Perkuta!

Anjaniina.

ei tullu jytkyy.
Puran siis pois tän tyynyvarustuksen ympäriltäni ja kai tuun pois maakellarista. Mitä nyt tehdään noilla 3000 kilolla pottuja ja hapankaalia?
Ei sitte loppunu tää maailma? Eikä tullu maanjäristystä klo 1800?
Joku on yrittäny omaa jytkyään Pohjanmaalla, mut pieleen meni sekin.
Mites profeetta ny suun panee?

24

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On edesvastuutonta päästää tuollaista julkisuuteen. Sillä saattaa olla traagisia seurauksia herkimpien ihmisten elämässä. Jos joku teki laajennetun itsemurhan tuosta syystä, en usko, että sanojaa saadaan koskaan vastuuseen puheistaan.

• stickme

Nmojooo...yl pitää olla iak herkkä jos moiseen uskoo, noita maailmanloppuja kun on tullut ja mennyt.
        Mutta joo oikeesti, mitäs jos olisit haistattanut pomolle, polttanut omaisuutes jne...

• stickme
        stickme kirjoitti:

Nmojooo...yl pitää olla iak herkkä jos moiseen uskoo, noita maailmanloppuja kun on tullut ja mennyt.
        Mutta joo oikeesti, mitäs jos olisit haistattanut pomolle, polttanut omaisuutes jne...

Korjaan typot ;))
        kyl
        aika

• stickme kirjoitti:

Maailmanlopun ennustajia on aina ollut, mutta kun Yhdysvalloissa, jossa kaikki on kaupallistettu, niin kellä tahansa on kritiikittömästi mahdollisuus päästä esittämään mielipuolisia ajatuksiaan julkisuuteen.

• Teotwawki kirjoitti:

Maailmanlopun ennustajia on aina ollut, mutta kun Yhdysvalloissa, jossa kaikki on kaupallistettu, niin kellä tahansa on kritiikittömästi mahdollisuus päästä esittämään mielipuolisia ajatuksiaan julkisuuteen.

Huomenna on synkkä päivä edessä...Pankinjohtajan eteen nöyristelemään ja puheitaan perumaan.Ja tietenkin kävellen,kun tuli autovakuutuskin sanottua irti.Ei kyllä mieli mettä keitä!Eikä keskiviikkona kolahda postilaatikkoon edes Aku Ankka...Joten onhan tämä tavallaan pieni maailmanloppu,ainakin mulle!

• nooanarkki kirjoitti:

Huomenna on synkkä päivä edessä...Pankinjohtajan eteen nöyristelemään ja puheitaan perumaan.Ja tietenkin kävellen,kun tuli autovakuutuskin sanottua irti.Ei kyllä mieli mettä keitä!Eikä keskiviikkona kolahda postilaatikkoon edes Aku Ankka...Joten onhan tämä tavallaan pieni maailmanloppu,ainakin mulle!

MITÄ?????? Eikö Aku Ankka tulee sulle enää. Nyt ovat asiat todella huonosti. Älä vain tee itsellesi mitään, koita rauhoittua ystävä hyvä.

• RIMMIR
        nooanarkki kirjoitti:

:))) (Naurattaa vallan tavattomasti, näin siinä kay kuin nuolasee ennen kuin tipahtaa)

• stickme
        nooanarkki kirjoitti:

Nonni!
        Pitikö sitä olla niin dramaattinen.
        Mulla olis myydä ny 15 kg syrströmminkiä?
        Kiinnostasko?

• Teotwawki kirjoitti:

MITÄ?????? Eikö Aku Ankka tulee sulle enää. Nyt ovat asiat todella huonosti. Älä vain tee itsellesi mitään, koita rauhoittua ystävä hyvä.

Vaikeata on tässä levotonta mieltänsä tyynnytellä...Onneksi yksi runonpätkä lohduttaa:Kun Pelle Peloton teki Roopelle uuden lukon kassaholviin,niin se toimi äänitunnistimella.Eikä mikään helppo muistaa:

Himmeli-Helmeri humpassa hikosi,
        kirpeät karpalot kulmille kihosi!

Jotenkin mulla on samanlainen fiilis.

• nooanarkki kirjoitti:

Vaikeata on tässä levotonta mieltänsä tyynnytellä...Onneksi yksi runonpätkä lohduttaa:Kun Pelle Peloton teki Roopelle uuden lukon kassaholviin,niin se toimi äänitunnistimella.Eikä mikään helppo muistaa:

Himmeli-Helmeri humpassa hikosi,
        kirpeät karpalot kulmille kihosi!

Jotenkin mulla on samanlainen fiilis.

Ville Keynäs on näemmä tehnyt jälleen loistavaa työtä toimittaessaan Akua.:-))

• Meriläinen

On tässä sellainenkin paha juttu kun näitä maailmanloppuja on luvattu turhaan, niin sittenkun se aito ja oikea (jaffa) tulee niin kukaan ei enää usko.
      ja sitten ei ketään ole sen maailmanlopun jälkeen palaamassa maailmaan niistä koloistaan ja muista mihin nyt on ihan turhaan menty.
      aattele nyt itteäskis kuinka monta kertaa meinaat vielä ostella noitten lupausten jälkeen niitä varastoja?

Paha paha juttu oli kyllä, menee luottamus kokonaan maailmanloppuihin.

• lejanna*

Minä hakkaan maailmanloppua luudalla päähän.
        Muistan, kuin eilisen päivän, olin kai jotain 5-6 vuotias.
        Joku uskonlahko oli povannut maailmanloppua. Istuin yksin kotona, ainoa lapsi kun olen, vapisin, ja odotin, milloin se oikein tuleekaan.
        Nyt ollaan tässä, ikäloppuna, eikä sen himskatin maailmanloppu ole vieläkään tullut.
        Kakkaloppu, sanon minä.
        .

