hyrynsalmen kyttääjät

vittuuntunut

Laitetaan tänne lista hyryn naapurie kyttääjistä

91

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • römpsä

      Laitappa nimes ekana listalle!

      • itsöyk

        no kehtoeko laettoa kun kyttä oonn


    • jäkälätie...

      haista sinä vittu

      • sivusta.

        jäkälätie ompi VASARALLA varustautunut kulkekaapa immeiset siivolla ohi niin vältytte vasaran iskuilta tämä seutu on slummia poliisi on voimaton


      • höhöö
        sivusta. kirjoitti:

        jäkälätie ompi VASARALLA varustautunut kulkekaapa immeiset siivolla ohi niin vältytte vasaran iskuilta tämä seutu on slummia poliisi on voimaton

        siirtyneet kylän toiselle puolelle vai liekkö lähteneet koko kylältä


    • kylläpä sinnuo ahist

      pienel kyläl pienet murheet

    • Se naapuri

      Minähän en naapurilta rupea lupia kyselemään omasta ikkunastani katsomiseen. Menköön naapuri vainoharhansa kanssa lääkäriin.

    • kotoa salaa vilahdan

      JOO,Mä en kyttää ketään ja vituttaa kun astuu ulos tosta ovesta on sama naapurin akka tikusta keksimässä asiaa vaikka EI niin KIINNOSTA...Sit jos sen kanssa ei ala millekkään, alkaa riidan haastaminen heti...kuulee ja näkee harhoja ja syttelee.

      Jokku ei näköjään ymmärrä, et jokaisella on oma koti kullan kallis, asui sitten omakotitalossa tai rivarissa.!!!!

      Auta armias kun menet tekeen pihatöitä,niin sama saatanan ämmä hyökkää pihalle oli aika mikä tahansa.

      Kysynkin lukioilta sellaista,että olisiko Printattu paita paha jos siinä esim. lukis etupuolella:"Hyvä naapuri"...
      Takana lukis:"...En halua jauhaa saissee!"
      Parempi olis jos kehtais siellä takana lukea:" painu Helvettiin jauhaan paskaa."

      • Naapur Isi

        Pieni neuvo vanhalta: Pane sitä suoraan takapihalla, ja jos tuntuu vähän väljältä, pistä kakkoseen kanssa.
        Ja jos se onkin sukua, ei se hyryllä mitään haittaa!


    • parempi paha

      parempi kait se on että käy juttusilla kuin mitä että vahtais verhojen raosta sun tekemisiä

    • kotoa salaa vilahdan

      Parempi käydä juttusilla???Eiköhän jokaisella ole oma elämä?
      Mitä se haittaa jos joku omasta ikkunasta kattoo....HÖH!Hyvä kun kattoo, noita hiipareita ja tuhopolttajia liikkuvan täällä millon mitenki.

      TAAS Tommoset yksinäiset TYRKYT ..en tarkoita vanhuksia enkä lapsia vaan noita jotka ei kertakaikkisesti saa yhtään kaveria(johtuen narsistisesta luonteestaan)tulevat väkisellä suuhun asti jutusteleen ja eivät joko tajua, et on esim. kiire johonkin tai sit on jotain tärkeetä tekemistä,on vieraita kylässä=kaukaisia vieraita,vähän aikaa.

      Semmonen naapurin AKKA joka katsos jättää muut ihmiset rauhaan mut ei minua.Saattaahan se johtua siitäkin ,et mulla ei ole kesämökkiä mihin paeta kuten muilla.

      • perukassa

        ei naapuri ihan selkään hengitä, harkiheppa uudestaan asuinpaikka


      • kotoa salaa vilahdan
        perukassa kirjoitti:

        ei naapuri ihan selkään hengitä, harkiheppa uudestaan asuinpaikka

        Kuuleppa..kuuleppa minähän en mihinkään tästä muuta kun kaikki muut naapurit on ihan NORMAALEJA.
        Moni muukin on ihmetellyt asiaa,et miten kommuuniissa missä kaikki on muuten on normaaleja löytyy aina yks häirikkö joka pilaa kaiken ja sitä ei saa pois sit millään(eikä muuttumaan), vaan tosiaan niiden normaalien ihmisten pitää kerätä kimpsut ja kampsut ja lähtee mäkeen.


