VIELÄ MUUTAMA JÄLJELLÄ KOVASUKUISISTA YHDISTELMISTÄ:
Emä:
K KVA, Suur-Savon kettumestari 2010, KSAKK:n kettumestari / paras kettukoira 2008
(2 kertaa KETTULOHKOSSA)
Voittaja Paronitar (jänispuolella AJOK 1 87,13)
Isä:
K KVA, Suur-Savon PARAS KETTUKOIRA 2008
(KETTUKILVASSA 2010)
Viikkineva Raiku
Emä:
Nuori lupaus (alle 2 vuotias)
(yksi startti, KEAJ 71,75)
Voittaja Herttuatar
Isä:
MVA & KVA Tervakorven Petu
(3 vuotiaana kaksoisvalioksi)
HUOM. Suurin osa pennuista jo myyty koeharrastajille - vielä muutama jäljellä (vink)
Puhelintiedustelut: 046 659 0565
Voittaja-Kennel:
http://suomenajokoira.nettisivu.org/
VIELÄ MUUTAMA JÄLJELLÄ
6
1036
Vastaukset
- .vuosikirja.
Ryhmänäyttely 29.8.2010, Luumäki
FI37698/09 VOITTAJA HERTTUATAR narttu AVO-HYL AHLMAN-STOCKMARI TANYA
Mikä hylkäämisen syy? - Pro Man
Yleensä kannattaa suhtautua varauksella "suurin osa myyty koeharrastajille" -ilmoituksiin. Jos olisi alan harrastajien keskuudessa "kova juttu" kyseessä, niin ilmoitusta ei tarvitsisi täällä julkaista. Nyt on valitettavasti kyseessä puolivillaiset meriitit, jonka perusteella pentue ei mene kaupaksi ja ylimainostus on tarpeellista, koska kasvattajan taidot pennutuksen lopputuloksen kannalta ovat aika heppoiset. Normipennut menevät yleensä kaupaksi helposti ja tälläisten vähän huonompien yhdistelmien ollessa kyseessä vain aika tekee tehtävänsä.
Todennnäköisesti hylkäyksen peruste on ollut arkuus. - kennelmiestuomari
Jalostustietokannassa luonne 1 (ei voi olla arkuus). Koira saanut toiselta tuomarilta EH:n (nettisivujen valokuvien perusteella komea koira)
- kennelnaistuomari
Näin käy yleensä vähän huonompien koirien kanssa. Huono (ajo)koira pärjää toisena päivänä paremmin kuin yleensä. Ts. tässäkin tapauksessa arka koira esiintyi edukseen jonakin muuna kertana, kuten kyseisen nartun omistaja edellä todisti.
Minusta kuvien manipulointi on varsin arveluttavaa kuten nettisivujen perusteella on mielestäni havaittavissa. - ajokoiramiestorniost
Tyypillistä kirjoittelua tällä palstalla, arvioidaan näyttelytulosta vaikka mitään dokumenttia arkuudesta ei ole esittää. Mistä lie johtuukin että tälle palstalle löytävät tiensä henkisesti epävakaat yksilöt, kuten nimimerkki kennelnaistuomari?
Ymmärtääkseni arka koira on aina arka eikä esiinny joku toinen päivä rohkeana ja joku toinen päivä arkana. Tarkistin näyttelytulokset saj:n vuosikirjasta eikä luonteesta kummassakaan näyttelyssä ollut minkäänlaista huomauttamista.
Taitaa se olla vaan jonkinasteinen kateus näillä arvostelijoilla kun ilman faktoja lähtevät esittämään arvailujaan. Näin minä luulen. - rekkeolavi
ja löytyhän se vink sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391