• stickme

No niin on.
        Mihin täs maailmassa enää voi luottaa.
        Jollei maailmanloppukaan tuu ajallaan?
        Hmppfff...
        Entäs sit kun se saakeli tulee just kun on jotai tärkeetä tekemässä eikä millään jouta maakellariin syrströmminkiä syömään?
        Nii, minä kysyn vaan!

• stickme
        lejanna* kirjoitti:

Joku uskonlahko oli povannut maailmanloppua. Istuin yksin kotona, ainoa lapsi kun olen, vapisin, ja odotin, milloin se oikein tuleekaan.
        Nyt ollaan tässä, ikäloppuna, eikä sen himskatin maailmanloppu ole vieläkään tullut.
        Kakkaloppu, sanon minä.
        .

Äläpäs menetä uskoos ;)) sanos profeetta, minä sanon että senkus hakkaat.
        Onko sulla hyväkin luuta?
        Ossaatko muuten soitella ...harppua?

• Meriläinen
        lejanna* kirjoitti:

Kakkaloppu, sanon minä.
        .

ite olen yhden maailmanlopun päivänä yrittänyt lohduttaa tuntematonta naista joka vapisi ja itki kun odotti sitä silloin niin kuuluisaa maailmanloppua.
        Olis ollut mielenkiintoista tavata myöhemminkin, että millälailla tunsi elämänsä kun sitä ei tullutkaan.

• Meriläinen
        stickme kirjoitti:

No niin on.
        Mihin täs maailmassa enää voi luottaa.
        Jollei maailmanloppukaan tuu ajallaan?
        Hmppfff...
        Entäs sit kun se saakeli tulee just kun on jotai tärkeetä tekemässä eikä millään jouta maakellariin syrströmminkiä syömään?
        Nii, minä kysyn vaan!

Siinäpä se just, kun se voi iskeä ihan väärällä hetkellä.
        Olen kyllä nyt hyvin äkäinen tollaisille lupailijoille, pitäs pitää lupaukset.

• stickme
        Meriläinen kirjoitti:

Siinäpä se just, kun se voi iskeä ihan väärällä hetkellä.
        Olen kyllä nyt hyvin äkäinen tollaisille lupailijoille, pitäs pitää lupaukset.

Niin minäkin.
        Jos kerta sanotaan että loppu tulee ja valot sammuu, ni sit kans sammuu...
        Mitä se tällanen härnääminen muka on?

• Rattus sp.

Toisaalta ruuan hinnat ovat nousussa? Onnittelut! Saatat tehdä jopa voittojakin. Jos perunat aloittavat itämisen, niin myy ne istutusperunoina. Hapankaalista ei liene ongelmia. Kohta on edessä yötön yö ja festivaaleille kiertämään bratwurstien ja hapankaalin kanssa. Oluet juot sitten itse ja tarjoat myös kamuille? Olen ylpeä sinusta!

• stickme

Aijaha, khöh...
        *liikuttuu kyyneliin*
        Meinaatko et on kuin osakesijoittamista, paremmalla tuotolla vaan?
        Mitä arvelet, pitäskö ostaa pyssy? Jos tarttee ihan vähän vaan, ampua?

• Rattus sp.

Oletko seurannut raaka-aineiden hinnan nousua? Siskon mies sijoitti maissiin ja riisiin, joten kai sitä voi ihan pers.tuntumallakin tehdä hyviä sijoituksia. Pienenä vinkkinä tulen juomaan oman osuuteni oluista sinne pienelle saarelle vähän lämpimämpään ilmastoon..

Tämä päivä menee ihan persiilleen. Johtuen liiasta määrästä metsätöitä.. Joka pahuksen lihasta särkee ja mikään ei huvita.. Pakko ottaa kohta joku kipulääke.. Olin meinaan taas aamusta metsässä..

• stickme

Senkus, se nimittäin on halpaa siellä ;)
        Ostan sulle tynnyrillisen ;) Mut ensin purjehditaan yhdes ;) Sinne ;)
        Joo, voi ruuallakin, keinotella, kunhan ei rohkaisis geenimanipuloituja?

• Rattus sp.

Jos tynnyrillisen.. niin sitten haluan oman whiskytynnyrin.. Sellaista olen halunnut jo ihan periaatteen vuoksi pidemmän aikaa.. Kellariin kertyy vain viinejä :(.

Et muuten haluaisi tulla kyydissäni sinne. Usko vain.. En minäkään uskaltaisi :D. Pysyttelen taidoilleni sopivammissa vesissä..

• stickme

Oki ;) ja mä kun ajattelin auttaa sua ;) Mitä se haittaa vaiks käydään Islannissaki?
        Jaaa...tynnyrillinen whiskyä...no huh huh...
        Osaakos rouva käyttäytyä kännissä, niin ettei huutele parvekkeeltä ohikulkijoille jne...

• Rattus sp.
        stickme kirjoitti:

Oki ;) ja mä kun ajattelin auttaa sua ;) Mitä se haittaa vaiks käydään Islannissaki?
        Jaaa...tynnyrillinen whiskyä...no huh huh...
        Osaakos rouva käyttäytyä kännissä, niin ettei huutele parvekkeeltä ohikulkijoille jne...

Kännissä käyttäydyn paremmin kuin selvänä, jos oikein muistan. Kun en voi olla varma pelaako kontrolli, niin pakko ottaa käyttöön tuplakontrolli. Kun on selvä, tietää mitä tekee, joten ei ole turhia estoja. Skål!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4340
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3156
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1372
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      84
      1235
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      826
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      676
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      17
      672
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      647
    9. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      629
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      105
      612
    Aihe