yksin järvellä?

typy..

Oli lämmin iltapäivä,olin tullut navetasta ja oloni oli hiukan likainen. Minun olisi pitänyt lähteä porukoiden kanssa jonnekkin helvetin synttäreille mutta en jaksanut. Päivällä tehtiin heinätöitä ja kaikkee mitä maalla tehdään.. jäin ihan yksin.
Otin mopon ja pyyhälsin järvelle; sytytin tulen saunan pesään ja odottelin sen lämpiämistä. Ajattelin että en laittaisi bikinejä ja uisin alasti, mutta koska ei voinut tietää kuka voisi tulla niin laitoin ihan varmuuden vuoksi.
Olin uinut ja peseytynyt ja ajattelin vielä vähän aikaaa ottaa laiturilla aurinkoa.
Sitten sain tekstiviestin ja ryntäsin lukemaan sen. Porukat ilmoittivat että jäävät yöksi sinne syndeille.
No mikäpä siinä eihän se minua häirinnyt. ajattelin jo lähteä kunnes kuulin auton äänen katsoin taakseni ja sehän oli tuttavaperheen Mika.
Ihmettelin, että mitä hän täältä hakee .. Hänenkin piti mennä sinne syndeille. Mika oli kuullut että en ollut tulossa joten hän tiesi että olen yksin.. hän on 30 vuotias hyvän näköinen tumma rekkakuski.
Olen ollut siihen vast ikään ihastunut. Hän ei ollut tietävinään missä muut olivat joten hän kysyi että missäs kaikki on vastasin että ne jäi synttäri paikkaan yöks. Mika katsoi minua jokseenkin oudosti.
Sitten hän tuli istumaan viereeni ja laittoi kätensä reiteni päälle ja kuiskasi korvaani "no sittenhän me ollaan ihan kahestaan eikä kukaan tiedä missä mäkään oon.." väreet kulkivat lävitseni sitten nousahdin seisonaan, menin nojaamaan kaiteeseen kasvot järvelle päin mietteliään näköisenä. Mika sanoi
- mikäs nyt tuli?
- nokunn.. sä oot mua varmaa 15 vuotta vanhempi ja sulla on lapset ja
tyttö ystävä... Sitä paitsi sä oot kännissä!
- nii mitä sitte? mä luulin et sä tykkäät musta.
_ joo niinhän.. mut..
Mika tuli takseni ja laittoi voimakkaat kätensä lanteilleni ja suuteli minua niskaan. sitten hän hyväili minua rinnoista ja kun hän yritti laittaa kätensa bikineihini niin käännyin ja sanoin
-ei me saatais...
_shh.. ei kerrota kenellekkään. mut mä haluun sua nyt.
Pelkäsin aivan kauheasti seurauksia ja vetäydyin irti Mikasta. Lähdin hiljalleen kävelemään rannalle päin huomasin sivusilmälllä että mikalla seisoi.
Kuulin hänen sanovan hiljaisella äänellä että jos ei hyvällä niin pahalla.
Mika lähti perääni vauhdilla minä lähdin juoksemaan ja niin lähti Mikakin. Juoksin mikan autolle,kiersimme autoa ja mikalla näytti olevan hauskaa.. minä taas sanoin kovaan ääneen, että jos tuut yhtään lähemmäs niin mä huudan! pah! sanoi Mika. sitten tajusin ettei kukaan voinut kuulla, järvi oli kuitenkin niin pieni ettei siellä ollut kuin 5 mökkiä, eikä niisä ollut ketään. jossain vaiheessa astuin johonkin mikä sattui jalkaani ja minä kun olen vielä todella herkkä kivuille.. yritin lähteä mökin suuntaan mutta mika sai minut ja otti ranteistani kiinni .. ja se sattui! Mika raahasi minut mökkiin.
hän heitti minut sängylle ja tuli päälleni.. ja yritin rimpuilla mutta oli aivan poikki.. sitten hän suuteli minua ja purasin häntä huulesta ja huusin! mika laittoi kätensä suulleni. ja hyväili nuorta vartaloani.. hän irrotti molemmat kätensä ja alkoi riisuuntumaan paita.. housut... kunnes oli aivan alasti.. kieltämättä komea näky! mutta jotenkin olin aivan kipsissä. yritin uudestaan pakoon! mutta Mika heitti minut takaisin sängylle ja sanoi " ai tykkäätkö sä kovista otteista,okei!" sitten oli huomannut että olin kiihottunutkin tuosta kaikesta. yritin puhua Mikalle järkeä mutta turhaan eihän tommonen känninen äijä mitään tajuu.. Mika laittoi kätensä suulleni riisui minut ja hyvaili minua. lähemmpää ja lähempää kostunutta vakoani. Mika työnsi kaksi sormeaan pilluuni ja sanoi "taidatkin olla neitsyt pillu, sepä hyvä" ja hän hieroi klittaani.. sydämmeni oli pumpata ulos kurkusta.. sitten hän tuli päälleni. Mika ottikätensä pois suultani. olin sanaton. sitten hän työntyi sisääni. ensimmäiset työnnöt olivat yhtä tuskaa mutta sitten aloinkin nauttimaan kaikesta ja sain elämäni ensimmäisen orkun! sitten makasimme molemmat huohottaen vierekkäin. kello oli jotain puoli 11.. nousin sängyn reunalle istumaan ja tunsin mikan käden olallani.. hän pyyteli anteeksi jos oli liian kovakourainen, eikä tiennyt mikä häneen meni. sanoin ethän sä muuten mut sun takii mä sain tikun jalkaani, kipeet ranteet ja menetin neitsyyteni.. ainoo hyvä oli orkku.. luulin että mika ymmärsi vasta sitten mitä oli tehnyt... olin hänelle hiukan vihainen kävin pesulla uudestaan ja kun tulin saunasta sanoin sille että ei se nyt niin hirveetä ollukkaan... mut seuraavan kerran kun tehään temput sä oot selvin päin ja vähä hellempi. juttelimme ja puimme vaatteet. Mika lähti ennen minua. sitten otin mopon ja menin tilalle.. olin niin väsynyt että sukahdin sohvalle. heinä työt jatkuivat paivällä kello yksi ja yllättäen mikakin tuli sinne. Illalla meillä olikin hausjaa...

3

6288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typy..

      ensinnäkin tais tulla väärän otsikon alle ..

      kai toi on jotenkin.. sieltä puuttuu jotain.. ja jotain on liikaa.. no kertokaa te!
      en oo ennen kirjottanu.. ja oon huono kirjottaa.. kaikkia pitempiä tarinoita mut olisko jotain POSITIIVISTA?

      • jotain

        Ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Jotenkin vain sekä sinun että kauriksen tarinasta tuntuisi puuttuvan kokemus, lienenkö väärässä?
        Tai sitten en vain pitänyt kummankaan tyylistä.
        Se kokemus kuitenkin on pieni onkelma, sehän karttuu kaikenaikaa =)
        Jatkakaa valitsemallanne tiellä. Mutta olkaa sitten varovaisia siellä ulkona...
        Onnea!


      • typy..
        jotain kirjoitti:

        Ihan hyvä yritys, ei siinä mitään. Jotenkin vain sekä sinun että kauriksen tarinasta tuntuisi puuttuvan kokemus, lienenkö väärässä?
        Tai sitten en vain pitänyt kummankaan tyylistä.
        Se kokemus kuitenkin on pieni onkelma, sehän karttuu kaikenaikaa =)
        Jatkakaa valitsemallanne tiellä. Mutta olkaa sitten varovaisia siellä ulkona...
        Onnea!

        oot vissiin oikeessa..** (=


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe