Onko kellään kokemuksia tuotteesta ?
Olen itse 45v. nainen ja kärsinyt niukoista "päälle jääneistä" tiputteluvuodoista jonkin aikaa...
Kuulin jostakin tämän tuotteen auttavan niihin.
Onko jotain "luonnonmukaista estrogeenia" vai mihin mahdollinen teho perustuu...
Olen nyt syönyt niitä 2kpl päivässä pari viikkoa ja vuoto tuntuu rauhoittuneen. Lähinnä tulee paperiin hivenen wc-käynnin yhteydessä.
Voinko jatkaa turvallisesti...jos tuntuvat auttavan...
Söin Terolut kuurin helmikuussa ja tulin melkein "hulluksi". Kamalaa myrkkyä...psyyke sekaisin ja vuodon alettua kohtu tuntui "repeävän"...
En haluaisi koske kemiallisiin hormooneihin enää ikinä. Tosin tyhjennyksen jälkeen menkat pysyi poissa lähes 6 viikkoa, jonka jälkeen alkoi taas pieni tiputtelu...
Gelee Royale
4
4862
Vastaukset
- 56v
Olet käynyt siis gynen tarkistuksessa, kun tuota Terolutiakin oot syöny? Onko ultrattu kohtu ja munasarjat, ettei ole mistään hyvän laatuisista kasvaimista, kuten myomat ja kystat kysymys. Ne aiheuttavat myös tiputtelua ym. Itse olin jo 52, kun mulle kiusasi päälle jääneet kuukautiset. Välillä kestivät kolmekin viikkoa. Mitään vikaa ei löytynyt ja loppuivat sitten kokonaan 55veenä. Oikeasti ne ovat olleet pois puoli vuotta.
Tuohon kuningatartuotteeseen en osaa vastata mitään. - Alkuperäinen : )
En ole käynyt gynellä, sain Terolut kuurin työterveyslääkäriltä.
Edellisestä gynekäynnistä jonkin verran aikaa, mutta pidä tätä niin hormonaalisena vaihdevuosiin liittyvänä juttuna.
Kaikki "rumba" alkoi vuosi sitten keväällä siitä, että aina säännöllisten kuukautisteni väli lyheni huomattavasti, n. 20pv. Ei kuitenkaan mitään väli- tai tiputteluvuotoja. Minulla ei ole koskaan aikaisemmin sellaisia ollut.
Samalla kun menkkojen väli lyheni, alkoi rajut mielialamuutokset, hikoilupuuskat ja huonosti nukutut yöt...
Sitten viime syksynä yhtäkkiä menkkoja ei kuulunut yli kahteen kuukauteen, väli oli melkein 70pv. Luulin jo olevani raskaana : )
Sitten ne lopulta alkoivat itsestään ja ovat olleet siitä asti ihan sekaisin.
Kuitenkin nyt mieli on tasaantunut ja nukunkin jo paremmin.
Menin työterveyteen ihan muissa asioissa ja mainitsin samalla näistä vuotohäiriöistä, hän sitten kirjoitti Terolutin...
Katselen tässä nyt vielä vähän aikaa, mihin tämä tilanne kääntyy.
Mitään kipuja ei alavatsassa ole, eikä runsaita vuotoja
Mutta kemiallisiin hormooneihin en enää koske, ellei ole viimeinen pakko...
Tuo alussa mainitsema luontaistuotelääke kyllä tuntuu tasaavan eloa, oloa ja rauhoittavan tippumista. Loppunut nyt lähes kokonaan.
Hyvää Kesää Kaikille ! - 11+12
Itse koen saavani tuosta tuotteesta hehkeyttä ja vv-vaivoja ei ole juurikaan ollut. Mutta: kun kuukautisten väli harvenee, ja sitten syö geleeroyalia, joka kasvattaa kohdun limakalvoa, on katsottava että kuukauisien myötä paksuuntunut limakalvo myös tulee pois. Jos ei muuten, niin sitten keltarauhashormonilla. Muuten voi tulla kohtusyöpä!
Suosittelen että gelee royalin syöjä käy gynellä säännöllisesti, sillä se ei ole todellakaan tehoton aine!
Itse olen syönyt vuodessa 1-2 purkillista eli 50-100 tablettia, en sen enempää. - Ikinuori
Harmikseni vuosikausia aina silloin tällöin käyttämäni Melbrosian valmistus on lopetettu. Luontaistuotekaupsta tarjottiin gelée 500 Royalia tilalle, ostin, mutta jo ekapillerin otettua tulin huonovintiseksi. Olen päälle 70 vee, mutta kuulin että minua seitsemän vuotta nuoremmalle henkilölle oli käynyt samoin. Tämän keskustleun perusteella sain sne käsityksen, että ko, tuote on tarkoitettukin nuoremmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804