Olin päässyt cape greatoxin satamaan töihin. Lastasin Taivas-sillan maihin lähteviä kolmimasto droneja keihäslaatikoilla. En uskonut silmiäni kun näin laituria pitkin kävelevän silmukkahaarniskaisen kolmostason lady dwarf killerin.
Päätin kiinnittää hänen huomionsa ja heitin tapparani häntä kohti!
Tappara suhahti laiturille ja otti kimmokkeen kuparikilvestä. Terä upposi lady dwarf killerin leiliin. Kevät Orc raivostui, juoksi minua kohti ja kompastui keihäslaatikkoon.
Pakenimme naapurilaiturin kaksirunko dzonkkiin jonka omisti Drezzeran jättiläis lordi Cumulchana. Piilouduimme rautaneidon sisään. dwarf killerin ylvärs povi painautui haarniskaani vasten. Aloimme jakamaan toisillemme lempeytemme hedelmiä. Nautintomme oli kuin Dramechoxen nektaria!
Dwarfkiller alkoi laulaa lemmenlauluaan joka muistutti Dimyaan seireenien kutsuhuutoa. Jumalaisen nautinnon vallassa näin Greekian kultaiset niityt edessäni! Sitten ryhdyin survomaan velttoa elintäni kuivana kakkoseen samalla kun paukauttelin nyrkillä ämmää kylkiluihin. Muija valitti kiimassa ja laukesin sen pakaroille. Kuivasin käteni kalsareihin ja heitin viiskybää lattialle.
"Kiitti pillusta, oli kiva pissiä!" röhkäisin ja lähdin paikalliseen parille pitkälle.
Welhon taikasauvva!
Clanferrien ulvova L
1
1193
Vastaukset
- Larppi late
Miten kolmostason dwarfkiller voi olla jo satamassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746340- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769