moi oon 15.v poika mulla on isot vatsalihakset ja käsivarretlihaksikkaat oon 176pitkä painan 60kg ja pidän harmaita pillejä (lökönä) lippistä (vihree) valkoset lasit turkoosi huppari tai ruutu paita(sinenen) playboy kaula koru ja korvis tummaruskeet hiukset (bieber) ruskeet silmät pisamia flirttaileva harrastan skeittausta kengät on punaset konverssit niken käytän 400e kk rahaa muotiin ja tuoksuihin en oo paljoo pervo enkä ylivilkas ;) sinkku ^^ ruskeeki vähän oon ;)
hyvä suutelee :)
tykkäisittekö tytöt?
5
130
Vastaukset
No eipä sulla kauheat lihakset oo jos sä ton verran painat ja oot noin pitkä =D ite oon jottain 175 pitkä ja painoo 73kg. Salilla käyn joka toinen päivä
- AweMaria
jaa-a
mauttomat fruidet nyt ei jaksa enää ketään kiinnostaa.
Onks sulla joka päivä samat vaatteet? :o (noitten ybertarkkojen kuvausten perusteella)...
Mut ihan hyvännäköseltä kuulostaa,
luonne on tärkein,
asenne ratkasee - tziingggg
400 euroa kuukaudessa kledjuihin? Wtf... Pappa betalar...
Joo ja aika tikut täytyy olla jalkoina kun olet noin laiha ja kuitenkin on lihaa yläkropassa. Kyllä kehon pitää olla balanssissa näyttääkseen hyvältä. - Meitti vaan
Käys poika joskus oikeesti salilla ;) Itselläni on hieman lihasta tasaisesti kropassa, olen 185cm pitkä ja 80kg. Vaikea uskoa että 10cm ja 20kg ja olisit lihaksikas...
- riukusääri
172cm täällä ja painan samanverran ja oon aika ruipelo joten en kyllä suna puhuis lihaksista.Tosin jos oot 15 niin oot kyl vielä keskenkasvunen kakara etten tie si.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453