uimahallissa

Kerran

Jo runsaasti yli kymmenen vuotta sitten ollessani lukiossa, olimme liikuntatunnilla uimahallissa. en ole koskaan ollut mikään hyvä uimari, joten kävin aina silloin tällöin saunan puolella. kerran menin yksinäni saunaan, sitä ennen kävin suihkussa, kuten kuuluukin. Huomasin oven olevan auki pukuhuoneeseen, jossa siivooja oli siivoamassa. Olin kuitenkin jo riisunut uimahousuni,joten en viitsinyt mennä ovea sulkemaan, vaan suihkuttelin siinä selin. Aika pian keski-ikäinen naissiivooja tuli kuitenkin suihkuhuoneen puolelle, taisi kysyä jotain, että häiritsenkö. Vastasin, että siivoa pois, vaikka kyllähän se vähän taisi minuakin vilkuilla.olin aika ujo poika, joten menin siitä aika pian saunan puolelle.Vaikka kyllähän minulla siihen aikaan oli paljon tiukempi peppu, joten kyllä kai sitä kelpasi vähän katsoakin.
Sitten heitin oikein kunnolla löylyä ja nautin lämmöstä. Olin siinä löylytellyt jo aika kauankin,mutta ajattelin, että onko naissiivooja vieläkin suihkuhuoneessa. Kalukin alkoi jo vähän jäykistyä kun ajattelin, että haluaako siivooja nähdä minut eteekinpäin. Ajattelin riettaasti jo sellaistakin, että menisin piruuttani kalu täysseisokissa saunasta ulos, mutta en sentään kehdannut. Lähdin kuitenkin saunasta, ja kalukin oli palautunut jo veltoksi mutta siivooja oli vielä paikalla. Menin sitten takaisin uimaan, mutta toisaalta mietin mielessäni, että mitähän jos olisinkin uskaltanut ja mennyt siivoojan eteen täysseisokissa. Nyt näki vilauksen vain pienehköstä ja veltosta.

7

16531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oho

      On tainnut olla todellinen kohokohta elämässäsi, kun muistat sen yli kymmenen vuoden päähän. Itselläni kait noita siivoojia sattuu suihkuhuoneeseen lähes joka kerta kun käyn uimassa.

    • Ompa

      Huh, huh ompa ollut kiimaista tuo sunkin seksielämäs.

      • mievua

        sehän oli ihan hauska tarina. Oikeesti.


      • Anonyymi

        En voi, kun olet itse ne kaikki ominut buaahaa.


    • Joni

      Muistelen joitakin vuosia sitten kakskymppisenä samantapaisen tapauksen. Minun ollessa suihkuhuoneessa vähän enen sulkeutumisaikaa tuli nuorehko naissiivooja puhdistelemaan paikkoja.
      Urheilijanuorukaisen vartalolla taisin kiinnittää hänen huomionsa ja kun huomasin hänen katsovan minuun aika ajoin, minulla alkoi seistä.
      Yritin ensalkuun olla seinään päin kääntyneenä, jotta hän ei huomaisi erektiotani, mutta kalu ei ottanut laskeakseen. Tilanne oli kieltämättä aika seksuaalinen minullekin. Lopulta syöksyin kalu pystyssä läheiseen suihkuhuoneen vessaan ja jouduin kädellä päästämään paineet pois, laskeakseni kalun.
      Eiköhän mitä, tämä siivooja oli sillä välin, kas kummaa, tullut siivoamaan vessaa. Postuessani katseemme kohtasivat ja hänen silmistään sain lukea kaiken..

    • Anonyymi

      Totuin siihen että siivotessa pukutiloja miesten kalut vilahtelee, opin tietämään milloin kannattaa siivota, paita alta pois ja vähän enemmän takkia auki niin näki komeita kaluja, olin joskus niin märkä että valui pitkin jalkoja, minulla oli töissä iso musta dildo jolla joskus siivouskomerossa joka on samassa tilassa missä pojat runkkasin joskus kahdesti peräkkäin kun kuulin ääniä ohuen seinän takaa.
      Kerran yksi nuori hiljanen poika oli myöhässä muista luulin että olen yksin kävelin kopin välistä, pojalla oli kalu kädessä. Katsoin ympärille tule vein koppiin paljastin rinnat poika hieroi niitä kuiskasin voin auttaa, jäntevä ohut pitkä kalu hieroin hiljaa halusin hänen nauttivan tunsin vain että kovenee ja sitten lensi. Kuului ääniä sanoin hiljaa, kohta äänet vaimeni pidin kalusta se kasvoi katsoin poika kalu kasvoi otin suuhun se oli heti kova imin nuolin kielellä pienet kivekset oli pyöreässä pussissa tunsin taas että tulee laukesi voimalla. Ennenkuin poika lähti sanoin älä kerro kellekkään tai sanon teit väkivaltaa, poika lupasi en kerro.

      • Anonyymi

        Aivan upee vastaus! Kirjoitetaanko trallaallaa pisteellä vai huutomerkillä?


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe