Lähes uusi Corolla, 2008vm, ja nyt jo irtosi takapyörän kohdalla oleva letkunippu ja hankasi maahan asti. Kiinnikkeenä oli kumivaimennin jonka "vulkanointi" petti, ja kumi irtosi metallilevystä. No, tein itse uuden, käyttäen erilaista tekniikkaa joka ei irtoa liimauksista.
Eka remppa tuli.
9
323
Vastaukset
- 14+13
Kokonainen "letkunippu".
Olet epäilemättä oikeassa. - remppa no1
Joo, ei ollut sähkökaapelia, tuli takapyörästä. Eikä ollut mun keksintö, ulkopuoliset tuli sanomaan että jotakin roikkuu auton alla.
- ddasdasdd
Vm 2008 lähes uusi??
- remppa no1
Joo, mun edellinen Tojota oli 7 vuotta vanha carina kun ostin sen, ja ikää oli 13 vuotta kun luovuin siitä, eikä mitään remppaa 5 vuoden aikana. Siihen verrattuna tämä nykyinen on melkein uusi.
- Hyndaifani
Mulla 2010 mallin avensis ja jarruremppa 14000 ajettuna, kytkin 18700 ja jarruremppa taas 22700. Ei ole enää Toi ota merkkistä autoa.
- moni toimiasentaja
Niinpä niin taas kerran.
oliskoha ratin ja penkin välissä vikkaa,jos kytkin tai jarrut hajoo
noin uudessa autossa.
- -ykää-
Hyvin toimii Corolla.Ainut ongelma 70 000km ajon aikana käsijarrun jäätyminen.Sekin on korjattu kotosalla ilman kuluja.Moottori vetää nöyrästi.Kulutus nyt 5,1l/100km,otanta 2500km.Auto on hyvä joka suhteessa.Arvostan laatua,vähävikaisuutta,kestävyyttä,kiitettävää ajettavuutta,vähäistä huollontarvetta ja hyvää jälleenmyyntiarvoa.Toistaiseksi -08 Corollani on ollut yhtä laadukas kuin edellinan E Carina(japsimalli).Ei tarvi kuin ajaa ja nauttia.Niin se kuulisi muillakin merkeillä olla.
- hauskoja nämä
"...vähäistä huollontarvetta..."
Toyota on markkinoiden eniten huoltoa vaativa henkilöautomerkki. Sinunkin kilometreilläsi Toyotaa on pitänyt huollattaa jo 5 kertaa ja kuudes huolto on kohtapuoleen. Esim. Volkswagenia noilla kilometreillä on huollettu kahdesti ja kolmatta tarvitsisi vasta ensi vuonna.
- -ykää-
Öljyt ja suodattimen olen vaihtanu 10 000km välein,ilmasuodattimen ja pyyhkijäsulat kertaalleen. 200e (kaikki huollot yhteensä) ei ole paljon.Öljynvaihto on niin helppoa ettei se tunnu huollolta.Aikaa menee saman verran kuin esim. kahvin keittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060