Ja taas

14

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wind-Tiedottaja.

Ja ei ole pitkä aika siitä kun eräät Puukallot julistivat ettei makille voi tulla koskaan haittaohjelmia. Kyse on vain siitä että jos järjestelmä saa suosiota, sitä vastaan hyökätään. Esim liunuxista ei juuri kukaan ole kiinnostunut niin tietenkin sille on vähemmän haittaohjelmia ja silti sille on paljonkin niitä. Windows on siitä erikoinen että käytännössä ainoastaan piraattiversiot kärsivät haittaohjelmista. Windows on luja kuin kallio!

• purpurpur

Linkki puukallojen väitteisiin kiitos. En muista kenenkään koskaan väittäneen että macille ei voi tulla haittaohjelmia. Muukin höpinäsi on jälleen kerran enimmäkseen paskennusta.

• Wind-Tiedottaja.
        purpurpur kirjoitti:

Linkki puukallojen väitteisiin kiitos. En muista kenenkään koskaan väittäneen että macille ei voi tulla haittaohjelmia. Muukin höpinäsi on jälleen kerran enimmäkseen paskennusta.

Mitä et ymmärtänyt viestissäni? Ja nimenomaan juuri Puukallo väitti että makki on niin kehittynyt ettei siihen voi koskaan tulla haittaohjelmia.

• Höpöhöpö. Vain tyhmen käyttäjien kiinnostuksella on merkitystä ja sillä, kuinka paljon alusta mahdollistaa tyhmien käyttäjien kusettamisen. Windowsin lailliset versiot kärsivät haittaohjelmista ihan samalla tavalla.

Linux nimistä käyttöjärjestelmää ei ole joten tietystikään Linux haittaohjelmiakaan ei ole.

• purpurpur
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

Mitä et ymmärtänyt viestissäni? Ja nimenomaan juuri Puukallo väitti että makki on niin kehittynyt ettei siihen voi koskaan tulla haittaohjelmia.

"Ja nimenomaan juuri Puukallo väitti että makki on niin kehittynyt ettei siihen voi koskaan tulla haittaohjelmia."

Kas kun en muista ja olen näitä palstoja jo pitempään lueskellut, jotenka annas se linkki tai lopeta paskan puhuminen toisista.

"Windows on siitä erikoinen että käytännössä ainoastaan piraattiversiot kärsivät haittaohjelmista. Windows on luja kuin kallio!"

Nauraisin, jos en tuntisi sääliä.

• Wind-Tiedottaja.
        purpurpur kirjoitti:

"Ja nimenomaan juuri Puukallo väitti että makki on niin kehittynyt ettei siihen voi koskaan tulla haittaohjelmia."

Kas kun en muista ja olen näitä palstoja jo pitempään lueskellut, jotenka annas se linkki tai lopeta paskan puhuminen toisista.

"Windows on siitä erikoinen että käytännössä ainoastaan piraattiversiot kärsivät haittaohjelmista. Windows on luja kuin kallio!"

Nauraisin, jos en tuntisi sääliä.

Sinähän aina kehut että kirjoitat vain rekkautuneena. Et siis itse muista mitä olet puhunut? En jaksa alkaa kaivamaan linkkiä. Ilman sitäkin kaikki muut kyllä muistavat kehuskelusi.

• purpurpur
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

Sinähän aina kehut että kirjoitat vain rekkautuneena. Et siis itse muista mitä olet puhunut? En jaksa alkaa kaivamaan linkkiä. Ilman sitäkin kaikki muut kyllä muistavat kehuskelusi.

Tähän threadiin kirjoitin ensimmäisen viestini kautta aikojen suomi24-palstalle. Oletko alkoholin vaikutuksessa?? Totuus on että KUKAAN ei ole sanonut ettei maciin voi tulla haittaohjelmia, etkä tietenkään pysty todistamaan valhetta todeksi.

• Wind- Tiedottaja.
        purpurpur kirjoitti:

Tähän threadiin kirjoitin ensimmäisen viestini kautta aikojen suomi24-palstalle. Oletko alkoholin vaikutuksessa?? Totuus on että KUKAAN ei ole sanonut ettei maciin voi tulla haittaohjelmia, etkä tietenkään pysty todistamaan valhetta todeksi.

Älä itse höpötä! Kyllä minä sinut tunnistan kaikkien näiden vuosien jälkeen!
        Esim Apua aloittelijat palstalla kehuskelet makkia rekkautuneena ja kun näkemyksesi ei saa kannatusta alat tukemaan itseäsi sivu-nikeillä!
        Minä en ole alkoholin ystävä. Olen absolutisti! Kyllä metkusi tunnetaan.

• purpurpur
        Wind- Tiedottaja. kirjoitti:

Älä itse höpötä! Kyllä minä sinut tunnistan kaikkien näiden vuosien jälkeen!
        Esim Apua aloittelijat palstalla kehuskelet makkia rekkautuneena ja kun näkemyksesi ei saa kannatusta alat tukemaan itseäsi sivu-nikeillä!
        Minä en ole alkoholin ystävä. Olen absolutisti! Kyllä metkusi tunnetaan.

Uskomaton tyyppi.:D

• purpurpur
      • Ei ihan, sillä tämä nyt taisi olla se haittaohjelma kun Mac OS X:n bugin takia on saatu heitettyä käyttäjälle aidon näköinen ilmoituslaatikko.

• ja taas

Tuosta yhdestä ja samasta Mac Defenderista nyt jaksetaan jauhaa loputtomiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe