Bulgariaan!!!!!

Lappi-nainen

Oisko jotain hyviä vinkkejä miten viettää sunny beachillä perheloma? ainakin tämä äitee haluis ottaa pidennykset hiuksiin, minkähän hintaista mahtanis olla??? ekaa kertaa bulgariaan ja mietityttää ku luettu et aquapark ois pettymys, mitä en tosin kuvien perusteella usko... kertokaas lisää maasta ja mitä siel vois tehä ja mitä kantsis hankkia... lähdetään 7.6.2011 :)

7

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eero-jantteri

mitä se sulle kuuluu mitä mä bulgariassa oon mistäkin maksanu ja tykänny

• Lappi-nainen

jopas on törkeetä kielenkäyttöö jos yleisen keskustelun avaa! Noh näitä urpoja riittää toki aina joten asialliset ihmiset kommentteja kiitos

• jetsetteripetteri

Ja mähän lomailenki sellasis kulturelleis mestois mihin teil ei oo varaa. Oon meinaan automyyjänä sen verran tuohta tehny. Kannattaa asua edullisesti vuokralla niin jää varaa hyvään autoon ja matkusteluun perkele. Ja kaljaan jota mä en juo (mut koira tykkää, vaan ku ei se tee piskil hyvää nii se saa sahtia maistaa vaan jouluna, stanan kännikoira mut kyl mä sitä rakastan, se on viisaampi ku monet ihmiset ja tuplasti viisaampi ku turkkiin matkustavat juntit)

• lappi-nainen

ei Bulgaria oo valitettavasti Turkissa, juntteja näkyy löytyvän

• rosamarina

Itse olin teini-ikäisenä aqua-parkis ja hyvät muitot jäi, se paikka oli mukava. Riippuu varmasti mihin on tottunu ja paljonko yleensä matkustaa/ on nähny, mutta vielä siinä iäski uppos! Itse paikkana Bulgaria oli ok, omaa matkaamme varjosti se, että äidiltäni ryöstettiin rahalompsa heti lentokentällä ja sama kävi muutamalle muullekki heti ku koneesta alas pääsi, joten täytyy olla TOSI tarkkana, he myös yrittivät katkaista laukkujen remmejä suurien ihmispaljouksien keskellä. Mitää väkivaltaa tms. emme kokeneet, mutta ihan niinku missä tahansa taskuvarkaita on paljon! Muuten loma meni kivasti ja ihana reissu oli. Hiusjuttuja tekevät sieläki ja aika halvalla, mutta laatu voi olla mitä on :) Nauttikaa lomasta!

• Never again

Käytiin perheen kanssa pari vuotta sitten Bulgariassa, enkä mistään paikasta ole ollut niin pettynyt kuin siitä. Jos tykkää kerjäämisestä, vahtimisesta, iholle tulevista kaupustelijoista ja saksalaisista niin sinne vaan!
      Se on saksalaisten paratiisi!

• *

Bulgaria on laaja maa. Missä kaupungissa mahdoit vierailla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1249
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1047
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      990
    4. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      919
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      139
      890
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      836
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      751
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      685
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      684
    Aihe