Myydään/vaihdetaan DarkOrbit-account

Kazgel

Juuh, eli minä olisin myymässä/vaihtamassa DarkOrbit-accounttiani.
Accountin osto tapahtuu paysafecardilla, ja vaihdossa vaihtaisin accountin mielelläni noin samanarvoiseen Seafight-accounttiin tai toiseen DarkOrbit-accounttiin jolla ei tarvitse olla erikoismalleja, mutta muuten parempi :)

Tässä tulee tietoja acostani:
Hei Kasgel,

Tämän hetkinen sijoituksesi on 2.253

Sinulla on 21.708.697 kokemuspistettä ja 89.014 kunniapistettä.

Tämänhetkinen tasosi on 13.

Olet tuhonnut 21 avaruusalusta ja 7.786 avaruusoliota.

Klaanisi Dominant Elites Union [ÐΞ★] sijoitus on 58ter. klaanien sijoitus-listalla.

-----------------------------------


21708697 Kokemuspisteet/ 100.000
89014 Kunniapisteet/ 100
185 Pelaajien tuhotut osumapisteet * 3
oma taso (13) * 100
197 kuluneet päivät rekisteröinnistä * 6
alustyyppisi (10) * 1000
10556 Avaruusolioiden tuhotut osumapisteet / 2
28 Suoritetut tehtävät * 100
- 4 Alas ammutut kaverit * 100
- 120 Vihollisten suorittamat tapot * 4
- 1 Säteilyvyöhykkeen aiheuttamat tuhoutumiset * 8
- 6 Alas ammutut Phoenixit * 2
= 21.322 Sijoituspisteet

-----------------------------------------------

Tavarat/mallit:

15 LF3, 1 LF2 ja loput MP1
5 flaxia, 1 iris
Malleina Venom, Solace, Enforcer, Bastion, Veteran, Crimson, Exalted
2 parasta suojaa, ja sitten loput niitä parhaimpia kredusuojia
6 parasta moottoria
Ei ole PET:iä
Premium tonne syys-lokakuuhun asti

Kysymykset ja ostokset osoitteeseen [email protected]

Account ei ole muuten kovin hääppöinen, mutta nuo 2 erikoismallia tekee sen pikkasen arvokkaammaksi.

59

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kazgel

      Ja ainiin, vielä lisäykseksi että servu on Sk2 ja yhtiönä toimii EIC.

    • surkeeta

      Ihan paska aco sulla

    • Kazgel

      Kuten juuri sanoin. "Account ei ole muuten kovin hääppöinen, mutta nuo 2 erikoismallia tekee sen pikkasen arvokkaammaksi."

    • sxdfcgvhbjnmkl,ökjiu

      vittu miten paskoi :DD ite pelaan kans sf :D

    • pepe12142

      moi!

      hei olisko mitenkään mahdollist vaihtaa accoi kun en oikee saa ostaa nii voisin vaik antaa vaihdos 2 toinen on koht 13 taso ja 6 flaxii 2 irkkuuu mut sil on vaa ponu mut koht saan vähintää vengen ja sit siit toisest accost voidaan sit puhua ja tostakin accosta

    • darkorbit69

      miten ois 12 tasonen goli 15 lf-3 ja 4 parasta suojaa dimi kyky malli 5 irkkua alpha ja beeta 1 palaa vaille valmiina 18m kp

      • moikka

    • Limppu.

      kasgel mulla on 2 10euron paysafecardii jos myyt?

      • Flyygeli

        limppu voin vaihtaa ne mun ukkoon :D


    • kiinostaako`?

      miten ois 13 tasonen vru goli 17 lf-3 6 parasta suojaa malleina diminsher,slolace ,bastion,exalted,enforcer,veteran ja crimson.6 irkkua rahaa 990milliä uria 500k

      • darkorbit

        saanko ton


      • darkorbit eetu

        saasiko tonjos sopii kinosttako


      • kamod

      • darkorbit eetu

        juu mulle sopii kiinotaako


    • darkorbit myyjä

      voitko vaihtaa ton sun do accoon mun sf accooseen mul on 6 ellu 5 ellu kantta 3 kulta kantta ei mitään erikois mallia 37 ellu tykkiä hit on 1700-2000 t accoo on RYR kilas 10 taso ei muuta mun sähkköposti on :[email protected] jos vaihdat niin laitta sähkköpostia :DD

      • darkorbit myyjä

        voin tilata viel tähän darkorbit myyjän accooseen helmiö noin:30000 t


    • Zezwe/ongeli

      Pistetääs kaupat.. reilu miljardi kp darkki acco.. fe mut 2 irkkuu poksunu 30 kykyy ja kaikkee muuta kivaa ;) haluun vaa tehä uuestaa noit pienii tehtävii mut en jaksa kehittää uutta accoo. joten vaihto ois jees.. tiiät kai mut Ongelin..

      • moia

        moi mulla ois 16lv fe goli eli 8 irkkuu ja kans petti. kaikil on lf 3 ja mul on 1 lf4 jos kiinostaa pistä sähkärii [email protected]


      • moro

        Niin eli mun aikasemmin mainittuun sähköposti ositeeseen voi lähettää ilmasii darck orbit accoja on mul sit vaihtoonkin tyypei eli sähköposti osoite on [email protected]


      • BEEenoooikeeBEE

        mul ois semmonen laita viesti tänne sitte se ois 13 tasonen mut sil koht 14 lvl niin ja tehtävii en tee


    • UFO

      Mun seafight accolla on 2 taso 4 elite 104 kanuunaa ja 2 kansipalkkii et vaihetaanks ja kp:ta joku 20k et tuleeko kaupat?

    • M:R

      saako sitä testata ekaks

    • Kazgel

      sen salasanaon merkkion paska

      • darkorbit eetu

        ukon nimi


    • p0rtrait

      Mulla ois taso 17 goli 31 lf3 15 suojaa 8 irkkuu sk2 servulle myynnis, jos jotain kiinnostaa nii kysykee lisää

      • moikka

        joo asutko muuten turussa jos asut nii voisit tulla ruskon kirjastoon antaisin siitä 45e käteisenä. jos kiinostaa lähetä sähköpostii [email protected]


    • Taukoilija

      Miks pelaatte sk2? Menkää suoraaan sk1 niin tulee vähän taitoo... EIKÄ KANNATA OSTAA KENENKÄÄN ACCOO! Voi kusettaa :) Kuten sinä p0rtrait.. :D

      • Perkeleen paha

        En voi olla vastustamatta kiusausta... p0rtrait olisi 2 vuotta sitten antanu perseraiskauksen sulle jos oisit tullu sk2. Oikeasti taitava pelaaja, ei mikää bottari tai muu homo. Joten ime kyrpää.


    • slipkno693

      Paljo maksaa, ja mul o myynnis FE venge jku 15 lvl

      • kamod

    • allupalluz

      mulla on iso britannia servul big boy alus ja on ollu kaikki muut alukset ja goliathiin on paljon mallei sit menetiin hyvät alukset siin et hajos ja en voinu korjata rahaa vaivaset 600k urii 44 13 tasonen 31m kokemusta ja kunniaa vai mitä onkaa nii 71k 4flaxii ja 2 iristä 10 parasta tykkii 2 toisiks parasta sit kilpii taitaa olla 10 parhait ja moottoreitkin paras launcher ja hyvät extrat ei jaksa lue tella mut kaikki niistä parhaat vaihan semmoseen darkorbit agoon mis kohtuu hyvät tykit yli 12 lvl ja vengeance tai goliath ja myös sf agoon vaihan

    • slippari

      Myynissä viä? vaihto seafight acaunttiin lvl 8 tai 9 ellutaso 9 siinä oli jtn 99% valmiina että pia ellu10 pälle 50 parasta kanunaa ja kaikkia o paranneltu
      Jos kiinostaa ota yhteyttä sähköpostiin [email protected]

      PS mulla on otinenki melki yhtä hyvä että saat kumatkin jos vaihdat

      • JeeMoro

        Voin vaihtaa mun 8 irkkusen do acon sun sf accoihin :P


      • slippari
        JeeMoro kirjoitti:

        Voin vaihtaa mun 8 irkkusen do acon sun sf accoihin :P

        vaihda mun accoon =)


      • darkorbit eetu
        JeeMoro kirjoitti:

        Voin vaihtaa mun 8 irkkusen do acon sun sf accoihin :P

        nimi ja salis


      • darkorbit eetu
        JeeMoro kirjoitti:

        Voin vaihtaa mun 8 irkkusen do acon sun sf accoihin :P

        saano mä sen


    • darkorbit eetu

      saanko ton omaks?

    • darkorbit eetu

      vaihetaanko tän nimi coljat-ptti-the- ja sali on petti

    • darkorbit eetu

      kuka vattaa akon

    • darkorbit eetu

      saanko mäsen kazkel

    • kamod

      voisin antaa 7 flaxisien 1 irkkusen 16 lf3 2 lf2 flaxit kaikki 6 tasosii irkku 4. taso 13 noin 28m kokee yhtiö vru muuta sil on 5000 urii. kunniaa 46000

    • Imekää muut munaa =)

      Mulla ois 16 levelinen "shippi" 8 irsitä 28 lf-3 17 parasta suojaa kaiki huutarissa olevat mallit pet levelillä 7 ja 600k kunniaa
      Hei **********,

      Tämän hetkinen sijoituksesi on 1.608

      Sinulla on 189.214.830 kokemuspistettä ja 604.013 kunniapistettä.

      Tämänhetkinen tasosi on 16.

      Olet tuhonnut 408 avaruusalusta ja 17.103 avaruusoliota.

      Nyt arvosi on Luutnanttipäällikkö ja se muodostuu seuraavasti:

      189.214.830 kokemuspistettä / 100 000
      604.013 kunniapistettä / 100
      3.235 pelaaja-alasampumispistettä x 3
      oma taso (16) x 100
      827 päivää rekisteröitymisestä x 6
      oma alustyyppi (Goljat 10) x 1000
      33.561 alien-alasampumispistettä / 2
      69 tehtävää suoritettu x 100
      - 50 kaveria ammuttu x 100
      - 530 omaa alasampumista (vihollisen toimesta) x 4
      - 3 tuhoutumista säteilyalueella x 8
      - 22 Phoenixia ammuttu x 2
      2 havoccia kerätty ja 19 pilottikykyä

      Aluksina toimii Golijat, spearhead ja leonov (vengen vaihdoin leoon )
      Serveri GA4

      Ps. Hinnasta sovitaan sähköpostissa ( [email protected] ) sinne viästejä jos ootte kiinnostuneita! Joka aamu postini katon ni eka jolla on järkevä tarjous saa sen!! maksu tapahtuu psc llä tai käteisenä

    • –«◄NεrдmдИ►»–[*WP*]

      Mulla on FE Goli Jolla 35 LF-3 kanuunaa, PET-taso 15, Kaikki kyvyt sun muut ja sojoitus jotain 500. tarjotkaa!

      • darkorbit fani

        tarjoon 10e


    • siin teille

      mitä paskoja noiki on täs teille vähä pojoo



      Tämän hetkinen sijoituksesi on 635

      Sinulla on 3.502.440.240 kokemuspistettä ja 45.784.497 kunniapistettä.

      Tämänhetkinen tasosi on 20.

      Olet tuhonnut 8.856 avaruusalusta ja 99.371 avaruusoliota.

      = 1.046.308 sijapistettä

      Saadaksesi seuraavan arvon, Peruseversti, tarvitset tämän hetken tilanteen mukaan yhteensä vielä noin 1.223.713 sijapistettä.

      40 lf4 8 irkkuu apina ja zeus 10 havoo 10 herkkuu

    • Sk2AconTarviseva!

      Vitu noobit! kuka haluis sk1 sellase aco mil kaikki kyky mallit full herkku ja full havo paksut saturn centaur jne.. 45lf-4 16lvl kaikki ja irkut ja zeus ja apiski 16lvl ja oman aco lvl o 21. ja tietenki kaikki ne lf-3 ja moottorit jne.. petin lvl o 15 ja sit x4 ois 2milj kolmosii 5milj x2 ois 20milj ykkösii ei paljoo mahu XD ja rsb:itä ois 100k kronos kruunu kaikki droonimuodostelmat se hittii x1 13,6k ja sijotus ois noin 265 ja max hitti ilma dmg boostereit rsb:il ois jtn 160k ja arvo on Peruseversti et voisin to myydä/vaihtaa sk2 accoo myynnis ois 30e

      • DEFED

        voin vaihtaa mun accoon se on aika kova


      • DEFED

        tarviin sen oon halunnu ukkoi kauan


      • DEFED

        siis tarviitko sk-2 ukkoa mulla on semmonen se on kovaki melkee aika kova


      • GGVPc

        Sk2AconTarviseva! mikä sun sähkäri ? jutellaa siel et jos sotan ton acon 30 e meinaa saisit aik äkkii rahat, ota vaa yhteyt tähän [email protected]


    • W-M

      Hei vinkki sulle kehitä ekana acconuttias vaikka fe ja sitte vasta myy tai tee vaihtokauppa jonkun tyypin kanssa joka on sua parempi ja maksa vähän ylin määräista.

      • Moromoro osta poro

        Ostakaa mun darkki tyyppi 13 taso aegis 20 lf3 yks havoc toisessa hangaari hallissa on goliat sill on 5 iristä ja sit 3 flaxii ja pet


      • Moromoro osta poro
        Moromoro osta poro kirjoitti:

        Ostakaa mun darkki tyyppi 13 taso aegis 20 lf3 yks havoc toisessa hangaari hallissa on goliat sill on 5 iristä ja sit 3 flaxii ja pet

        Muistakaa ilmottaa osoitteeseen [email protected]


    • 20 + 13 = 33

      Mul olis Brasilia servulla acco jolla on : Aegis, 10 droonia kaikkiin herkut ja havot, 42 lf-4 lasua, pet levu 15 sillä kaikki parhaat suojat ja moottorit kuten myös aluksella. Toisissa hangaareissa on phonu, leo, goli, cita. levu olis 21. Sijoitus: 7. TOP ACCOIHIN KUULUVA! BRASILIA 1! laittakaa s-postiin tarjouksia! TODELLA HALVALLA LÄHTEE! RAHAA MENNYT ITSELLÄ 10€! Joten aloittakaamme 25 € !

      Asuin Brasiliassa 4 vuotta, vasta tulin kaksi viikkoa sitten suomeen. Koko ajan siellä olen kehittänyt accoa.!

      s-posti: [email protected]

      • Janman

        Vaihdatko ton sun acon 16 levuseen goliin joka on sk2 ??
        Sillä on sit 18 lf-3 ja 15 bo2 :/ mut jos haluut vaihtaa siihen niin laita sähkö posti osoitteeseen [email protected]


    • darkorbit fani

      voin vaihtaa jonkun kanssa ukkoi mulla on pari tykkii ja olen nobo kun sain loputtomat bänät ilman syytä ja en oo pelannu pitkää aikaa voiko joku vaihtaa pliis haluun olla kova saliksen kerron sitten kun kerron ja nimi on -Kalle76- mut mun nimi ei oo kalle sitte vaa sen keksin vaan päästä

    • liity=darkorbittiin=

      vaihtakaa koviin ukkoihin mun ukko se on full iris 300 lf-4 666 bo2 5555555miljardii kutei siis kaikkii liiottelin vähän :D ei mul semmosta ookkaa

    • Jampsqa

      Myydään 18levunen Sk2 account.
      Kokemuspisteet 1.185.539.661 / 100.000
      Kunniapisteet 2.796.513 / 100
      Pelaaja-tuhoamispisteet 741 x 3
      Tasosi 18 x 100
      Päiviä rekisteröitymisestä 121 x 6
      x4 ammuksia on viellä 20,000, pet on 15 tasoinen, 3 LF4 laseria (loput LF3), 8 iristä, joissa 2:ssa on Havoc- Design :) Aegis on alla, vain 1 hallipaikka. 18 parhaimpaa suojaa. A, B & G galaxygate on sijoitettuna 3-1 kartalle. A,B, Z & E on suoritettu. Yhtiö on siis VRU. Lisätietoja saa kysyä. Hp. 40€ :)

      • lolipopitop

        myytkö vielä ? jamsqa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe