Osaako joku kertoo minkälaisia on Forssan kaupungin rivarit ? Niinku jotain pohjapiirustuksista ja neliöhinnoista? Entä alueena,millaset on naapurit? Ollaan muuttamassa sinne ja toivotaan että natsais rivarista kolmio..En sitten kaipaa mitään haukkumisia tai muutakaan turhaa,vaan ihan rehellisiä mielipiteitä paikallisilta. Itse pidin siellä käytyäni Forssaa mainiona ; kauppoja ja palveluita selkeesti tarpeeksi,lyhyet kävelymatkat mihin vaan ja upea näin kesän kynnyksellä. Innolla odotan elämää siellä. Helsingissä ja Vantaalla asuneena voin sanoa että kaikkea keskustelupalstoilta lukemiani "levottomuuksia" ,ongelmia ja vinksahtaneita yksilöitä löytyy varmasti pk-seudulta enemmän että mun mielestä ootta ihan hyvissä ympyröissä. Valittajia ja tyytymättömiä ahdasmielisiä ihmisiä on joka paikassa joten ei heitä kannata turhaan noteerata. Oikeen mahtavaa kesän alkua tulevat kanssa-asujat!!! Teevee Ragamama.
Moikkuli...
1
106
Vastaukset
- ikää,hintatasoa?
Rivareita on hyvin eri hintaisia, sijainti määrä eniten hintatasoa, tietysti myös kunto, liian nopeasti ei kannata ostaa ja kyllä kannattaa kysellä talossa asuvilta.
Keskustassa on kalliimmat, naapurit keskimäärin hiljaisempia.
Forssa on aivan hyvä keskimäärin, jos on työtä tai muuten rahat riittävät.
Mainitse jokin rivari erikseen, vasta silloin voi kertoalueesta ja ehkä talostakin.
Täällä on sellaisia "pintaremontoituja" vuosia asumattomana olleita rivareita, kyllä talon historia on miellyttävämpi tietää ennen ostoa, kuin sitten myöhemmin.
" kaikkea keskustelupalstoilta lukemiani "levottomuuksia" ,ongelmia ja vinksahtaneita yksilöitä löytyy varmasti pk-seudulta enemmän "
Tietysti löytyy enemmän, mutta löytyykö suhteellisesti enemmän, siinä olen eri mieltä. Ei Forssan tilastoja ja ongelmia kannata vähätellä varsinkaan jos aikoo sukua jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986