KOIRA MULLE!!

Jedelwiine

Hakusessa olisi harrastus kaveri TOKOon ja agilityyn, sekä ehkä jälkeen....?
Saisi olla suhtkoht iso koira. Asun tällä hetkellä aika reilussa kaksiossa...
Ja kokemusta on naapurin koirista ja malinoisten "kasvattajan" apulaisena...KERTOKAA ROTU JOKA SOPISI MULLE!! :)))

6

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhmm..

Ei toinen voi kertoa mikä rotu sopii sinulle. Tässä hyvä vinkki sinulle sopivaa rotua etsiessä. Mieti : Mitä minä pystyn koiralle tarjoamaan, kuinka paljon aikaa olen valmis viettämään sen kanssa?
      Ota huomioon myös aika ilman harrastusta. Paimenkoirat ovat enemmänkin elämäntapa. Jos sinulla ei ole ollut omaa koiraa, omalla koiralla tarkoitan pennun kasvattamista aikuiseksi, suosittelen alottaamaan jostain "helpommasta" rodusta.

• alpo.c

Kannattaa myös muistaa että rotujen sisällä saattaa olla suuriakin yksilöllisiä eroa esim. energisyyden suhteen. Ei siis välttämättä kannata ottaa pentueesta sitä joka "jyrää" kaikki muut, mikäli ei halua liian haasteellista tapausta.

• 37

Sanoisin ettei ainakaan belggari, miten olisi joku noutaja? esim sileäkarvainen?

• Belgi omistaja

Villakoira on mainio koira, vaikka sitten ensikoiraksi tai kokeneelle. Villakoira sopii suurinpirtein joka harrastukseen eikä ole niin kova luonteisia. turkin voi vetää lyhkäseks niin ei ole sekään ongelma :)

• Wufff

Sulle ei sovi mikään koira

• fargo

Aloittajan viesti on jo toukokuulta. Toivottavasti koira on jo löytynyt vaikka täältä et näköjään paljon asiallisia vinkkejä saanutkaan.
      Kyllä minusta belgin voi ottaa ensimmäiseksikin koiraksi jos on asennoitunut oikein ja on muuten sopivan määrätietoinen henkilö.
      Liikuntaa ja koulutusta belgi ehdottomasti tarvitsee ja ensimmäiseksi belgiksi suosittelen narttukoiraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      29
      2798
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      121
      2662
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      36
      2231
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2053
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      414
      1624
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1133
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      54