Hei.
Kokeillaan löytyisikö tätä kautta joku vurohoitoa tarvitseva.
Itselläni on siis 1 vuotias poika jolle tarvitsisimme välillä hoitopaikkaa yön yli ilta/yö töiden takia( Noin 1-2 krt/kuukausi.) vkonloppusin, yleensä yhdeksi yöksi,mutta satunnaisesti saattaisi olla kaksi yötä(pe-su)
Olenkin ajatellut,että mikäli löytyisi joku joka tarvitsee lapselleen/tai lapsilleen hoitopaikkaa välillä vkonloppuisin vaikkapa vaan,että saa hengähtää, niin olisin valmis vastavuoroisesti ottamaan yön yli hoitoon tai vonlopuksi jonkun lapsen tai lapset.
Ensimmäinen hoidon tarve olisi jo kesäkuun alussa,joten jos joku tällaista hoitojärjestelyä tarvitsisi/haluaisi, niin olisi mukava nyt jo alkaa tutustumaan, ja sopia asioista.
Olemme mukava perhe johon kuuluu äiti, isä(24 ja 25v) poikamme ja kolme kilttiä koiraamme. Asumme helsingissä, mutta meillä on auto käytössä joten vantaaalta tai espoosta tulee hoitopaikat myös kyseeseen.
Mikäli kiinnostuit, ota yheyttä niin tutustutaan ja mietitään lisää=)
[email protected]
Vuorohoitoa pk seudulla?
vuorohoitoa
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081655- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm101915- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp86812- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586