      • ]]]]]]]
        kotoa salaa vilahdan kirjoitti:

        Kuuleppa..kuuleppa minähän en mihinkään tästä muuta kun kaikki muut naapurit on ihan NORMAALEJA.
        Moni muukin on ihmetellyt asiaa,et miten kommuuniissa missä kaikki on muuten on normaaleja löytyy aina yks häirikkö joka pilaa kaiken ja sitä ei saa pois sit millään(eikä muuttumaan), vaan tosiaan niiden normaalien ihmisten pitää kerätä kimpsut ja kampsut ja lähtee mäkeen.

        niinpä on pitänyt lähtee, naapurissa asui SUPERin pikkuinen kyttä.


    • omaelämä

      "kotoa salaa vilahdan" voitko kertoo millä kadulla toi kyttääjä asustelee, sen elkeet passaa aikaslailla myös mun naapuriin, oiskos vaikka sama akka,,,,niin se sun t-paita teksti oli makee

      • kotoa salaa vilahdan

        En taida laittaa osoitetta....mut eiköhän tää kyylää lue näitä samaan aikaan kun mää kirjoittelen.Sillä minun pitää mennä kohta taas ulos..apua!;)))


    • yönnussija

      pyykkiä taas ripustelee pihalla se kyylä muija, kävisköhän vittu panemassa sitä perseeseen

      • kotoa salaa vilahdan

        HAH,aikas moni ripusti pyykkiä tänään narulle;)))kuten minäkin(minä olen se sinun kyttääjä?..eikä kannata tulla paneen perseeseen saattaa noutaja tulla semmoselle... oon sen verran kylä -hullu.)

        Ei ainakaan sit sama kyylä kun mun pihassa(se ei tänään ripustanut mitään eikä näkynyt koko päivänä huh!,todella harvinaista herkkua.)


      • kyttäyskeikka

        itehhän tuota kyttäilet verhonraosta naapurin tekemisiä


    • Onhan se nähty

      No ettäkö oo vielä tajunnu että kyttääminen on toinen sana lähimmäisestä huolehtimiselle, eli tarkoittaa sitä että seurataan lähimmäisen tekemisiä, ei millään muotoa auteta, mennään sitten naureksimaan jonnekin paikalliseen juorusentraaliin kaikki ne asiat mitä ollaan kuultu ja nähty. Tästä jos menet sanomaan, niin voi v tulee naamalle suoraan että minua ei sinun asiat kiinnosta. Onhan se kuiteskin nähty, että kaikki asiat on pienellä kylällä tiedossa niin täytyyhän se jotakin kiinnostaa. Jos jatkossa rapsauttaisi kaikki ne "tietosuojavuotajat" niin ei esim. ihmisten asiat leviäisi ihan niin helposti esim. jostakin sairaalalta tai vaikkapa pankista. Tapojen parantaminen vaatisi vähän itsehillintää ja sitä "parempaa" sivistystä, mitä kirjoista ei tosiaankaan opita.

    • Näytän tyhmältä,mut!

      Kyllähän se on jo tiedossa,että pankkisalaisuuksia ei ole(nyt varsinkaan kun pankki asiat siirtyneet toisille paikkakunnille) ja varokaa vaan pankki neidit jotka ootte ihmisten pankkiasiat kertoneet eteenpäin..KÄRÄJILLÄ NÄHDÄÄN!

    • kyrpä....

      ime luuska munaa

    • asiallinen....

      Ei tuollaista kieltä!

    • persenussija....

      sattupa mielenkiintonen ja ajankohtanen viestiketju eteeni, joten kannan korteni kekoon,,,,ainakin Lohitiellä asuu kyttääjien kunigatar, kytännyt ja valittanut naapureista jo vuodesta 2004 lähtien,,sitä se vanhuus teettää kun oma elämä on mennyt vituiksi, pitää toisille koittaa tehdä kaikkee pahaa, mut ei onnistu mulle, se kolahtaa muijalle omaan nilkkaan tai perseeseen.

      • pask

        TUTTU HENKILÖ!


    • salaa kotoa vilahdan

      Asiastako valittaa?Täällä kyttä akka valittaa kun sen kanssa ei leiki hiekkalaatikolla!Semoset akat ja ukot joutais hoitoon.

    • persenussija.......

      asiaa puhut..... valittaa ihan perättömii se muija,,kuten sanoin saamansa pitää.

    • En se minä vaan muut

      Mitäs siinä kyttäät kuka kyttää. Taidat olla listassa ensimmäisenä kun niin kiinnostaa se, mikä muita kiinnostaa!!

    • lutkuttajamuija

      ime sä vaan munaa

    • kommunisti...

      se kätyriakka soitteli poliisille viikonloppuna nuorte juhlimisesta, pitää se olla oikee mätisäkkien äiti, antaa nuorten juhlia, kun muuten ovat kunnolla, sitä pitäs varmaan naija kunnolla, oma ukkosa on semmonen nyhverö

    • E.Pätietoinen

      Joko taas on hyryllä tulessa jonkun talo?

    • ärsyttäjä....

      kyttäakka täällä on tulessa helteistä, ei sammu enne ku kusee sen päälle

    • Kainuun tautia?

      On teillä siellä Kaenuussa ongelmat!

      • paha tauti

        sanoppa muuta. on niitä ongelmia kun niitä tekemällä tehdään.


    • supo>

      missä se lista viipyy...pöööh!!!

    • urkit

      oletteko jäänet pienenä vähälle vasussa souvatukselle , se on sairautta kytätä toisten tekemisiä.

    • klikkaamalla

      lohitiellä on ainakin yks kyttäakka, tehnyt sitä duunii jo vuodesta 2004, kattokaa vaikka kyttääjät.netistä

      • urkit

        eikö me voitais keskittyä tärkeimpiin asioihin hyrynsalmella,kuin jauhaa paskaa tyhjästä.jonniin joutavista asioista.eläkää ja antakaa muittenkin elää


      • 24mehz
        urkit kirjoitti:

        eikö me voitais keskittyä tärkeimpiin asioihin hyrynsalmella,kuin jauhaa paskaa tyhjästä.jonniin joutavista asioista.eläkää ja antakaa muittenkin elää

        ja sitä paitsi hyrynkunta ja erityisesti sossa tietää ja huutaa kylille asiat niin ei tartte kyttäillä mun on helppo ollakuuntelen vaan


      • nyt siitä
        24mehz kirjoitti:

        ja sitä paitsi hyrynkunta ja erityisesti sossa tietää ja huutaa kylille asiat niin ei tartte kyttäillä mun on helppo ollakuuntelen vaan

        vasta keskittymä tuli, kun kela ja työvoimatoimisto meni saman katon alle.

        onko nykyään enää ketään luotettavaa ja suunsa kiinni pitävää työntekijää?

        näistä pitäisi vaan rankasti tehdä kanteluita riittävän korkealle taholle.

        lähtisi sieltä ainakin muutamia kuin leppäkeihäät


      • hitmäni
        nyt siitä kirjoitti:

        vasta keskittymä tuli, kun kela ja työvoimatoimisto meni saman katon alle.

        onko nykyään enää ketään luotettavaa ja suunsa kiinni pitävää työntekijää?

        näistä pitäisi vaan rankasti tehdä kanteluita riittävän korkealle taholle.

        lähtisi sieltä ainakin muutamia kuin leppäkeihäät

        ime sinäkin vaan munaa


      • poijey
        nyt siitä kirjoitti:

        vasta keskittymä tuli, kun kela ja työvoimatoimisto meni saman katon alle.

        onko nykyään enää ketään luotettavaa ja suunsa kiinni pitävää työntekijää?

        näistä pitäisi vaan rankasti tehdä kanteluita riittävän korkealle taholle.

        lähtisi sieltä ainakin muutamia kuin leppäkeihäät

        Ei ole yhtäkään luotettavaa!!!!!


    • kotoa salaa vilahdan

      Elää ja antakaa muittenkin elää vois hieman tarkentaa mitä hänen mielestään tämä sananparsi tarkkoittaa?
      Minusta ainakin elää omaa elämää tarkkoittaa sanan varsinaisessa merkityksessä eli elää omaa elämäänsä ei tyrkky naapurin elämää..hankkisi omansa.=Tässä taas yks aamupäivä hyökkäs pihalle huutelen pirtti-hirmu naapuri,(asiasta kylläkin) mut just sattui oleen pitkästä aikaa vieraita ,osa jopa säikähti.

      Elää voisi kyllä niinkin ettei haavottaisi toisen elämää millään lailla!"Mutta eihän sitä nyt silleen voi....Eihän se ole ELÄMÄÄ, jos ei saa naapurin päästä savua nouseen";)NIINKÖ???
      Koti bilettäjiltä kysyisin sellaista jotta:Miten sitten kun rapula aamuna klo 7.00 kun hiljaisuus loppuu alkaa armoton ruohon leikkaus ja muut työt koko aamun klo13 asti tauotta jotta onko se mukavaa?

      • sun lojaalit frendit

        Joo ja sanonpa näin netin välityksellä tälle ÄMMÄLLE, et se Voitti!Muutan tästä ja sen oma kulta pulla-mössö poika saa tästä itsellen asunnon.Olen nimittäin kuullut jotta tätä se havittelee käyttäytymisellään.
        Ei muuten niin haittais mut käy minulla kylässä pieniä lapsiakin ja mitta tulee nyt täyteen.
        Ymmärrän nyt häntä.Hän haluaa pestä a aikuisen poikansa kalsarit ja kyykyttää samalla miniäänsä, kun saa heidät naapuriin!JES!
        Hyvää elämää naapurin ÄMMÄ, joskus vielä tavataan...ei niin hyvissä merkeissä.


    • harjakainen...

      millä kadulla tämä tapaus on?

    • sun lojaalit frendit

      sanotaan jot Hallan ravintelista länteenpäin ja pitkäst.

    • äiti yksitoista.

      rakkaat hyrysalmelaiset, olis varmaan hyvä miettiä , mitä tehtäisiin, sille asialle ettei , oltais rikollistilastojen kärjessä. kylä vanhempien, tehtävä on huolehtia missä lapset liikkuu ja mitä ne tekevät.yhdyn täysin fagerrooksin lehtikirjoitukseen.asiallista keskustelua asiasta toivon.

      • tosi on

        mm. Hyryllä liikkuu ihan pikku-jeppejä pahanteossa.

        nykyiset kamerasysteemit ovat tosi käteviä

        muutamia kuva otoksia ja sitten mennään kotikäynnille

        eipä taideta enää kotona sanoa> EI MEIDÄN LAPSET


      • äiti yksitoista
        tosi on kirjoitti:

        mm. Hyryllä liikkuu ihan pikku-jeppejä pahanteossa.

        nykyiset kamerasysteemit ovat tosi käteviä

        muutamia kuva otoksia ja sitten mennään kotikäynnille

        eipä taideta enää kotona sanoa> EI MEIDÄN LAPSET

        hei. kylla näille nuorille on kotoa vanhempien kerrottava, miten toimitaan. saako ne kotona rellestää , särkevät laavuilta , kaiken mihin raukat kykenvät... ja loppujen lopuksi nämä nuoret särkevät omaansa, en moiti kaikkia nuoria , mutta ihan oikeasti, vanhemmat haloo , ne haistattaa v...tä.näissänuorissahan on tulevaisuus. ps saako nämä lapset toimia kotona samalla tavalla.
        särkekää oma kotinne. älkääkö kaikkien yhteistä.


