On se kumma, kun minä muutin nykyiseen kerrostaloasuntooni, niin minulle sanottiin ettei autoa saa jättää takapihalle paloturvallisuus syistä. Paloauton tulee mahtua sinne hädän hetkellä. Nyttemmin talon vanhat asukkaat jättävät autojaan sinne.
Paloturvallisuus suunnitelma tuli puoli vuotta sitten postiluukusta, tyhjää löpinää sitten kai...
Paloturvallisuus
Talon nuorin
3
117
Vastaukset
- autotparkkiin
Mahtaa vituttaa...
- Talon nuorin
En kai muuten kirjoittaisi tänne.
Mikäs sinua sitten riepoo?
- samaa jokapaikassa
Monen kerrostalon pihalla sama ongelma. Autoja jätetään kulkuteille ja nimenomaan hätäajoneuvojen teille. Täs on sama ongelma kun yleensä, ei ajatella ennenkuin sattuu jotain ja siitä sit opitaan, jos opitaan...
Ja jos esim. täällä ottaa asian esille niin tulee heti ääliöiden kirjoituksia vastaan.
Entäs kun sattuu omalle kohdalle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650