Katiskaa laskemassa

Kalamiess

Oli kaunis kesäyö. Mökkimme oli kauniissa lahdelmassa Tempomajärven eteläpäässä. Lämpimän päivän kosketus viihtyi ihollamme vaikka usva alkoi jo nousta järven pinnasta. Tempomajoen alkujuoksulla laskimme katiskan veteen, ravustusaika alkoi olla jo ovella. Kämppikseni ja veneilyseurani oli miss Tempoma -94
.
Tapasimme Tempoman kesäkioskilla aikaisemmalla viikolla.

Tempomajärven taivas oli täysin pilvetön ja erittäin kaunis. Ihailin kämppikseni ja veneilykaverini rintavakoa joka pilkahteli neuvostoliiton armeijan maihinnousutakin napittamattomasta miehustasta hänen laskiessaan katiskaa tyveneen Tempomajärveen. Takin ostin Tempoman kylän Neuvostoliiton ylijäämä maihinnousutakkiliikkeestä vuonna 1987.

Se oli hyvä kesä. Olin silloin Tempoman tanssilavalla jota Tempomanlavaksi kutsuttiin. Tapasin silloin siellä Tempoman Lissun jolla oli todella kiva perse.
Pääsin Lissun kanssa läheisempään kanssakäymiseen Tempomanlavan yleisövessan takana. Olimme kovassa humalassa ja työnsin käden hänen Neuvostoliiton Armeijan alushousuihinsa. Tyttörukka oli työntänyt kävyn väärinpäin onkaloonsa. Joten yhdyntä ei onnistunut, harrastimme vain heavy pettingiä.

Muistin tapahtuman ja elimeni alkoi Tempomaan housuissani. Säikähdin moista ja kaadoin veneen. Heräsin siihen kun Neuvostoliiton Armeijan kumisaappaat hörppäsivät vettä ja Tempoman seudun aikakauslehti, eli Jallu -94 kastui tyynestä ja puhtaasta Tempomajärven järvivedestä. Miss Tempoma -94 vajosi pikkuhiljaa katiskani mukana kesäisen järven pimeyteen.

Korjasin piippalakkini asentoa ja kahlasin rantaan odottavalle Tempoman taksille. Astuin Tshaikaan ja sanoin: Ajahan sie ukko Tempoman yökerholle, tänäiltana meinaan saada kaunista Naista ja kunnolla!

2

5867

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hämmästynyt???

ryssä mun leipääni syö!

• just joo

tosi tyhmää..Hooh..haukotuttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe