Kävipä meilläkin toissa joulun alla nuorehko kakkapöntön myyjä.
Lupasi ummet ja lammet ja puhui 2 tuntia keittiön pöydän ääressä.
Rupesi tympimään ja menin olkkariin lukemaan Kalevaa. Mihin se
rouvalla tyssäsi tämä allekirjoitus? huusi hän. En osta mitään suurempaa jos en nuku yön yli, sanoin. Hän tuli eteeni ja sanoi;
Nyt jää lapsille ostamatta joululahjat, ei tule joulua, ei. Pukkihan
ne lahjat tuo, sanoin minä. Naapurissa oli valitellut ettei saa viikon-
lopuksi ruokaa perheellle kun kauppoja ei syntynyt. Tämmönen myyntimieshän on aivan pöpi eikä sovellu alallle missäään tapauksessa. Harmittaa etten älynnyt ottaa yhteyttä esimieheen ja
kertoa millä keinoin tämä henkilö yritti tehdä kauppoja..
ECOLATOR-UKKO
9
451
Vastaukset
- myynti tykki
Kyllä jotain evästä olisi pitänyt antaa mukaan ettei perheen tarvitsisi nälkää nähdä!
Alan vaihto lienee myyntitykille paras vaihtoehto? - yhtä perhettä
Nykyään näiltä herrasmiehiltä saa ostaa Dekotalon tai vaikka Lämpolux ikkunat.
- kalle kustaa korkki
Aika omituiselta kuulostaa. Mahtaako olla pelkkä provo koko aloitus. Itse on vaikea kuvitella että joku noin yrittäisi väkisin jotain myydä. Todella outoa.
- wysig
Odotas reilut puolivuotta, niin eiköhän tämän suuntaiset jututkin tällä palstalla taas valtaa palstatilaa.
- Äimän käki
Olen tästä kirjoittanut aiemminkin ja vitsiksi sanoi joku lukija mutta
on totisen totta. En kyllä keksisi tämmestä, ei ole mielikuvitusta.
Kaikkea näkee kun tarpeeksi kauan elää. Hän liikkui sillä mielin
että kaupat on pakko syntyä heti ensi kerralla. En tykkää tyrkyttä-
jistä enkä olisi itse edes luvannut tulla meille mut mies antoi luvan
tietämättäni, josta olin tietenkin yrmeissäni.- påouyvytrdcrtuij
Tuo on vielä melko kesy tarina. Puolisoni oli alalla tuona aikana ja sain kuulla aika hurjia juttuja painostuksesta ja pakkomyynnistä. Uhkailua lakiin vedoten ym.ym.
Taitaa tällä hetkellä tosin olla hieman hiljaisempaa tuolla alalla...
- ----
Itsellä kokemusta firmasta ja ei mitään hyvää sanottavaa!
Sääliksi käy niitä syrjäseudun mummoja ja ukkoja joilla ei ole ketään puolustamassa ja vahtimassa mitä tehdään.... - Koskeloru
Ei kauaa kestänyt bisnes toi.. Kun vesilinnut jo miljoonat taskuunsa loi.. Nyt ei enään käy kauppa lain.. uusia juonia punovat ukot nuo vain..
Kun ei kauppa käy...päättivät uudet vaatteet laittaa.. alaa vaihtaa.. Ikkunoita lämpöluxin... kaikille... nuorin ja vanhuxin... Sikahintaisia vaan mitäpä siitä.. 10 vuoden rahoitukseen ikkunahankintasi liitä..
Ja nyt on taas vesilintu iloinen.. kun on rahapussi taas monikiloinen.. - -ö-
Mitään hyvää sanottavaa ei tästä firmasta ole! Meilläkin kävi pari vuotta sitten nuori heppu joka 3h jorisi keittiössä.
Sitten meni myyjältä muisti koko käynnistä/soitosta jossa ilmoitimme ettemme ota heiltä laitetta vaan olemme saaneet paikalliselta tekijältä useita tuhansia halvemmalla.
Seuraavaksi tuli heiltä 10% ennakkomaksu laitteesta jota EMME ole tilanneet! Herra iso herralle jätimme useita soittopyyntöjä johon ei vastattu ikinä. Lopulta herra iso herra soitti, kaksi tuntia myöhemmin, kun uhkasimme viedä asian käräjille. Sen jälkeen pääsimme puljusta eroon.
Paikallinen vesijohtomies sanoi, että on kuullut useita negatiivisia kommentteja firmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070