitaisiin pitää yhteyttä. Mun koirien kanssa voisi sosiaalistua hyvinkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe