Vasen kives isompi

APUA NYT NOPEASTI

Moi olen 13 vuotias ja huomasin tossa joulun aikoihin että toinen kivekseni on hieman isompi ja kävin sitten koulun lääkärissä maaliskuussa ja siellä mitattiin ja sanottiin että toinen kives on noin 4,5cm pitkä ja pienempi on 4,2 cm. Toinen on myös hiaman paksumpi. Onkohan minulla syöpä ? Kives ei ole suurentunut ton jälkeen.

68

13951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfbmnjhj

      Vasen on aina isompi

    • -seveneleven

      peukku ylös, jos testasit kiveksiäsi "Vasen on aina isompi" kommentin jälkenn ---> ei olee

    • Vasen kives

      Minulla on vasen kives isompi ja sielä kiveksen alhaalla on lisäkiveksen häntä ja se tuntuu olevan pallo mutta minun mielestäni se ei ole suurennut. Ja se sattuu joskus kun kivekset yhdistää niin vasen sattuu. Mikä tässä on kyseessä?

    • Take it easy

      Ihmisen parilliset elimet kuten esim.kivekset harvoin ovat symmetrisesti, saman kokoiset tai edes saman muotoiset. Ja tottakai ne kivekset ovat kipeät, kun te niitä puristelette kokoajan.

      Jos edellämainitut asiat eivät auta niin, menkäähän lääkärille herrat hyvät, ei nämä foorumirupattelut teitä paranna. Suurella todenäköisyydellä teillä ei ole mitään vakavaa, lääkärillä käynnin jälkeen teidän ei tarvi enää pelätä ja murehtia asiaa.

    • terveisin nainen

      Suurimmalla osalla miehistä kivekset ovat eri kokoiset, samoin naisilla rinnat. Piste.

      • Anonyymi

        olen 14 ja minulla oikeanpuolen kives on isompi, kuin vasemman puolen eikai oo paha?


      • Anonyymi

        Ihan normaalia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen 14 ja minulla oikeanpuolen kives on isompi, kuin vasemman puolen eikai oo paha?

        Mulla sama mite pitäis tehä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama mite pitäis tehä

        Ei mitään. Se on täysin normaalia. Harvalla pojalla on täsmälleen samankokoiset kivekset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen 14 ja minulla oikeanpuolen kives on isompi, kuin vasemman puolen eikai oo paha?

        Minulla sama ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama mite pitäis tehä

        Minulla aivan sama pitäisikö hakea lääkäriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama mite pitäis tehä

        Minullakin on oikea kives alempana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama mite pitäis tehä

        Sama mut oov vasta 12v


    • Karacal

      Sinulla on vakava yourefail-sairaus. Ainoa ratkaisu on mennä lääkärille, ja kertoa asiasta. Leikkaus maksaa 10 euroa.

    • TOta...

      No olipas tosi järkevää...(siis sanoin "pallille" XD)

    • asd

      elikkä olen 12vuotias poika ja minun toinen kives on isonpi eikö se ole normaalia?

      • asd6

        se on isontunut aika vasta ja on alhaalta kipä mitä se tarkoittaa kertokaa


      • juupajuu5555
        asd6 kirjoitti:

        se on isontunut aika vasta ja on alhaalta kipä mitä se tarkoittaa kertokaa

        1 syy voi olla liian tiukat kalsarit tai sit se on vaan saanu iskun johonkin. Uroloogi osaa antaa parhaan vastauksen ja samalla tutkii muutenkin että murrosikä on ok ja vehkeet toimii, kuten esinahka, sittempähän saat varmuuden :)


      • medruusimake

        isompi*


      • Sama juttu mulla

        Mul o sama juttu


      • Lol

        Lol mul tuli pesäpallo kiveksille


      • 13v

        Minun vasen kives on oikeaa isompi, Onko se kovin vakavaa

        Olen kolmetoista





        Pelottaa, jos siinä on jotain vakavempaa


      • Anonyymi
        13v kirjoitti:

        Minun vasen kives on oikeaa isompi, Onko se kovin vakavaa

        Olen kolmetoista





        Pelottaa, jos siinä on jotain vakavempaa

        Mulla sama juttu enkä tietenkään kehtaa mennä lääkäriin


    • nah.

      naisillaki tissit aina eri kokoo .. ihan sama asia.. so deal with it..

    • nahg

      mites jos oikeassa kives pussissa on ikäänku 2 kivestä ja vasemmassa ihan normaali

    • ~nimetön~

      Sama juttu. Luulin itekki et ois kivessyöpää, siinähän kives suurenee. Uskaltauduin puhumaan vanhemmille, ja sain tietää ett muilla suvun miehillä on sama. Ja kivekset kasvaa, joskus tollee vähä "epätahdis" huoli pois, se ei ole syöpää :) puhu esim isällesi. Ja oire "kiveskipu" johtuu hormoneista ja kasvukivuista. Murrosikä yllättää :D

      • Anonyymi

        Lol isä on ollu kuollu koht 8-vuotta oon edelleen 12v kohta 13v😔


    • KivestenIhailija

      Vittu mä eilen illalla vaa kiveksii kattelin, oikeestaan ihailin niitä ja sit vaa olin mitä vittuu toinen pienempi. En nukkunu eilen illalla sen takii. Ja tota äskö alkoin märisee äidille WhatsApin kautta että ''ONKO MULLA HELVETTI KIVESSYÖPÄ'' Njaa normaalia murrosikäläisille. juu 13v olen.

    • IhaNormaalia

      Juu, ihan sama juttu mulla. Ihan normaalia murrosikään. Ikää 13 vuotta.

    • VanhaPukki

      Ei ne kivekset ole aina saman kokoisia,mutta ehkäpä lykkäsit "vikarakoon"ja sait kotiin vietäväksi jotakin sairautta,mene äkkiä sukupuolitauti-lääkärille
      tutkimukseen.Verikoe yleensä osoittaa mitä kropassasi liikkuu.Seuraavalla kerralla vedä hanska käteen.Miehet eivät ole sen puhtaampia,mutta likaisia
      pilluja löytyy valtaosilta naisia.Onneksi se aika on itseltäni ohi ettei tarvitse
      kahlata likaisissa perseissä kiimassaan.

      • Aöeksisaario

        Olen 13 vuotias toinen kives on pienempi ja toinen isompi mikä mahtaa olla vikana


    • kivesmies

      Mä oon 11 ja mul on toinen kives isompi ja siihe sattuu auttakaa

      • g788gg78g78g78

        Voit vaikka mennä näyttämään vehkeitäs terkkarille tiistaina?
        Taikka sitten sulla on vaan liian piukat kalsarit. Onko toinen palli paljon toista isompi eli siis luokkaa vaikkapa tuuman tai pari? Sentin - puolentoista erot niissä on vielä ihan normaaleja.


      • Anonyymi

        Totu siihen broidi se on elämää. Terveisin! 13v.


    • terveys

      Oletko pelannut tennistä,nykypäivän kehittyvillä ihmisillä on havaittu tennis tai pingin kivespussin oireryhmä,planeetan otsononikerroksen sekä avaruus säteilyn myötä, kehotan ottamaan yhteyttä koulun terveydenhoitajaan.lääketieteen lisensiaatti.markku möttönen

    • Auttakaamdndnwnsn

      Tiiänet on vanha tää sivu mut toine kives paljon toista piänempi ja sit se pienempi välillä on normaali samaa luokkaa ku tuo vasen kives mist vitusta tämä johtuu enkö viiti mennä äitille sanomaa

    • Auttakakskakakejbekznsn

      Mulla on varmaan syöpä

      • Anonyymi

        Tai juopa


    • Ja.noin

      Minulla on kolme kivestä.

      • Piruvie

        mulla on neljä kivestä. kyllä tekee tiukkaa.


      • vierailia

        Entä kuinka monta pippeliä tai penistä, 2 tai useampi arvaan ma.


      • Anonyymi

        Mulla on viis ja slaikkojakin kaks


    • Poika03092003

      Hei olen 14 vuotias olen mitinyt onko normaali, että vasen on isompi ja oikea on pienempi.
      Vasen on 5cm ja oikea on 3cm.
      Onko minula syöpä pitäisikö käydä läkärisä?

      • Anonyymi

        Joo psykiatrilla, setämies


    • 11vpoika1

      Mäki oon vaa 11 mulla on sit varmaa alkanu murros ikä aikaisemminku muilla vai

    • Anonyymi

      Itellä oikee on vähän isompi ku vasen. Varmaan ihan normaalii

    • Anonyymi

      on aika iso sellainen

    • Anonyymi

      Joo aika vanha sivu mut jos sais vaustausta. Mulla on vasen kives paljon paksumpi ku oikeen puolimmainen. Oikee on niiku melkee littana (on siinä nyt paksuuttakin) mutta vasen on paljon paksimpi kuin oikea. Saman pituisii ne kyl on...

      • Anonyymi

        Äijä onneks tääl on viäl joku. Itel ihan sama ja ikää on 13. Ei oo karvoja ja oikee kives vitun pieni ja kevyt verrattuna vasempaan


    • Anonyymi

      Voiveitsi käteen ja leikkaamaan.

    • Anonyymi

      Läh kaikilla on toinen kives vähän toista suurempi ja se on ihan hyvä juttu. Samoin toinen roikkuu ehkä vähän alempana kuin toinen jne. Nämä asiat ovat niitä joista ei tarvitse olla huolissaan. Samoin pientä kipuakin joskus saattaa esintyä. MUTTA kun toinen kives tuntuu vähän kiinteteält' ja kovalta, niin silloin HETI lääkärin tarkastukseen. Pahin ikä on kivesyövässä ehkä jotain 20-35 vuoden haarukassa. Siinä iässä joka kerta kun käy suihkussa pitää myös kokeilla kiveksiään pesun lomassa. Naiset vastaavasti hakevat rinnoistaan kovia patteja. Kummatkin syöpätyypit ovat ns. hormonallisia syöpiä, joita pitää vahtia. Aikaisessa vaiheessa löydetty kivessyöpä on helppohoitoinen ja takuuvarma parantuminen, mutta kun se helposti leviää myös luustoon, niin siksi ei pidä jahkailla sen kanssa, vaan heti lääkäriin. Tokkopa vielä 15 vuotiailla esiintyisi kivessyöpää, mutta aina pitää tarkistaa juuri sitä kovuutta. Terve kives on verrattain pehmeä eikä muistuta keitettyä kananmunaa.

    • Anonyymi

      Minulla itellä vasen on isompi mutta jostain syystä oikean puolinen se vain yhräkkiä häviää mutta sitten ku menöö kuumaan suihkuun niin kappas se onki taas sielä. Mistä kyse osaisko joku auttaa ??

      • Anonyymi

        Sun pallit on saanu kylmää ulkona. Käytä pitkii kalsareita eläkä istu mihkää kylmään, cremaster-lihas vetää pallit lähelle kehoo. Missä vaihees sulla on murrosikä?


    • Anonyymi

      Sama minulla

    • Anonyymi

      kikkelini on sisäänpäin kasvanut auttakaa

      • Anonyymi

        Girl problem


    • Anonyymi

      Hiui

    • Anonyymi

      vasen kives on reilusti pienempi ja vaikuttaa kun jotain olisi tullut ulos kiveksestä kives pussiin

      • Anonyymi

        mitä tehdä


      • Anonyymi

        vasen siis miltei olematon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vasen siis miltei olematon

        Nytkö vasta ekan kerran tutkit pallejas?
        Ne ei välttämättä kasva samaa tahtia.
        Se mitä tunsit voi olla myös lisäkives.


    • Anonyymi

      Ite oon 12 ja vasen kives on 5cm pitkä ja oikea 4cm

      • Anonyymi

        Jos 12-v on 5 ja 4 cm putkät kivekset, niin murrosiässä 14- 15-v. ne on 8-10 cm ja aina tiellä. Kun löydät tytöystävän, niin anna sen potkia niille ennen mitään seksileikkejä. Tuntuu kaamean upealta saada täysille kasseille monoa. Kun kipu loppuu, tavara tulee itekseen ulos.


    • Anonyymi

      Voi perse minulla on huomattavasti isompi oikeanpuoleinen mitä teen

      • Anonyymi

        Ööh ootko vasta murrosiän alussa? Ne voi olla että kasvaa eri tahdissa.. voit toki vetästä kalsarit alas terkkarin luona ja pyytää arvion.


    • Anonyymi

      Vasen kivekseni on pienempi & kivuliaampi, sekä lisäkives samaa mieltä asiasta. Onko vakava asia?

    • Anonyymi

      Voi olla vesikives, joka ei ole vakava ellei se suurennu tai ole kivulias. Mene lääkärille ja voitte puhua sen hoidosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2794
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2634
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      84
      1101
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe