Se oli maanantai aamu, Matti nousi sängystä ja valmiina lähtemään töihin,
itse olin kuitenkin jo odottanut kullia sisään jo viime illasta asti,
mutta rankan työpäivän jälkeen olimme kummatkin poikki ja
nukahdimme huomaamatta, kunnes aamulla se ainainen herätyskellon pirinä herätti meidät aloittamaan arkisen aherruksen.
Hän huomasi kuinka katsoin häntä viettevästi ja tiesi kyllä mitä olen vailla.
Oli kuitenkin hänen ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa ja ei ollut vara myöhästyä. Nopeasti hän antoi suudelman ja toivotti hyvää kotipäivää, ovi kävi ja auto lähti pihasta.
Olin niin yksinäinen ja kiihottunut, huokailin syvään makoillessani sängyllä.
Hivelin pilluani sormilla ja voihkin nautinnosta.
Ei mennyt kauaa ja ovea koputettiin, siellä oli putkimies, olin jo unohtanut hänen tulonsa. Huusin "hetki", puin samettisen pyjamani päälle ja kävin päästämässä tämän miehen sisään. Huomenet toivottaen hän tuli sisään tekemään työnsä.
Edelleen olin kiihottunut ja huomasin kuinka tämä mies katseli minua.
Menin keittiöön keittämään aamukahveja kunnes hän tuli selän taakseni ja kuiskasi korvaani "voitaisiinko me?", ei tarvinnut miettiä hetkeäkään kunnes käännyin ja hän avasi pyjamani jonka alla ei ollut alusvaatteita. Katsoin hänen haarojen väliin ja näin kuinka hänen kullinsa oli kiven kovana kiihotuksesta. "Tuu tänne" sanoin ja kävelin makkariin, miettien kuinka kohta saisin tarpeeni tyydytetyksi, odotin kunnes mies riisui vaatteensa, menin sängyn reunalle kontalleen odottaen tuntevani kohta pillussani vieraan miehen kullin. Hitaasti hän työntyi sisälleni ja piti hiuksistani kiinni, ai ihanaa, viimeksi olin tuntenut samanlaisen tunteen vuosia sitten entisellä työpaikallani tapahtuvan pikapanon yhteydessä silloisen pomoni kanssa. Edes takaisin hän otti aina yhä kovempaa ja kovempaa, "sä oot niin pantava, meinasin jo tulla", hän sanoi ja otti kullinsa ulos. Käännyin ja rupesin istumaan sängyn reunalle ottaen kullista kiinni ja imemään sitä himokkaasti, "ah, mee selälles tohon" mies sanoi ja kohta tämä oli päälläni. Tunsin etten kestä enää kauaa kun orgasmi tulisi, mies jatkoin työntelyä ja ääntelimme voimakkaasti, "mmm, aah..." sitten kuin se tulikin, ihana orgasmi, niin voimakas, niin pilluni meni helläksi, "otatko..." en ennättänyt sanoa loppuun kunnes mies otti kovempaa ja kovempaa ja tunsin kuinka kuuma mälli syöksyi pilluuni, "aah, hän miltei karjui..." Olisin kysynyt ottaisiko hän vieressä olevan pyyhkeen alle, mutta mällit jo ennättivät valua pitkin lakanoita. "Ai et oli paras työpäivä ikinä ;-)" mies sanoi ja iski silmää, sanoin sen hetken olevan parasta pitkään aikaan, koska mieheni kanssa oli ollut niin pitkään hiljaista makuuhuoneen puolella.
Siitä sitten mies meni tekemään työnsä loppuun ja itse rupesin vaihtamaan petivaatteita.
Putkimiehen vierailu...
Kiimakisu_26
6
8253
Vastaukset
- taijjju
Aivan hyvä :) Pitempi olis saanu olla vähän ;) tee lisää samankaltaisia! Kerrontasi on selvää ja kiihottavaa
- Rölli1337
Toivottavasti kaikki ämmät Suomes ei oo tollasia pettäjä horoja :)
- Putkimies...
Monasti olen ajellu ;-)
t. Putkimies
- Nainen 38
AbachTube ja siellä Milf spy videoita oon katsellut ja samalla miettinyt jos itse toteutan noita .
Videolla esintyy putkimies joka tulee naisen luo , nainen on piilottanut kameran ja viettelee putkimiehen .- juhygtfr
väsyneitöä rankan työpv jälkeen ja aamul herätys uuteen työpaikkaan hiukka keksittyä
Keksittyy tai ei, mit' eroo? Loistava tarina oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211