Miten pussailla?

vaillatietoa?

Anteeksi, että toi kuulostaa tosi tyhmältä ja tämä koko juttu, mutta olen nyt 15 vuotias tyttö. En ole ennen seurustellut ja nyt minulla on juttua yhden pojan kanssa. Haluaisin tietää teidän mielipiteenne, että onko tämän ikäisten edes aika pussailla? ja jos on, niin kun en ennen ole niin tuleeko se luonnostaan vai onko siihen joku tyyli? en kyllä ajatellut treenata tuota suutelemista:D:D mutta haluaisin vain tietää, jos se oikea aika tulisi, että tuleeko se homma luonnostaan vai miten=) Antakaa kaikki neuvonne=)

6

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunu<3

tää saattaaa kuulostaa aika jännälle.. mut ei voi mtn .. eli oon 13 v seurustelen ja me ollaan pussailtu ja aika monesti : D mut se pussaamien tulee vaa iha luonnostaa = ) ku muistaa vaa olla rento ja nauttia siitä! (= muaki jännitti iha saakelisti eka kerta mut sit se on vaa ihanaa ;) onnea! (= hei ja muute varokaa ettei nenät osu yhteen :D mul meinas niin käydä ==D

• 15v rakastunu poika

Oon ny 15v. ja ekan kerran ku pussasin oli ku ystävänpäivän ku olin 10v. Sit vaihtu koulu, ja on ollu venäläistä postii ja tämmöst, mut siis oikeastaa sun on turha kysyy tämmöst, sil en muista et koskaa ois joku tullu sanoo et "toi oli huono pussaa" tai tämmöst, ja jos poikaski on 13v ja se tykkää sust, nii sen mielest tuut aina pussaa hyvin. Onnee kumminki teille kahelle =)

• kirjoittaja

ei kun mun poikani on 16=) edellisen kommentoijan poika oli 13. näin korjaukseksi:D

• 12v poika.

Pussaaminen hoituu luonnostaan.

• aaawww

Et ole suinkaan liian nuori, jos vaan susta tuntuu että oot valmis.
      Kuten täällä on jo aijemminkin sanottu; pussaaminen hoituu luonnostaan.
      Sen vinkin annan, ettei ekoina kertoina välttämättä kannata kieltä käyttää. Se voi säikäyttää toisen osapuolen:D

Hitaasti vaan lähestyt poikaa, raota hieman huuliasi ja anna pusu, (tavallaan kuin poskipusu) jommallekummalle huulelle.

Kivoja pusutteluhetkiä! :3

• Anonyymi

Mutta kuka tietää miten pussatan pitäis tehdä jotain muuta kun vaan laitta huulet yhteen??? :D<3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe