Anteeksi, että toi kuulostaa tosi tyhmältä ja tämä koko juttu, mutta olen nyt 15 vuotias tyttö. En ole ennen seurustellut ja nyt minulla on juttua yhden pojan kanssa. Haluaisin tietää teidän mielipiteenne, että onko tämän ikäisten edes aika pussailla? ja jos on, niin kun en ennen ole niin tuleeko se luonnostaan vai onko siihen joku tyyli? en kyllä ajatellut treenata tuota suutelemista:D:D mutta haluaisin vain tietää, jos se oikea aika tulisi, että tuleeko se homma luonnostaan vai miten=) Antakaa kaikki neuvonne=)
Miten pussailla?
6
659
Vastaukset
- rakastunu<3
tää saattaaa kuulostaa aika jännälle.. mut ei voi mtn .. eli oon 13 v seurustelen ja me ollaan pussailtu ja aika monesti : D mut se pussaamien tulee vaa iha luonnostaa = ) ku muistaa vaa olla rento ja nauttia siitä! (= muaki jännitti iha saakelisti eka kerta mut sit se on vaa ihanaa ;) onnea! (= hei ja muute varokaa ettei nenät osu yhteen :D mul meinas niin käydä ==D
- 15v rakastunu poika
Oon ny 15v. ja ekan kerran ku pussasin oli ku ystävänpäivän ku olin 10v. Sit vaihtu koulu, ja on ollu venäläistä postii ja tämmöst, mut siis oikeastaa sun on turha kysyy tämmöst, sil en muista et koskaa ois joku tullu sanoo et "toi oli huono pussaa" tai tämmöst, ja jos poikaski on 13v ja se tykkää sust, nii sen mielest tuut aina pussaa hyvin. Onnee kumminki teille kahelle =)
- kirjoittaja
ei kun mun poikani on 16=) edellisen kommentoijan poika oli 13. näin korjaukseksi:D
- 12v poika.
Pussaaminen hoituu luonnostaan.
- aaawww
Et ole suinkaan liian nuori, jos vaan susta tuntuu että oot valmis.
Kuten täällä on jo aijemminkin sanottu; pussaaminen hoituu luonnostaan.
Sen vinkin annan, ettei ekoina kertoina välttämättä kannata kieltä käyttää. Se voi säikäyttää toisen osapuolen:D
Hitaasti vaan lähestyt poikaa, raota hieman huuliasi ja anna pusu, (tavallaan kuin poskipusu) jommallekummalle huulelle.
Kivoja pusutteluhetkiä! :3 - Anonyymi
Mutta kuka tietää miten pussatan pitäis tehdä jotain muuta kun vaan laitta huulet yhteen??? :D<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453