20.5-11 perjantai

Kaunis ja lämmin raitis perjantai, tähän ei läheskään kaikki pysty :)

12

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. voipytty

Raittiina sain herätä ja pian saan raikasta vettä lounasruoaksi.

• Raittiina ja iloisena perjantaihin ja viikonloppuun.

• No juu.
      Pari vuotta tuli oltua käytännössä raittiina ilman krapuloita, mutta vaali-iltana tuli otettua näkäräisiä, ja naapurin ukon kanssa homma karkasi täysin käsistä vanhalla kokemuksella. Vaaleissa heilahti toista viikkoa umpijuovuksissa, ja lopettamisen jälkeen naapurikin tuumaili, että henki meinasi paeta. Kuin myös minulla, kun terävän määrät olivat todella suuria.
      Tästä jatkan raittiina, ja entistä varmempana, että elämä raittiina on helpompaa.

• Raittiina. Omo-miehiä kismittää kun eivät pysty kontrolloimaan omaa juomistaan ja ovat kateellisia.

• Hei touni.
        Toisaalta tulee mieleen että onhan kuninkaillakin hovinarrinsa kuten meillä rekisteröityneillä omat nyymit narrinsa jotka odottaa kieli pitkällä pöydän alla josko tippuisi leivän muruja.

Upsista, meni varmaan liian pitkälle, Hähä :)

• Olen ja olen. Kippis vaan kaikille omo-miehille.

• Oskari5

Niin on kaunis ja raitis perjantai täälläkin. Olet saanut ennätyspisteet. Onnitteluni!

• olisinpaminakin

Olen ihan oikeesti kade siitä että voit olla raitis... Minäkin haluaisin olla...

• Hehheh!

Hehheh! Olin siis eilen oikeassa. Mun viesti poistettiin. Siitä voidaan vetää sellainen johtopäätös, että ainoastaan "raitistelijoilla" se juominen ei ole hallussa. Tämäkin viesti poistetaan mutta eipä se haittaa kun kaikki tietää jo totuuden.

• 10+11

Syö muruja pelle.

• ...
        10+11 kirjoitti:

Syö muruja pelle.

Syö kuules ite sitä vitun Omoa. Kusipää!

• aINA RAITHISSUGHYTTA

Muista Tummeli!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      226
      4014
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      38
      2423
    3. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      45
      1969
    4. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      454
      1811
    5. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      43
      1770
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      93
      1626
    7. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      21
      1282
    8. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1044
    9. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      120
      1023
    10. Korvasiko kaupunki Morkon talon?

Tän missä oli joku vesivuoto talon ulkopuolella? Vai miten saaga päättyi?
      Kuhmo
      9
      984
    Aihe