Kyselisin, että millaista ruokaa tuo on? Itsellä leikatut tyttö ja poikakissa, merkki varmaan passaa molemmille?
Brit care castrate nappuloista?
6
161
Vastaukset
- *kattimatikainen*
ko ruuasta en tiiä mitään mut itte mieluiten syötän kissoilleni (leikatut narttu ja kolli) Applawsin kuivamuonia.. niissä ei ole viljaa ollenkaa mikä on varsinkin kollin kannalta hyvä juttu ja tuo Applawsin ruoka myös sisältää karpaloa mikä pitää virtsatiet kunnossa..
kollin ruokien kanssa kannattaa olla varuillaan siinä mielessä että välttää niitä ruokia missä on viljaa seassa.. se kun saattaa aiheuttaa virtsatiekiviä kollille joka on hoitamattomana tuskallinen ja kuolemaan johtava vaiva..
Applaws maksaa pikkuisen enemmän ku normi ruuat mut mitäpä en tekisi rakkaitten lemmikkieni eteen..olen valmis maksamaan hyvästä ruuasta suurempaa hintaa kun tiedän että kissani voivat paremmin..- katteja------
Rasvaa näkyy olevan kovin vähän.Sisältää maissia ja hiivaa eikä lihapitosuus
ole korkea.
Hiilihydraattien määrästä ei tietoa.
Applawsin ruuat ovat parempia, tosin niissäkin hiilarit turhan korkeat.
Johtuiskohan niissä olevasta perunasta.
Meillä syövät Power of Naturen Meadowland mix ruokaa.
Näkyy lukevan pussissa alle 8% hiilihydraatit.
- mourux
No entäs nämä: http://www.zooplus.fi/shop/kissat/kuivaruoka/porta_21
ei ainakaan hinta ole paha, oisko nämä parempia kuin tuo brit care?- *kattimatikainen*
meillä on kokeiltu tuota portaa.. ikävä kyllä jos kissa on yhtään nirsompaa laatua ni nää saattaa olla ongelmallisia saaha menemään.. :/ portalla on esim aloe veraa sisältävää märkäruokaa joka olisi todella hyvää kissoille.. mutta eihän mein nirppanokat siihen koske.. :/
mut toki kannattaa kokeilla..
- mourux
no meidän kissat kyllä on sellasia ahmatteja, että kyl niille kelpaa melkeen mikä vaan :D ollaan tarjottu raxuina vähän laadukkaampaa ja märkäruokana sitten esim.whiskasia tai latzia. :)
- xuroksen omistaja
Brit Caren kastraattiruoka sisältää mm. maissia, joka ei ole hyväksi kissalle. Kastraattikissan ollessa kyseessä vähentäisin kissalla oleellisesti raksuja ja syöttäisin pääasiassa laadukasta märkäruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984