Linda Line

Lindaline

Mitä mieltä olette tuon yhtiön palvelusta ja matkojen laadusta?
Tuntuu muuten, että on aika arpapeliä päästä matkalle haluttuna aikana.
Hyvät tuulet sotkevat aikataulut.
In šāʾ Allāh

31

1330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkaaja.

      Niin se oli tuulien kanssa arpapeliä Nordic Jetillä ja Sea Catillakin. Alus kyllä kestäisi nopean kulun laineikossa, mutta matkustajat eivät.

      Ei Lindasta ole mitää pahaa sanottavaa. Matka taittuu nopeasti.

    • Näin kävi

      Huono.

      Maksu matkasta menee HETI,mutta peruutuksen sattuessa palauttavat rahat vasta 2-3 viikon päästä.
      Palautus pitää vielä erikseen ruinata takaisin,eipä palaudu automaattisesti.

      • Limbolinda

        Firmalla on "pieniä" talousongelmia.


      • Lindalopez
        Limbolinda kirjoitti:

        Firmalla on "pieniä" talousongelmia.

        Paras oli viime vuonna kun kesti 5 viikkoa ja 5 sähköpostia että saivat palautettua rahat tililleni.
        Myöskin tilasin hotellipaketin lindan kautta mutta perillä ei sitten mitään varausta ollutkaan(onneksi ei hotelli ollut täynnä),joten hieman lepsua meininkiä välillä.
        Itse laivoista pidän paljonkin kun ovat nopeita ja kätevän kokoisia.


      • Pravda.
        Lindalopez kirjoitti:

        Paras oli viime vuonna kun kesti 5 viikkoa ja 5 sähköpostia että saivat palautettua rahat tililleni.
        Myöskin tilasin hotellipaketin lindan kautta mutta perillä ei sitten mitään varausta ollutkaan(onneksi ei hotelli ollut täynnä),joten hieman lepsua meininkiä välillä.
        Itse laivoista pidän paljonkin kun ovat nopeita ja kätevän kokoisia.

        Miten niin ei ollut varausta? Sinullahan oli tietenkin vahvistus mukana. Mitä sanoivat siihen dokumenttiin?

        Tässä se taas nähdään. Ensin munitaan ja sitten yritetään sälyttää syy muualle.


      • Lindalopez
        Pravda. kirjoitti:

        Miten niin ei ollut varausta? Sinullahan oli tietenkin vahvistus mukana. Mitä sanoivat siihen dokumenttiin?

        Tässä se taas nähdään. Ensin munitaan ja sitten yritetään sälyttää syy muualle.

        Mikä ihmeen varausvahvistus kun lindan olisi se pitänyt varata?


      • Pravda.
        Lindalopez kirjoitti:

        Mikä ihmeen varausvahvistus kun lindan olisi se pitänyt varata?

        Se vahvistus, jonka saat ostaessasi matkan. Siinä on kaikki se, mistä olet maksanut.

        Jos siinä ei ole jotain, et ole siitä maksanut etkä tule sitä saamaankaan.


      • Lindalopez
        Pravda. kirjoitti:

        Se vahvistus, jonka saat ostaessasi matkan. Siinä on kaikki se, mistä olet maksanut.

        Jos siinä ei ole jotain, et ole siitä maksanut etkä tule sitä saamaankaan.

        No siis täh?Mitäs se asiaa auttaa että minulla on lindalta saatu lappu että olen varannut matkan ja hotellin jos linda ei varaa minulle sitä hotellia.Onko jotenkin vaikeaa käsittää vai onko sinulla omalehmä ojassa jotenkin.


      • Visalla turvaa

        Käytä Visaa. Ei mitään ongelmia.


    • Tehokasta toimintaa

      Palvelu on ollut nopeaa ja ystävällistä. Tilasin viime kesänä Lindalinesiltä hotelli matkat -paketin ja kaikki toimi hyvin. Tilauksen tein puhelimella ja vahvistus tuli sähköpostiin saman tien.

      • Onhan muitakin......

        Kyllä
        Palvelu on nopeeta ja sähköpostilla tuli varausvahvistus.
        Mutta joutuivat perumaan kaikki lähdöt varauspäivältä kovan tuulen takia.

        Miksi eivät sitten palauta "nopeesti"rahoja perutun matkan takia.
        Vielä pitää erikseen olla sinne yhteydessä että voisitteko palauttaa minulle rahani,voishan ne tehdä sen automaattisesti.

        Varaus tehty netin kautta joten on niillä tiedossa tilinumero ja muutkin tiedot.

        PALVELUA PALVELUA ei ne osaa ei ne välitä.


      • Lindaryovari

        Suvi tassa jalleen.
        Meila palvelu on PARASTA tai sitten ei.
        Meijan yhtion nimi on kuiteski suamessa tai jotain muutakin se voib olla:
        Linda Line
        Paljon ystavia Venemaalla.
        Ota yhteytta!!
        Paremmin et voi pettya.

        Ystävällisin terveisin:
        Suvi
        Linda Line Express
        Myyntipalvelu - Sales department
        Makasiiniterminaali M4, Eteläsatama
        FIN-00140 HELSINKI
        e-mail: [email protected]
        internet: www.lindaline.fi
        tel. 358 600 0668 970


      • Mikä on ongelma?
        Onhan muitakin...... kirjoitti:

        Kyllä
        Palvelu on nopeeta ja sähköpostilla tuli varausvahvistus.
        Mutta joutuivat perumaan kaikki lähdöt varauspäivältä kovan tuulen takia.

        Miksi eivät sitten palauta "nopeesti"rahoja perutun matkan takia.
        Vielä pitää erikseen olla sinne yhteydessä että voisitteko palauttaa minulle rahani,voishan ne tehdä sen automaattisesti.

        Varaus tehty netin kautta joten on niillä tiedossa tilinumero ja muutkin tiedot.

        PALVELUA PALVELUA ei ne osaa ei ne välitä.

        Kaikki varmaan ei ensisijaisesti halua rahojaan takaisin vaan esim. voivat haluta uuden matkan toiselle päivälle tai siirtää lipun toiseen laivaan. Sen peruuntuneen lipunhan saa käyttää myöhemminkin ja laivayhtiöillä on sopimukset, että lippuja voi siirtää.

        Meille kävi kerran niin että kovan tuulen vuoksi matka peruuntui. Matkan siirto Viking XPRS:lle sovittiin helposti puhelimessa.

        Kannattais sinunkin varmaan soitella sinne Lindalinesille eikä valittaa täällä niin saattaisi ongelma ratketa paljon helpommin?


      • Tosi on tap tap
        Mikä on ongelma? kirjoitti:

        Kaikki varmaan ei ensisijaisesti halua rahojaan takaisin vaan esim. voivat haluta uuden matkan toiselle päivälle tai siirtää lipun toiseen laivaan. Sen peruuntuneen lipunhan saa käyttää myöhemminkin ja laivayhtiöillä on sopimukset, että lippuja voi siirtää.

        Meille kävi kerran niin että kovan tuulen vuoksi matka peruuntui. Matkan siirto Viking XPRS:lle sovittiin helposti puhelimessa.

        Kannattais sinunkin varmaan soitella sinne Lindalinesille eikä valittaa täällä niin saattaisi ongelma ratketa paljon helpommin?

        Harvinaisen painavaa puhetta.

        Vaan kun uusavuton ei osaa eikä ymmärrä, niin sitten täällä maristaan tyhjästä. Tai oikeammin siitä, että tuli itse munittua.


      • HALOOOOOOOOO........
        Mikä on ongelma? kirjoitti:

        Kaikki varmaan ei ensisijaisesti halua rahojaan takaisin vaan esim. voivat haluta uuden matkan toiselle päivälle tai siirtää lipun toiseen laivaan. Sen peruuntuneen lipunhan saa käyttää myöhemminkin ja laivayhtiöillä on sopimukset, että lippuja voi siirtää.

        Meille kävi kerran niin että kovan tuulen vuoksi matka peruuntui. Matkan siirto Viking XPRS:lle sovittiin helposti puhelimessa.

        Kannattais sinunkin varmaan soitella sinne Lindalinesille eikä valittaa täällä niin saattaisi ongelma ratketa paljon helpommin?

        Soitettu,
        Palautus kesti yli 3 viikkoa.
        HIENOA palvelua.


        Olisko sen lipun voinut siirtää 2016 ? kaikkitietäväinen.


      • Mikä on ongelma?
        HALOOOOOOOOO........ kirjoitti:

        Soitettu,
        Palautus kesti yli 3 viikkoa.
        HIENOA palvelua.


        Olisko sen lipun voinut siirtää 2016 ? kaikkitietäväinen.

        No siis anteeksi. Älä nyt mua hauku sen takia että meillä siirto kävi helposti.

        Kestikö teillä ihan tosi 3 viikkoa siitä kun soitit ja sanoit että haluat rahat takaisin, vai laskitko 3 viikkoa siitä kun matka peruuntui. Onhan se 3 viikkoa aika kauan, jos ne oli vaikka viimeiset rahat.

        Se nimittäin on siellä peruuntumisehdoissa, että ei sitä rahaa automaattisesti palauteta, vaan sitten jos matka peruutuu niin pitää olla yhteyksissä ja sopia että mitäs nyt tehdään - siirretäänkö toiselle yhtiölle jos saa vielä samalle päivälle, vai siirretäänkö jollekin toiselle päivälle vai perutaanko kokonaan.


    • Lindastaviis

      Meilä palvelu on PARASTA tai sitten ei.

      Ystävällisin terveisin:
      Suvi
      Linda Line Express
      Myyntipalvelu - Sales department
      Makasiiniterminaali M4, Eteläsatama
      FIN-00140 HELSINK
      e-mail: [email protected]
      internet: www.lindaline.fi
      tel. 358 600 0668 970

    • Lindalopez

      Ryssä lindan valittu linja jatkuu:tilasin kuukausi sitten sarjaliput kun olivat tarjouksessa,ja ei minkään näköistä laskua ole tullut.
      Eivät näköjään halua myydä,tai ehkä ne tulevat sitten syksyllä.
      Taattua lindaline paska palvelua!!!!

    • Lintta linjurit

      Toiminta terminaaleissa on harrastelija tasoa, lippuluukuilla aina pitkät jonot ja joka lipussa tuntuu olevan jotain selvitettävää, sama opettelu meininki jatkuu checkinissä laivaan mentäessä.
      Kevään aikana kulkenut lähes viikoittain kun tuli sarjalippu kevään tarjouksesta ostettua, pari ekaa vuoroa toukokuun alussa oli aikataulussaan sen jälkeen aina myöhässä eli ei sanottavaa nopeusetuakaan Tallinkin 2 tunnin vuoroihin nähden. 11.6 - 17.6 ilmoitettu aikataulumuutos, Merilin ajaakin teknisistä syistä lähes 2h reittiä! Noh, sehän hajosi sitten 16.6 ja saman päivän vuoro 17.00 Hel-Tal peruttiin. Ilmassa on myös konkurssiuhka joten sarjalippujen ostajat olkaa varovaisia. Oheisessa linkissä karut lukemat yhtiön tilasta,
      http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs.php?eregnr=10308963

      • LimboLine

        Sarjalippulaiset, joo, olkaapa tarkkana matkojen veloitusten suhteen.
        Minulta on veloitettu toukokuussa matka Tal --> Hki.
        Linda Line väitti kyselyni jälkeen minun tehneen matkan päivänä jolloin olin todistetusti Suomessa. Selvittelyn jälkeen väittivät, että olen antanut jollekin toiselle henkilölle käyttöoikeuden tai tunnukset lippuun. Kerran olin kysellyt sähköpostitse lipun tunnuksilla Lindalta jäljellä olevien matkojen määriä.
        Tuon kyselyn tein toukokuussa ennen väitettyä matkaani. Vaikuttaa siltä, että Lindan sähköpostiin on murtaudettu ja sitä kautta saatu sarjalipun tunnarit.

        Lindalla ei ole halua tai varoja korjata Merilinin vikoja, jotka aiheuttavat kaiken aikaa myöhästymisiä. Vetoavat vain tuohon:
        Linda Line ei ole korvausvelvollinen aikataulumuutoksista (lähtöjen/saapumisten myöhästyminen, vuorojen peruuntuminen), jotka johtuvat vaikeista sääolosuhteista tai muista Linda Linesta riippumattomista syistä (force majeure, tulli- tai rajavartiostotarkastukset, tekniset syyt yms.)

        Tekniset syyt!!!!!!


    • ihanko persaukinen

      Pian on miljoonan velka koossa

      MAKSUVÕLGADE RAPORT
      LINDALIINI AS
      MAKSUDE SALDO
      20.06.2011 seisuga on maksuvõlg 900 888 eurot
      20.06.2011 seisuga on ettevõttel intressivõlg 1 819 eurot

    • pietu21

      Hyvä laivayhtiö ja palvelu pelaa!! Käyttänyt 5 vuotta.

      • Peitetään-mokia

        Mitäs minä sanoin. On munannut ja nyt peitellään epätoivoisesti.


      • flindalinehaisee

        Arvoisat matkustajat!

        Joulukuun sääennusteet näyttää huonolta. Linda Linen katamaraanit ovat päättänyt kauden 4.12.2015.


      • kualeppi
        flindalinehaisee kirjoitti:

        Arvoisat matkustajat!

        Joulukuun sääennusteet näyttää huonolta. Linda Linen katamaraanit ovat päättänyt kauden 4.12.2015.

        Joo päättivät kauden 4.12 olisi ollut lähtö 8.12. Tein rahojen palautus pyynnön 7.12 eikä vielä 4 viikon päästä ole rahat palautunut. Täytyy varmaan korkolasku laittaa.


    • esrdtfy

      Taas reissu varattu, ekaa kertaa ilman autoa Tallinnaan (viime reissusta alle kk ja kotona tarpeeksi alkoholia)

      Meno 8.9 (22h risteily Baltic Queenilla)

      Paluu 11.9 Linde Linella

      itselläni kokemusta Suomi-Viro väliltä Naviraililta, Starilta, XPRS:ltä, Baltic Queenilta, Europalta ja Eckerölinelta

      Muutaman viikon päästä saamme myös vähän käytännön kokemusta Linda Linesta, esim. mitä maksaa oluttuoppi, millainen hintataso, myymälän valikoima jne jne jne... Sitten puuttuukin enää SuperStar, ehkä seuraavalla reissulla

      • Vain-tyhjänpäiväisyyttä

        No jo oli kertomusta kokemuksesta. Eikä sen kehittely kestänyt kuin vaivaiset viisi vuotta.

        Mutta koska aiot kertoa siitä kokemuksesta, mikä on uutta foorumilaisille?

        Kyllä luotsia tarvittaisiin!


      • HaluatKeh
        Vain-tyhjänpäiväisyyttä kirjoitti:

        No jo oli kertomusta kokemuksesta. Eikä sen kehittely kestänyt kuin vaivaiset viisi vuotta.

        Mutta koska aiot kertoa siitä kokemuksesta, mikä on uutta foorumilaisille?

        Kyllä luotsia tarvittaisiin!

        Oho! Kehari teki paluun 5 päivän jölkeen :)

        Ja kerron kokemuksesta kunhan olen päässyt takaisin Suomeen. Esim tuopin hinta, onko se halvin neljästä (Naivraililla ei myydä alkoholia) johon uskon vahvasti.

        Onkos se sun mielestä muuten huijausta edelleen ostaa menopaluu ja käyttää vain meno... Paljonkos voikaan tulla tosta sakkoa tai kuluja :)


    • Miinari23

      Hyvät kokemukset lindalinesta! Muutama vuosi sitten oltiin ja päästiin juuri silloin kun luvattiin, nopeasti perille jne. Ainoa miinus oli, että kun on pieni laiva joka ui tosi pinnassa, niin pienikin aallokko heiluttaa melko pahasti. Oltiin kaikki merisairaita mennessä! Tullessa ei ollut mitään ongelmaa!
      Vantaalla yövyttiin ennen reissua edullisessa hotellissa, täältä alekoodit ja muuta tarjoukset hotellihintaan http://vantaanhotellit.fi/ jne, eikä tuo lindalinella eestaas tallinnaankaan ollut kallis, oisko ollut 40€ ees taas. Hyvä reissu! Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

      Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

      jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

      Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

      Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

      Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

      Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

      Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

      tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

      Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

      Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe