Sniper Ghost Warrior

kokemusta ei ole

Olisiko kenelläkään tietoa miten saisin korjattua tällaisen ongelman kun kyseisen pelin moninpeli ei toimi. Aina kun yritän liityä nettipeliin tulee "Connection to host timed out" jokaisessa serverissä on sama ongelma oli quality kuinka hyvä tahansa.

1

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimies678086maajou

Mahdollisia syitä vois olla palomuuri (softa tai rauta), steam bugaa eli näistä voisit katsella jos vikaa löytyy.

Toisaalta voin kertoa, ettei tuo multiplayeri ole mikään hääppönen ja siinä on DM, TDM ja V.I.P pelimuodot.

Voin myös sulle todeta, että varaudu sitten oikesti siihen, että törmäät xiittareihin, niitä meinaan tuntui olevan jonkin verran samoin kuin erillaisia xiittejä esim. WH ja speedhack ja muutamat muut kuten ettei vihu kuole edes 4 pistoolin osumasta päähän ja pariin puukoniskuun.

Ite olen sen verran paljon pelannut että voin varmasti nuo xiitit todeta ja tämä ei ole vainoharhaisuutta vaan puhdasta faktaa.

Harmi, että xiittarit pilaa peli-ilot niiltä kellä on puhtaat jauhot pussissa, ite en kuitenkaan tuosta pelistä niin tykänny, tuli vaan pelattu huvin vuoksi ja zekattua minkälainen tuo on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe