20.5-11 perjantai

Kaunis ja lämmin raitis perjantai, tähän ei läheskään kaikki pysty :)

12

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. voipytty

Raittiina sain herätä ja pian saan raikasta vettä lounasruoaksi.

• Raittiina ja iloisena perjantaihin ja viikonloppuun.

• No juu.
      Pari vuotta tuli oltua käytännössä raittiina ilman krapuloita, mutta vaali-iltana tuli otettua näkäräisiä, ja naapurin ukon kanssa homma karkasi täysin käsistä vanhalla kokemuksella. Vaaleissa heilahti toista viikkoa umpijuovuksissa, ja lopettamisen jälkeen naapurikin tuumaili, että henki meinasi paeta. Kuin myös minulla, kun terävän määrät olivat todella suuria.
      Tästä jatkan raittiina, ja entistä varmempana, että elämä raittiina on helpompaa.

• Raittiina. Omo-miehiä kismittää kun eivät pysty kontrolloimaan omaa juomistaan ja ovat kateellisia.

• Hei touni.
        Toisaalta tulee mieleen että onhan kuninkaillakin hovinarrinsa kuten meillä rekisteröityneillä omat nyymit narrinsa jotka odottaa kieli pitkällä pöydän alla josko tippuisi leivän muruja.

Upsista, meni varmaan liian pitkälle, Hähä :)

• Olen ja olen. Kippis vaan kaikille omo-miehille.

• Oskari5

Niin on kaunis ja raitis perjantai täälläkin. Olet saanut ennätyspisteet. Onnitteluni!

• olisinpaminakin

Olen ihan oikeesti kade siitä että voit olla raitis... Minäkin haluaisin olla...

• Hehheh!

Hehheh! Olin siis eilen oikeassa. Mun viesti poistettiin. Siitä voidaan vetää sellainen johtopäätös, että ainoastaan "raitistelijoilla" se juominen ei ole hallussa. Tämäkin viesti poistetaan mutta eipä se haittaa kun kaikki tietää jo totuuden.

• 10+11

Syö muruja pelle.

• ...
        10+11 kirjoitti:

Syö muruja pelle.

Syö kuules ite sitä vitun Omoa. Kusipää!

• aINA RAITHISSUGHYTTA

Muista Tummeli!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe