Olen todella pettynyt Lappeentiellä olevan kampaamon palveluun.
Aika oli myöhässä 40min. Kampaaja repi kamalla hiukset suoraksi ja hiukset suorastaan kynittiin.
Jäivät todella epätasaisiksi.
En mene tähän puljuun enää ikinä.
Pidin kampaamon palveluja hyvänä, moni tuttavani on kehunut.
Itseltä jää kyllä jatkossa käymättä.
Ja haluan jatkossakin, että saan palvelua suomalaiselta.
Ei enää koskaan!
7
564
Vastaukset
- palvelua suomalaisel
älä vedä kamaa enempää
- teija takatukka
höh jos samasta kampaaamosta puhutaan ni mie olen saanu loistavaa palvelua ja tosi hienot hiukset ja ajallaan....
- JOS TUNNISTAA
Ja jos tänne kirjoittelet niin et kohteen tunnistaa, niin olisi asiallista kirjoittaa omalla nimellä, eikä itkeä anonyyminä
- ei kamaa, kiitos
Mitäs "kamaa" kampaaja käytti hiusten repimiseen?
- ainahan
tietty voi harjaa omat hiukset enne ku menee ni ei tartte partusrin sitte väkisi niitä repiä auki,,,
- kikkuratko
jos olet pettynyt,mene takaisin ja valita,niin mie teen ,palveluala,VAADI palvelua
- hairgood
just! mitä täälä kitiset mene sinne ja valita sinne jos on aihetta vai onko vaan tarkotus mustamaalata hyvää kampaamoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509