      • vanhus ollut nuori
        äiti yksitoista kirjoitti:

        hei. kylla näille nuorille on kotoa vanhempien kerrottava, miten toimitaan. saako ne kotona rellestää , särkevät laavuilta , kaiken mihin raukat kykenvät... ja loppujen lopuksi nämä nuoret särkevät omaansa, en moiti kaikkia nuoria , mutta ihan oikeasti, vanhemmat haloo , ne haistattaa v...tä.näissänuorissahan on tulevaisuus. ps saako nämä lapset toimia kotona samalla tavalla.
        särkekää oma kotinne. älkääkö kaikkien yhteistä.

        Nythän täällä muuttu aihe ,ensin puhuttiin kyttääjistä ja nyt taitaa puhua kyttääjät .ja tietysti nuoret ja heidän vanhemmat TAAS. muistan kerran oli perhe Hyryllä jossa vanhemma joilla oli pienet lapset olivat niin hyviä kasvattajia että kehuivat omiaan ja muiden lapset olivat ilkimyksiä ,mutta "kurikka kuunteli orren päässä" ,eikä näiden lapsilla " nykyään maailmalla "kovin ruusuista ole joten eköhän puhuta puolella suulla ,uskon että KAIKKI vanhemmat tekevä parhaansa niillä voima varoilla mitä kelläkin on


      • ai
        vanhus ollut nuori kirjoitti:

        Nythän täällä muuttu aihe ,ensin puhuttiin kyttääjistä ja nyt taitaa puhua kyttääjät .ja tietysti nuoret ja heidän vanhemmat TAAS. muistan kerran oli perhe Hyryllä jossa vanhemma joilla oli pienet lapset olivat niin hyviä kasvattajia että kehuivat omiaan ja muiden lapset olivat ilkimyksiä ,mutta "kurikka kuunteli orren päässä" ,eikä näiden lapsilla " nykyään maailmalla "kovin ruusuista ole joten eköhän puhuta puolella suulla ,uskon että KAIKKI vanhemmat tekevä parhaansa niillä voima varoilla mitä kelläkin on

        en ole kenenkään kyttääjä, itseäni joskus, omalla kohdallani on ollut . ihmiset ovat tienneet paremmin asiani kun minä itse. mutta eipä siinä mitään
        tiedoksi kaikille,tärkeintä on kun itse tiedät mitä teet ja tekemättä jätät .
        josta paljon puhutaan siitä paljon tykätään , se on totta että jokainen kasvattaa lapsensa parhaansa mukaan, silti kuitenkin ylilyöntejä tapahtuu.
        Mutta kyllä joskus tuntuu siltä , että on pallo hukassa.


    • virkavalta2011

      Ihan hyvä poitti lopuksi.Apuakin on saatavana jos ei omat voimavarat riitä...jos vaan on kanttia kysellä soskusta...ja mitä sitä nyt ei tekisi lapsensa hyväksi.

      • yksvitäiti

        ei ole itsestään selvyys , kuka saa sossusta apua, jos olet asiasi hoitanut ja muutenkin elänyt , omasta mielestäsi suht koht, menepä sossusta kysymään apua et varmalla saa, pitäs vajota tosi alas , jokainen pystyy heittäytymään, sille tasolle. hälläväliä yhteiskuntaa kohtaan...., mutta se on väärin apu kohdistuu väärille henkilöille. uskoisin että monta henkilöä on kanssani samaa mieltä.
        olen itse joutunut , joskus kääntymään sossun puoleen, vastaus on lainaa äitiltäsi. hyrynsalmella , ei saa tavallisesti elävä ihminen apua. se on tosi


