Hei!
Onko kellään kokemusta ko. huoneistohotellista ja sen ympäristöstä. Olemme lähdössä matkalle alle 2-vuotiaan kanssa ja joidenkin tietojen mukaan Antillian ympäristössä on hankala liikkua rattaiden kanssa (kadut kapeita, ei jalkakäytäviä laisinkaan).
Huoneistohotelli Antillia
2
405
Vastaukset
On totta, että Antillian lähellä kulkeva katu (Rua do Mercado - Rua do Peru) ei ole ihanteeellinen jalankulkijan kannalta, sillä jalkakäytvät ovat kapeita, mutta sillä liikkuminen ei kuitenkaan ole mitenkään ylipääsemätöntä. Lapsen kanssa liikkuvalle annetaan tietä ja autoilijat varovat. Muita katuja te hotellin ympäristössä tuskin paljonkaan kävelette, koska niillä on vähän tekemistä. Tavallisin reittinne kulkenee todennäköisesti Mercado da Graçan ohi teatteriaukion vieritse (Largo de São João) alas kohti rantaa ja ydinkeskustaa ja takaisin. Teatteriaukiosta eteenpäin kohti liikekeskustaa ovat Rua do Mercadon jalkakäytävät (katu muuttaa nimeään useasti) jonkin verran leveämpiä.
Kapeilla kaduilla liikenne on yksisuuntaista. Kun autoja ei kulje, kävellään ajotiella. Auton lähestyessä mennään. Sopu antaa sijaa. On parasta katsoa mallia paikallisista asukkaista.Liikenneonnettomuudet Ponta Delgadan keskustassa ovat harvinaisia. Autoilijat pysähtyvät lähes sataprosenttista suojatien eteen, kun näkevät jalakulkijan olevan aikeissa ylittä katua. Tästä huolimatta on luonnollisesti syytä varmistaa, että auto pysähtyy ennen kuin lähtee ylittämään katua.- ideal
Moi!!
Olimme Antillia hotellissa 2v. sitten ja tykkäsimme kovasti itse hotellista. Kadulta katsoen ei vaan ihan heti olisi uskonut että semmoisessa paikassa voi hotelli ollakaan. Hyvä hotelli, palvelu ja huoneisto.
Hotellilta lähtevä katu molempiin suuntiin on hyvin kapea, mutta ei kovin pitkältä matkalta ja luulisinkin että on helpompi pitää lapsi sylissä kapemmalla kohdalla ja kantaa rattaita. Meidän lapset ovat jo isompia, joten rattaita ei tarvinnut. Peräkkäin kuljettiin kapeimmilla kohdilla ja yleensä paikalliset väistivät meitä ohittaessaan kadun puolelle.
Kaipaamme kovasti Azoreille!! Hyvä paikka ja 2 kertaa käyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279