no kaikkihan tiedämme että heinolan talous on kuralla,ja työttömyys aste
hipoo 90 luvun lama aikojen huippua,jeah.
heinolan pitäisi ottaa mallia kreikasta koska ne popsivat siellä oliiveja
ja roikottavat perseitään tekemättä mitään koska hei avustus paketti on tulossa
no mitäs näill rahoilla,tietenki rakennetaa formula rata.sehän on ehkä kapitalismin suurin merkkipaalu,ja samalla näytetää sitä roikkuvaa persettä maailmalle...no tästähän voisi ottaa heinola mallia ja rakentaa sen formularadan
tietty hakisimme prysselistä 200 tuhatta miljoonaa ensin startti rahaa..
jyränkö olisi paras paikka koska kuskit tykkää nopeista kurveista,ja VUOKSENTIELLÄ on ne shikaanit jo valmiina ku ei oo määrä rahoja paikata niitä perkeleen reikiä.....joten euusta kullolla massia ja pistetää vaikka kyllönen vaparin katolle huutamaan..nii päästää kaikki koko lössi syömää oliiveja ja kattoo formulaa kreikkaa.. rädyn pitäis nyt evoloida kuulusa saksa
letkautus uuteen uskoon eli KREIKKA ON PASKA MAA :):)
f1-ring jyränkö
3
237
Vastaukset
- Royalizer86
Hullua löylyä jeah!!!!
- kelpais mullekkin..
Oletteko huomanneet, kun Katainen puhuu Kreikan ,Portugalin ,Irlannin tukipaketeista ,hän muistaa AINA SANOA SUOMEN HYVINVOINTIVALTIO
Ja onhan sieltä tulossa Espanja sekä Italia ja vielä muitakin. Ei tarvi olla kummoinen ennustajaeukko, vähän vain lueskelee taloussivuja ja maiden velkamääriä,nin tietää,että tulevat kohta jonoon.
Että pensaspaloja sammuttamaan.... - Hönölän osmofan
Onko tämän ratahankkeen takana mahdollisesti Heinolan oma Team Osmo-autourheiluseura?
Heillähän on kuulemma tämä F1-projekti ollut jo muutenkin pitkään vireillä. Testejä ajetaan jo öisin kirkonkylällä! Oon kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471