Kaunis ja lämmin raitis perjantai, tähän ei läheskään kaikki pysty :)
20.5-11 perjantai
12
102
Vastaukset
- t. voipytty
Raittiina sain herätä ja pian saan raikasta vettä lounasruoaksi.
Raittiina ja iloisena perjantaihin ja viikonloppuun.
No juu.
Pari vuotta tuli oltua käytännössä raittiina ilman krapuloita, mutta vaali-iltana tuli otettua näkäräisiä, ja naapurin ukon kanssa homma karkasi täysin käsistä vanhalla kokemuksella. Vaaleissa heilahti toista viikkoa umpijuovuksissa, ja lopettamisen jälkeen naapurikin tuumaili, että henki meinasi paeta. Kuin myös minulla, kun terävän määrät olivat todella suuria.
Tästä jatkan raittiina, ja entistä varmempana, että elämä raittiina on helpompaa.Raittiina. Omo-miehiä kismittää kun eivät pysty kontrolloimaan omaa juomistaan ja ovat kateellisia.
Hei touni.
Toisaalta tulee mieleen että onhan kuninkaillakin hovinarrinsa kuten meillä rekisteröityneillä omat nyymit narrinsa jotka odottaa kieli pitkällä pöydän alla josko tippuisi leivän muruja.
Upsista, meni varmaan liian pitkälle, Hähä :)
- Oskari5
Niin on kaunis ja raitis perjantai täälläkin. Olet saanut ennätyspisteet. Onnitteluni!
- olisinpaminakin
Olen ihan oikeesti kade siitä että voit olla raitis... Minäkin haluaisin olla...
- Hehheh!
Hehheh! Olin siis eilen oikeassa. Mun viesti poistettiin. Siitä voidaan vetää sellainen johtopäätös, että ainoastaan "raitistelijoilla" se juominen ei ole hallussa. Tämäkin viesti poistetaan mutta eipä se haittaa kun kaikki tietää jo totuuden.
- 10+11
Syö muruja pelle.
- ...
10+11 kirjoitti:
Syö muruja pelle.
Syö kuules ite sitä vitun Omoa. Kusipää!
- aINA RAITHISSUGHYTTA
Muista Tummeli!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html684430Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2464193Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat223394Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1613295Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis683066Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752899Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1192583Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1722441- 482215
- 241820