Täällä palstan tuhnut ovat huolissaan meidän varakkaiden ok-kroisoksien ylisuurista lainoista, mutta turha huolehtia.
Jos joku on liian suuri, niin sitä pitää kysyä kauniilta vaimoltani. Hän oli aluksi epäluuloinen, mutta lupasin olla varovainen ja hyvinhän tuo on hoitunut.
Niin että ollos huoleti, tuhnu pieni, kyllä täällä pärjätään ja kurlataan Xo:ta vanhaan malliin!
Liian suuri!
3
85
Vastaukset
- armoton fakta
Meille normaali laina on palstan huonotuloiselle suuri laina.
- Näinhän se on!
Meilläkin oli lainaa 200 000 euroa vuonna 2008, kun talomme ostimme. Nyt, 3 vuotta myöhemmin, lainaa on jäljellä 160 000 euroa. Ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 tuhatta euroa.
Palstalla kun pyörii samat jutut vuodesta toiseen, niin oikein odotan, kun joku nostaa tämänkin viestin vuosien päästä historian suosta ja voin iloiten katsoa, kuinka lainaa onkin jäljellä reilusti 130 ke ja talon arvo noussut sata tonnia. Että näin sitä tiliä tehdään! - Näin taas meillä
Näinhän se on! kirjoitti:
Meilläkin oli lainaa 200 000 euroa vuonna 2008, kun talomme ostimme. Nyt, 3 vuotta myöhemmin, lainaa on jäljellä 160 000 euroa. Ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 tuhatta euroa.
Palstalla kun pyörii samat jutut vuodesta toiseen, niin oikein odotan, kun joku nostaa tämänkin viestin vuosien päästä historian suosta ja voin iloiten katsoa, kuinka lainaa onkin jäljellä reilusti 130 ke ja talon arvo noussut sata tonnia. Että näin sitä tiliä tehdään!Meillä oli lainaa 100 000 euroa vuonna 2004 kun talomme ostimme. Nyt 7 vuotta myöhemmin lainaa on jäljellä 10 000 euroa ja samaan aikaan talon arvo on noussut 50 000 euroa.
Ensi vuonna ei lainat eikä korot kiinnosta vitun vertaa kun on oma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521- 107508