Käytössä ollut nyt pari viikkoa Tele Finlandin Huawei nettitikku. Yhteys on hyvä ja pelittää muuten hyvin, mutta kun kone menee ns. säästötilaan, internet yhteys katkeaa. Säästötilasta palattua täytyy yhdistää aina uudelleen mobile partnerilla, joskus jopa ottaa tikku pois ja kytkeä uudelleen ennen kuin internetiin yhdistäminen onnistuu. Missäköhän mahtaa olla vika? Kyselin Tele Finlandiltakin kuuluuko yhteyden katketa kun kone menee säästötilaan. Ei kuulemma pitäisi. Neuvoivat katsomaan koneen asetuksista onko vika siellä. Mutta mitä asetuksia? Tosi sekavasti selostettu, mutta jos joku tajuaa mitä tarkoitan ja osaa auttaa, olen hyvin kiitollinen :)
Nettitikku ongelma
3
186
Vastaukset
- fundamentalist
"Kyselin Tele Finlandiltakin kuuluuko yhteyden katketa kun kone menee säästötilaan. Ei kuulemma pitäisi."
Millainen tila koneessasi on "säästötila"?
Nimittäin eri koneissa tuolla voidaan tarkoittaa ihan eri asioita.
Minä kyllä väittäisin että on normaalia että yhteys katkeaa tuolloin.
Itse en päästä läppäriä jossa on mokkula kiinni milloinkaan
pois "normaali"tilasta niinkauan kun tarvitsen yhteyytä.- Polka
Tarkennan siis että kyseessä on pöytäkone. Ja säästötilalla tarkoitan sitä kun näytönsäästäjä menee päälle (näyttö on pimeä) ja avautuu taas hiiren klikkauksella. Tai jos kone on pidempään käyttämättä täytyy avata käynnistä-näppäimestä, joka on keskusyksikössä.
- fundamentalist
Polka kirjoitti:
Tarkennan siis että kyseessä on pöytäkone. Ja säästötilalla tarkoitan sitä kun näytönsäästäjä menee päälle (näyttö on pimeä) ja avautuu taas hiiren klikkauksella. Tai jos kone on pidempään käyttämättä täytyy avata käynnistä-näppäimestä, joka on keskusyksikössä.
"Missäköhän mahtaa olla vika? Kyselin Tele Finlandiltakin kuuluuko yhteyden katketa kun kone menee säästötilaan. Ei kuulemma pitäisi. Neuvoivat katsomaan koneen asetuksista onko vika siellä. Mutta mitä asetuksia? "
Kun et kerro käyttistä etkä koneesta paljoakaan niin oletan
että sinulla on joku Windows:
Aluksi voisi hiiren oikealla näpätä työpöytää ja katsoa ominaisuudet.
Sieltä näytönsäästäjä ja ottaa vaikka pois mokoma turhake kiusaamasta.
Sitten voisi käydä ohjauspanelista vilkaisemassa sieltä löytyviä asetuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984