Hakusessa olisi harrastus kaveri TOKOon ja agilityyn, sekä ehkä jälkeen....?
Saisi olla suhtkoht iso koira. Asun tällä hetkellä aika reilussa kaksiossa...
KERTOKAA ROTU JOKA SOPISI MULLE!! :)))
KOIRA MULLE!!
4
152
Vastaukset
- Jadeliinwe
^ Ja kokemusta on naapurin koirista ja malinoiksista...
- tässä rotuvinkkejä
Karkea-, lyhyt- tai pitkäkarvainen hollanninpaimenkoira.
- Vastaa ensin näihin
No eipä tuon viestin avulla saa paljon minkään näköistä selkoa.
1. Minkä IKÄINEN olet?
2. Mitä kokemusta sinulla on esim. noista em. belgianpaimenkoirista? ( aika eri asia on se, että olet vaikka ULKOILUTTANUT belggaria kaksi kertaa, kuin se, että olet omistanut neljä malinoista. Kummankin voi laskea 'kokemukseksi'... )
3. Onko kyseessä ensimmäinen koira? Jos ei, mones ja mitä rotuja on ollut ennen.
4. Mitä MUUTA haluat koirasta, kuin harrastusvälineen?
5. Minkälaista LUONNETTA tahtoisit koirallesi?
6. Kuinka paljon aikaa ajattelit käyttää koiraasi päivittäin? ( HUOM. Myös sen kuuden vuoden kuluttua ! ) Mm. lenkitys, koulutus ja perushoito?
7. Kerroit asuvasi kaksiossa. Eikö Kallio ja Lappi ole aika erilaista maastoa? MISSÄPÄIN asut. Millaiset ulkoilumahdollisuudet jne.
Voisi olla helpompi vastata TOTUUDENMUKAISESTI, kun tietäisi oikeasti mitä sinä siltä koiralta haluaisit jne. Viestisi perusteella voi yhtä hyvin ehdottaa jackrussellinterrieriä kuin bordercollieta. - Jadeliinwe
1. 20v.
2. KOkemusta koirista on kohuullisesti. (Saanut ottaa tokoa ja agilityä malin kanssa sekä ulkoiluttanut...)
3. On.
4. Luotettavan ystävän tietysti harrastus kaveri.
5. Innokas oppimaan ja miellyttämishaluinen.
6. Aamulla 20min lenkki puol viiden aikaaan 30min - 1h lenkki ja illalla 15min.
7. Asun siis Helsingissä (en kuitenkaan keskustassa)
8. Olen päättänyt ottaa australiankelpien!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053661
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472610- 1142432
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401954Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu271668- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211498- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701235