Kaunis ja lämmin raitis perjantai, tähän ei läheskään kaikki pysty :)
20.5-11 perjantai
12
88
Vastaukset
- t. voipytty
Raittiina sain herätä ja pian saan raikasta vettä lounasruoaksi.
Raittiina ja iloisena perjantaihin ja viikonloppuun.
No juu.
Pari vuotta tuli oltua käytännössä raittiina ilman krapuloita, mutta vaali-iltana tuli otettua näkäräisiä, ja naapurin ukon kanssa homma karkasi täysin käsistä vanhalla kokemuksella. Vaaleissa heilahti toista viikkoa umpijuovuksissa, ja lopettamisen jälkeen naapurikin tuumaili, että henki meinasi paeta. Kuin myös minulla, kun terävän määrät olivat todella suuria.
Tästä jatkan raittiina, ja entistä varmempana, että elämä raittiina on helpompaa.Raittiina. Omo-miehiä kismittää kun eivät pysty kontrolloimaan omaa juomistaan ja ovat kateellisia.
Hei touni.
Toisaalta tulee mieleen että onhan kuninkaillakin hovinarrinsa kuten meillä rekisteröityneillä omat nyymit narrinsa jotka odottaa kieli pitkällä pöydän alla josko tippuisi leivän muruja.
Upsista, meni varmaan liian pitkälle, Hähä :)
- Oskari5
Niin on kaunis ja raitis perjantai täälläkin. Olet saanut ennätyspisteet. Onnitteluni!
- olisinpaminakin
Olen ihan oikeesti kade siitä että voit olla raitis... Minäkin haluaisin olla...
- Hehheh!
Hehheh! Olin siis eilen oikeassa. Mun viesti poistettiin. Siitä voidaan vetää sellainen johtopäätös, että ainoastaan "raitistelijoilla" se juominen ei ole hallussa. Tämäkin viesti poistetaan mutta eipä se haittaa kun kaikki tietää jo totuuden.
- 10+11
Syö muruja pelle.
- ...
10+11 kirjoitti:
Syö muruja pelle.
Syö kuules ite sitä vitun Omoa. Kusipää!
- aINA RAITHISSUGHYTTA
Muista Tummeli!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275