Mikä on vialla..?

mitähelv..

Olen 18- vuotias opiskelija ja minulla on ollut tyttöystävä n. 4 vuotta. seksi ei enään oman muijan kanssa onnistu, johtuen varmaan siitä että samaa naista neljättä vuotta. en ole pettänyt. mulla ei enään seiso oman akan kanssa vaan ainoistaan jos runkkaan.. ja sitten tämä.. olin lääkärin tarkastuksessa jossa katsottiin perusasiat, myös tuo alapää. mua aluksi vähän ehkä hävetti ja toivon koko ajan että sitä ei välttämättä tarkistettais siellä. noh, kuitenki n. 35-37v? nais lääkäri sanoin että kurkataan tuonne alapäähän että vedäppäs housuja alas.. no vedin housut alas ja heti ku lääkäri kokeili hieman kiveksiäni mulla alkoi pikku hiljaa seistä.. ja lääkäri vittu aivan varmasti sen huomasi. lääkäri jatkoi kuitenkin aika kauan kokeiluja ja vetä esinahkaani taakse ja olin jo aivan täydessä stondiksessa ja päästin jonku vitun ihme "aah" äänen mik ei sillon todellakaan hävettänyt mutta lääkäri lopetti heti ja sanoi että voin nostaa housut taas ylös. istuin sitten siihe tuolille lääkärin eteen naama aivan tulipunaisena ja lääkäri sanoi että kaikki kunnossa, mutta en tajua mua panetti niin vitusti että pyysin voisitko tarkistaa vielä uudelleen niin lääkäri sanoi että siellä oli jo kaikki kunnossa. mutta sanoin että se tuntui niin hyvältä. en uskonut korvia kun lääkäri sanoi että nouse seisomaan ja riisui housuni alas ja otti minulta suihin ihan loppuun asti... ja vieläkään ei oman akan kanssa seiso? mitä teen? jätänkö sen?

7

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hothotcandy

rakastatko muijaas? ei siltä vaikuta, ei kaikki oo kiinni vaan seksistä ja sen aiheuttamast hyvästä olosta. on paljo pariskuntia jotka on pannu toisiaan 30 vuotta ja miehellä silti vielä seisoo.

ehkä kannattais kokeila jotain uusia asentoja tms tyttöystäväs kanssa, tai ehdottaa ryhmäseksiä?