      • Onhan se nähty
        yksvitäiti kirjoitti:

        ei ole itsestään selvyys , kuka saa sossusta apua, jos olet asiasi hoitanut ja muutenkin elänyt , omasta mielestäsi suht koht, menepä sossusta kysymään apua et varmalla saa, pitäs vajota tosi alas , jokainen pystyy heittäytymään, sille tasolle. hälläväliä yhteiskuntaa kohtaan...., mutta se on väärin apu kohdistuu väärille henkilöille. uskoisin että monta henkilöä on kanssani samaa mieltä.
        olen itse joutunut , joskus kääntymään sossun puoleen, vastaus on lainaa äitiltäsi. hyrynsalmella , ei saa tavallisesti elävä ihminen apua. se on tosi

        Näinhän se justiinsa on, kuten yksvitäiti sanoo. Nyt kun tv:ssä oli vielä eräs ohjelma, missä paljastui tämä "takuueläkkeen" ihanuus, silloin ei saa mitään avustusta sossusta. Kylläpä taas osasivat pientä ihmistä höynäyttää. Kuinkahan moni asia meneekään vielä päin prinkkkalaa, kun uusi hallitus pääsee taloutta tasapainottamaan. Sossukin hyysää vain alkoholisteja, ei riitä raha tosiaankaan tavallisesti elävälle ihmiselle. Ja demarit hallituksessa eivät toki toimeentuloasioihin liittyvää turhaa sosiaalikoneistoa vähentele, vain lisäävät. Mitä järkeä siinä, että 10 virkailijaa pyörittää toimeentulohakijan papereita, ja lopputuloksena kuitenkin on, että ei anneta rahaa. Sama homma työkkärin suhteen, pois vaan liika väki kentältä, kaupunkiin asiointi jos paikkain päällä pitää käydä. Moni asiahan hoituu netissäkin nykyään.


    • heehehhehee

      on täällä hitonmoinen lista kyttääjiä...;)

    • yksvitäiti

      on se kyllä v...sta, peruspäivärahaa muka, korotetaan, se ei paljon lohduta, mutta jos saat työmarkkina tukea, puolen vuoden jälkeen puolison tulot otetaan huomioon, sitten et saa mitään. ja jos menet sossun luukulle , vastaus sieltä on
      myy auto, ..mene ota pankista niin paljon velkaa , ettet pysty hoitamaan niitä,
      sitten velkasaneeraukseen, on se mukavaa, kyllä köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.ei uusikaan hallitus pysty sen kummemmin asoita hoitamaan.
      kansan edustajat ,,, eivätköhän nosta vaan omia palkkojaan.sieltäkin kaikki joo joo ihmiset pois.pattiin ottaa, silti tovotan kaikille hyvää kesää.

      • huotari

        minä maksan viiskymmentä euroa katastetusta autosta,mene sitten sossuun.ostan kaiken muunkin myyntikelpoisen myy minulle halvalla kaikki saat sitten sossusta kerjätyksi.


    • ohittaja

      rompelajitelmasi ei ole mikään kaunis näky.

    • persesilmä

      palataan takasin asiaan,,,,tää on kyttääjä keskustelu,,,,,,,kyttääjiä on lohitiellä ,jäkälätiellä 10 b 4

      • jos tuohon

        lähet..saat kijoittaa KAIKKItiennimet, sillä NIITÄ on KAIKKIalla.


    • takasilmä

      sana kyttääminen on aika vaikea.rehellisesti ja positiivisella asenteella,on ihan hyväkin kuunnella j a seurata ,tapauksesta riippuen, naapuria onko kaikki ok.

    • höböhöböä

      täähän menee jo hyryntien muistoja ketjuksi, lukematta jää suurin osa;)! vaan jatkakaa "kyttääjät"...

    • ep

      meitä seurataan,kaikkia. ylemmältä taholta.luoja pitää huolen luoduistaan.
      ruvetaampa miettimään

    • 17+16

      Ep on siististi cool. Kyllä vain ja vähän virkamiestaholtakin vissiin joitain, että siihen malliin kandee täällä asioitaan paljastella ja herjata naapureitaan.

      • ep

        hei! ion aika iloita tästä päivästä ja hylätä turhat taakat.


    • karvanen muna

      JOs haluatta tietäää 1 kyttäääkjän niin se joka soittelee poliseja ja heittelee halol autoja ja tämmöstä asuu siin ala asteen läöhel :D

    • ihanoikein

      Hyvä kun joku uskaltaa.

    • 56

      haloo! turha meillä on valittaa nuorison tekemisistä jos aikuiset ovat noin typeriä,
      älytöntä.

    • 16+3

      NO TÄMÄ KESKUSTELUPALSTAHAN ON PULLOLLAAN KAIKENMAAILMAN HAISTATUKSIA, SIVISTYSKUKKII HAISEVIN KUKKASIN JOIDENKIN KÄSITYSTEN MUKAAN.
      JA 56 MISTÄS SINÄ TIEDÄT MINKÄ IKÄISET TÄÄLLÄ KESKUSTELUISSA HÖLÖTTÄÄ.
      JA JOS JOKU PAIKALLINEN SATTUU HALOLLA HEITTÄMÄÄN, NIIN SEURAAVALLA KERRALLA MUISTA UHRI TEHDÄ ILMOITUS POLIISILLE, NIIN MENEE ASIAT OIKEAN KAAVAN MUKAAN. TURHA SITÄ ON TÄÄLLÄ NETISSÄ URPUTTAA YHTÄÄN MITÄÄN.
      JA MITÄ KYTTÄÄMISEEN TULEE, NIIN SITÄHÄN HARRASTAA KAIKKI, JOS EI TÄTÄ OMINAISUUTTA ITSESTÄÄN TUNNISTA, NIIN MENEPÄ ITSEESI JA TARKASTELE ITSEÄSI JA TUNNISTA PIIRTEESI ENNEN KUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ.

    • silläkeino

      lohitien megalehmä eilen perkele nakkas silmille varmaan sen 5l etikkaa!!! ensin ottaa autosta kuvia, ja meet kysyy että mitäs vittua se tuo on, ni kauhee huuto ja kääpiöukkosa pomppii tasajalkaa akan vieressä. kieltää ajamasta sinne rantaan, vaikka mun käsityksen mukaan tie on yleinen? kuulosti että tuo hieho omistaa koko tien.. noo pitää jotain miellyttävää keksie tuommoselle pariskunnalle. kyllä sen käsittää jos on tarve huutaa, mutta että tuolleen syytää etikkaa päälle. vaatteet yms käyttökelevottomat.

      • SYITÄ SEPISSÄ..

        Onko se pakko ajella SINNE rantaan?Onhan täällä tonntia muuallakin.Tunnustaa siltä, et kiusaatta nyt tahallaan pariskuntaa:(


      • silläkeino
        SYITÄ SEPISSÄ.. kirjoitti:

        Onko se pakko ajella SINNE rantaan?Onhan täällä tonntia muuallakin.Tunnustaa siltä, et kiusaatta nyt tahallaan pariskuntaa:(

        mistäpä tuon tiesi että tuollanen urpo tulee heilumaan eteen.. onhan tuota saanu ennenni ajella tietä pitki suurinpiirtein missä miellyttää, ilman että siitä tullaan heti vittuilemaan..


    • urpon

      taitaa vanne kiristää päätä kun tuollai tekköö.

    • silläkeino

      pahemman luokan psykoosi taitaa olla tuolla rouvalla!

    • mielenkiintoistakin
    • imi erkki

      "lohitien megalehmä eilen ******* nakkas silmille varmaan sen 5l etikkaa!!!"

      mitähän lainkirjain sanoisi tuohon?

      etikka on aika kova aine jos silmiin tulee

    • silläkeino

      105-401-4-140 mikäli tuo nyt oli tontin numero, niin siinähän se oli. ja siitä tietä suoraan rivitalon ohi sinne rantaan oltiin menossa. kuulostaa ettei siinä saa liikkua muut kuin hän?!

      tosiaan etikasta kyse ja suoraan silmille. etteihän tuo nyt ihan normaalia käytöstä ole kuitenkaan.

      • kiusaaja......

        ajele illalla uuvestaan, tuun kahtomaan sen muijan touhuja ,taijan nakata sen lehmän ikkunaan koiranpaskaa, sehän kuulemma rakastaa "koiria"


      • silläkeino
        kiusaaja...... kirjoitti:

        ajele illalla uuvestaan, tuun kahtomaan sen muijan touhuja ,taijan nakata sen lehmän ikkunaan koiranpaskaa, sehän kuulemma rakastaa "koiria"

        minä eilen kävin siltä kysymässä siitä että mitäs se tuommonen homma on että noin tehään.. aiko nakata uuvemman nestettä päälle... kahtoin parhaaksi lähtä pois siitä kun se eukko taas katos siitä oven suusta huutamasta. vaihtovat ukkosa kansa tuurie ku se tuli räpättää siihe..


    • ihan varmaan

      Hyrskäiset on.... hulluja kaikki!

      • 15+56

        eihän niitä nykyjään ole olemassakaan...missä?


    • ei yx

      akka kaikista hulluja tee, niin!

      • 19-56

        TÄLLÄ HENKILÖLLÄ ON TOSI PAHA OLLA,EI HÄN MUUTEN NÄIN TOIMISI.
        HÄNTÄ LÄHELLÄ OLEVIEN HENKILÖIDEN PITÄS OTTAA ASIAAN KANTAA,
        HAKEA APUA , AMMATTI AUTTAJAA TARVITSEVAT.


      • SIE SITÄ
        19-56 kirjoitti:

        TÄLLÄ HENKILÖLLÄ ON TOSI PAHA OLLA,EI HÄN MUUTEN NÄIN TOIMISI.
        HÄNTÄ LÄHELLÄ OLEVIEN HENKILÖIDEN PITÄS OTTAA ASIAAN KANTAA,
        HAKEA APUA , AMMATTI AUTTAJAA TARVITSEVAT.

        TARTTISIT EÄNENVAEMENTAJAN...
        KUULIKKO???
        HÄH???

        Joka palstalla tärkeänä kuin paska tikun nenässä capslockkie reäkkeämässä.

        Luulekko ettei typeryytesi muuten jo esiin viestissä tule?

        TÄH???


    • 543

      NIITÄ ON KALMISTON YMPÄRILLÄ TOSI PALJON

    • tilituli -ja meni

      Mitä ne hyryllä veikkovaa seleviääkö se Pajala tästä verolaakista vai koatuuko?

      Tili-Pajala Oy, Hyrynsalmi
      Tyyppi Protesti
      Talousalue Oulun talousalue
      Osoite 89400 Hyrynsalmi
      Häiriöpäivämäärä 31.10.2011
      Velkoja Verohallinto, Pohjois-Suomen perintäyksikkö
      Saatavan määrä 45610 €

      • HYVÄ HYVÄ

        Nyt astui esiin itse KYTTÄÄJÄ kun urkit ja vielä julistat toisten asioita


      • mulkulla tienannu
        HYVÄ HYVÄ kirjoitti:

        Nyt astui esiin itse KYTTÄÄJÄ kun urkit ja vielä julistat toisten asioita

        vituttaa se köyhää


    • kärsikööt ite

      meilläpä on kaksi vanhaa kyttyrää kyttääjää toinen on toisen pauloissa metsherrantiellä

    • Toesin sannoin

      kaekki kyttää toesijaan, HYVÄ; HYVÄ tämän jo essiiin toe!

    • Aikaa kytätä

      Ostin tallentavan kameran, kun pitää nukkuakkin välillä.
      Ei ole laitteet ennään kalliita, on työttömälläkin varaa niihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      79
      3295
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1871
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe