He äänestivät kokoomusta siksi, että oli luvattu opintotuen sitomista indeksiin. Epäilen kyllä vähän, kun eilen lehti arvio mitä Katainen leikkaa. Minulle se ei kyllä tullut yllätyksenä, eihän ikinä ole vaalilupaukset pitäneet, Ehkäpä teidänkin joukossanne on niitä, jotka äänestivät näitä jo kuluneita kansanedustajia uudestaan. Minä äänestin persuja, ei ainakaan ole ennen olleet eduskunnassa (kaikki 39). Mutta tosiasia on, että koskaan ei mikään muutu. Katainen työntää euroja Portugaliin ja ties vielä minne, kotimaasta leikataan hyvinvointia roimasti! Joskus olen äänestänyt SDP:tä, mutta onneksi en nyt. SDP:n mentyä hallitukseen, se on mukana leikkaamassa hyvinvointia.
Säälin nuorisoa!
6
81
Vastaukset
- Sutinaa vaan ei tätä
Hei, oikeasti, lopeta jo. Politiikka on harrastukseni, mutta tämä touhu täällä alkaa jo tympiä. Etkö voisi kehitellä aiheita muista jutuista kuin aina tätä yhtä ja samaa aina samalla nuotilla. Kuule, ei ole kivaa katsella kaikkia asioita suupielet alaspäin- näkökulmasta. Mikä sinä olet ketään neuvomaan, varsinkaan itseäsi vuosikymmeniä nuorempia, jotka elävät aivan erilaista aikaa kuin me nuoruudessamme.
Kaipa olet joskus ollut nuori - vai oletko? Jos olet ollut, tiedät ihan hyvin,että heidän asiansa hoituvat siinä missä meidänkin. On härskiä neuvoa, miten pitää äänestää "oikein". Vaikka neuvoisitkin, luuletko tosiaan,että sitä neuvoa noudatetaan? Olisitko itse noudattanut?
Yrität manipuloida kovin lapsellisella tavalla jatkuvasti. Kaipa se vastaa sinun aivokapasiteettiasi,mutta kertoo myös, mitä lukijoista ajattelet. idiootteja me sinun mielestäsi selvästi olemme. Kiitos nyt siitäkin, mutta pahempaa on jäädä juuttuneesen levyyn pyörimään, mitä sinä teet.
Nuorisossa on fiksuja ja vähemmän, kuten oli meidänkin aikanamme ja on ollut maailman sivu. Eivät he meidän sääliämme kaipaa, pikemminkin asia voi olla päinvastoin. Nyreksimällä ja ruikuttamalla ei mikään tosiaankaan muutu. Mutta valoisammalla asenteella monikin asia muuttuu ja näyttää siedettävämmältä. Tälle persujen markkinoinnille jo vähän rajaa, teet koko puolueesta vain entistä vastenmielisemmän tuntuisen. Enkä usko,että Soini tykkää touhuistasi. Se on järkevä tyyppi,miltä sinä et vaikuta.- Hipiät kuntoon
Höpö höpö. Mitä hemmettiä sekoilet? Mitä äänestysneuvoja nyt, kun ei ole enää äänestämistäkään? Ihan hölmöjä haastelet. Eihän tuo ollut kuin toteamusta, ei mitään neuvoja. Taitaa olla itelläsikin hereässä tuo ärripurri?
- sik sak
oho. Toivotaan kuitenkin, että Katainen ottaa käyttöön sen mikä oli meilläkin: kouluissa lukukausimaksu, kouluruuasta maksu, kirjat ostettava itse. Minä kävin keskikoulun ja nämä joutui vanhempani maksamaan. kansakoulussa saimme kirjat ilmaiseksi (4 vuotta) ja ruuankin. Heti siitä eteenpäin, jos ei kansakoulua jatkanut, kaikki oli maksullista. Miksi helkkarissa nyt ei peritä noita maksuja? Miksi nuoriso saa kaiken ilmaiseksi, lankeaa kuin manulle illallinen. Köyhemmille vapaaoppilaspaikat, mutta hyvin toimeentuleville maksut. Samoin lapsilisä pois rikkailta, kaikilta niiltä, joilla on varaa laittaa ne lapsen tilille käyttämättöminä. Saisi valtiokin rahaa ja ruokajonot pienenisivät. TAI sitten Suomi saisi lisää rahaa annettavaksi vaikkapa Kreikalle.
Sinä ainakin olet hyvin toimeentuleva MIES, muuten et noin kirjoittaisi! Toivottavasti sinunkin eläkkeesi puolitetaan tai jos olet vielä työelämässä, niin palkkasi puolitetaan. Saattaisit oppia vähän ajattelemaan heikommassas asemassa olevien mukana. Odotellanpa Kataisen leikkauksia! - jepjep.......
Tutkimustuloshan on, että myös suuri osa varakkaista perheistä laittavat lapsilisän kulutukseen heti.
Se on tämä kaikki minulle heti nyt.- nuorilla on älliä
Tämän päivän nuorisolla on aivot omassa käytössään ja he osaavat käyttää niitä; he ovat tietoisempia globaalisesta maailmasta paljon paremmin kuin me aikoinaan. Joten lopeta nuorison mollaaminen, kyllä he osaavat ja pärjäävät elämässään. (Toisin on valitettavasti, jos marginaaliryhmät ja looserivanhempien lapset jatkavat omassakin elämässään samaa lohdutonta looserielämää - he haluavat yhteiskunnalta kaiken valmiina tekemättä itse mitään).
Tämä tamma muistaa varsana olonsa.
Eikä lähde nuorisoa mollaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271