kaikki ystävät! Minulla on edessä pitkä viikonloppu, maanantaina lääkärille kuulemaan väliaikatiedotusta. Pelottaa. Pitäkää peukkuja!
Hei
11
347
Vastaukset
- pete-j
Näinhän se on että odottavan aika on pitkä ja monelaista ajatusta risteilee päässä. Minulla oli alkuviikosta tiputuspäivä ja ilmeisesti kortisonin vaikutuksesta unet loppui viime yönä kolmen aikaan, siinä ehti pohtia taas monia asioita. Viime viikon olin mökilläni ja se oli kyllä mahtava akkujen lataus reissu, ei tullut paljon syöpämurheet mieleen.
Maanantaina saat tietoa missä mennään, hyviä uutisia toivon ja peukutetaan mukana. Viikonloppuja ! - -07
Pidän sinulle peukkuja ja myös jaksamishalit viikonloppuna!
- -ra
Voimia sinulle,ja toivotaan jotta saat hyviä uutisiä.Peukut on pystyssä.
- mä vaan
Kiitos kaikille tsemppaajille! Sain sekä hyviä että myös huonoja uutisia. Keuhkoissa pesäke on pienentynyt 2/3 ja etäpesäkkeet on hävinnyt kokonaan!
Mutta: taudista ei parannuta, töihin en enää mene ja lääkkeet purevat aikansa, n. 3-4 vuotta. Monenlaisia mietteitä on nyt mielessä...- pete-j
Hyvä että lääkkeet tehoaa ja pesäke pienentynyt. Tottahan se on että ei tuo keuhkosyöpä ennusteeltaan ole parhaasta päästä, mutta ennusteet on aina ennusteita. Mullakin on kohta kaksi vuotta mennyt jatkoajasta, liian nopeasti aika kuluu, ja tulevaisuudesta ei oikein tiedä. Samassa veneessä ollaan, nautitaan tulevasta kesästä oloneuvoksina.
- -07
Siirryt siis kroonikkopotilaaksi.
Saatko vielä sytoja jatkossa vai oletko remissiovaiheessa?
Kannattaa elää realistina mutta iloista nauttien.
Eräs tietämäni pisimpään elävä kroonikko sai ekan syövän 14 v sitten ja välillä meni hyvin remissioissa ja välillä puoli vuotta meni sytohoidoissa.
Hyvää kesää ja jaksamishalit aina sinulle, mä vaan!
- ljkhgulhljl
jhlhljllj
- mä vaan
Joo siis syön Tarcevaa joka on ns. täsmälääke nyt kai loppuelämäni. Enkä usko ennusteisiin vaan uskon eläväni vielä pitkään.
- mn.njb.
hkjmnm.
- 78+234
löysää jo lippistä/pipoa.....
- Anonyymi
It ilmoittaa et ole kirjautunut asiallisesti läpi puhujat kuuluu eritellä minä en puhu asiattomia MC afe ryhmä, kenellä on varas koodi tiedot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642