Mikä on vialla..?

mitähelv..

Olen 18- vuotias opiskelija ja minulla on ollut tyttöystävä n. 4 vuotta. seksi ei enään oman muijan kanssa onnistu, johtuen varmaan siitä että samaa naista neljättä vuotta. en ole pettänyt. mulla ei enään seiso oman akan kanssa vaan ainoistaan jos runkkaan.. ja sitten tämä.. olin lääkärin tarkastuksessa jossa katsottiin perusasiat, myös tuo alapää. mua aluksi vähän ehkä hävetti ja toivon koko ajan että sitä ei välttämättä tarkistettais siellä. noh, kuitenki n. 35-37v? nais lääkäri sanoin että kurkataan tuonne alapäähän että vedäppäs housuja alas.. no vedin housut alas ja heti ku lääkäri kokeili hieman kiveksiäni mulla alkoi pikku hiljaa seistä.. ja lääkäri vittu aivan varmasti sen huomasi. lääkäri jatkoi kuitenkin aika kauan kokeiluja ja vetä esinahkaani taakse ja olin jo aivan täydessä stondiksessa ja päästin jonku vitun ihme "aah" äänen mik ei sillon todellakaan hävettänyt mutta lääkäri lopetti heti ja sanoi että voin nostaa housut taas ylös. istuin sitten siihe tuolille lääkärin eteen naama aivan tulipunaisena ja lääkäri sanoi että kaikki kunnossa, mutta en tajua mua panetti niin vitusti että pyysin voisitko tarkistaa vielä uudelleen niin lääkäri sanoi että siellä oli jo kaikki kunnossa. mutta sanoin että se tuntui niin hyvältä. en uskonut korvia kun lääkäri sanoi että nouse seisomaan ja riisui housuni alas ja otti minulta suihin ihan loppuun asti... ja vieläkään ei oman akan kanssa seiso? mitä teen? jätänkö sen?

7

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hothotcandy

rakastatko muijaas? ei siltä vaikuta, ei kaikki oo kiinni vaan seksistä ja sen aiheuttamast hyvästä olosta. on paljo pariskuntia jotka on pannu toisiaan 30 vuotta ja miehellä silti vielä seisoo.

ehkä kannattais kokeila jotain uusia asentoja tms tyttöystäväs kanssa, tai ehdottaa ryhmäseksiä?

Itse oon kylläkin 17 ja vielä muija itekkin että mitäs tässä vastailemaan.. jos ei muu auta jätä ainakin hellävarasesti, äläkä jätä muijalles sellasta tunnetta et vika on siinä ja et se ei ois tarpeeks hyvä.

oisimpa ollu toi lääkäris (: kyllä mullekki muna vaihteeks kelpais, ja ajatus panemisesta lääkäris saa stringit märäks.

• mielellään

No auttas varmaan seisomaan jos leikittäs et olisit tuo mun lääkäri. :))

• x-x-x-x-x-x--xx

Ihan kiva seksinovelli. Lääkärileikit on sun alaasi.

• Anonyymi

Hautko että kerrn omani?. TOTTAKAI HALUAT
      No mä menin lääkäriin siellä tarkistettiin kuulo näkö pituus jne. Yhtäkkiä se vetäs alushousut alas ja alko tunnustella. Se kesti 2h 🫠. Sit se se alko seisomaan... JA IHAN KUNNOLLA.
      Sitten se imi sitä nieluun asti. Ja lopetti ja nauroi ja tuli päälle panee. lopuksi se pyys et olisin sen poikaystävä suostuin ja se sanoi panetaan joka päivä kaks neljä seitsemän tai se lyö mua paljaille munille kaksi neljä seitsemän

Huomaavasti aika seksikäs nainen

Moikka siinä oli mun 📖😀

• Anonyymi

Kukaan lääkäri ei ota potilaalta suihin. Huonosti keksitty tositarina.

• Anonyymi

ai lääkäri oli max 37 vuotias . hyvin osaat arvioida lääkärin iän noin tarkkaa. Mitä jos olikin 38.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe