Liian suuri!

ok-ylipormestari

Täällä palstan tuhnut ovat huolissaan meidän varakkaiden ok-kroisoksien ylisuurista lainoista, mutta turha huolehtia.

Jos joku on liian suuri, niin sitä pitää kysyä kauniilta vaimoltani. Hän oli aluksi epäluuloinen, mutta lupasin olla varovainen ja hyvinhän tuo on hoitunut.

Niin että ollos huoleti, tuhnu pieni, kyllä täällä pärjätään ja kurlataan Xo:ta vanhaan malliin!

3

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • armoton fakta

      Meille normaali laina on palstan huonotuloiselle suuri laina.

      • Näinhän se on!

        Meilläkin oli lainaa 200 000 euroa vuonna 2008, kun talomme ostimme. Nyt, 3 vuotta myöhemmin, lainaa on jäljellä 160 000 euroa. Ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 tuhatta euroa.

        Palstalla kun pyörii samat jutut vuodesta toiseen, niin oikein odotan, kun joku nostaa tämänkin viestin vuosien päästä historian suosta ja voin iloiten katsoa, kuinka lainaa onkin jäljellä reilusti 130 ke ja talon arvo noussut sata tonnia. Että näin sitä tiliä tehdään!


      • Näin taas meillä
        Näinhän se on! kirjoitti:

        Meilläkin oli lainaa 200 000 euroa vuonna 2008, kun talomme ostimme. Nyt, 3 vuotta myöhemmin, lainaa on jäljellä 160 000 euroa. Ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 tuhatta euroa.

        Palstalla kun pyörii samat jutut vuodesta toiseen, niin oikein odotan, kun joku nostaa tämänkin viestin vuosien päästä historian suosta ja voin iloiten katsoa, kuinka lainaa onkin jäljellä reilusti 130 ke ja talon arvo noussut sata tonnia. Että näin sitä tiliä tehdään!

        Meillä oli lainaa 100 000 euroa vuonna 2004 kun talomme ostimme. Nyt 7 vuotta myöhemmin lainaa on jäljellä 10 000 euroa ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 000 euroa.

        Ensi vuonna ei lainat eikä korot kiinnosta vitun vertaa kun on oma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe