Aivan hukassa

Hukassa93

Nyt ahdistaa niin paljon ettei sydän kestä.
Olen 17-vuotias lukiolaistyttö ja seurustellut reilut pari kuukautta maailman ihanimman pojan kanssa. Hän on kaikkea sitä mitä olen aina halunnut ja arvostaa minua ja haluaa minut juuri sellaisena kuin olen. Se on niin ihmeellistä!

Kuitenkin olen aivan HELVETIN ahdistunut. Nuoruuteni ajan olen aina välillä tuntenut vetoa poikien lisäksi myös tyttöihin, mikä on välillä ahdistanut. Ei tunnu yhtään omalta ajatukselta, että tekisin jotain tyttöjen kanssa, mutta silti ihailen kauniita tyttöjä ja katson heitä. Nyt kun olen seurustellut pojan kanssa, olen välillä maailman onnellisin ja ihastunut, mutta nyt tää seksuaalisuusjuttu ahdistaa ja pelottaa. Eräs lukiomme tyttö, joka on hyvin kaunis, saattaa laukaista minussa oikean ahdistusaallon. Minusta on myös kiva katsella kauniita julkkiksia. Naiset ovat mielestäni kauniita ja naisen vartalo melkeinpä kauniimpi kuin miehen kroppa. Tuntemukseni tyttöjä kohtaan eivät kuitenkaan ikinä ole positiivisia ihastumisen tunteita, vaan painostavia ja ahdistavia. Koko mieleni on bi-seksuaalisuutta vastaan. EN HALUA!! Vaikka muuten olen hyvin suvaitsevainen ihminen ja hyväksyn kenet vaan juuri omana itsenään, niin omalle kohdalle en tätä halua. Olen koittanut etsiä netistä muiden kokemuksia, mutta sekin ahdistaa usein vain lisää.

Ahdistuksessani olen avautunut parille parhaalle ystävälleni ja he ovat kertoneet silloin tällöin miettineensä samoja asioita, mutta eivät ahdistu niistä. Olen käynyt psykologilla juttelemassa aiemminkin, ja olen kertonut myös hänelle. Myös isäni tietää peloistani.

Olen jutellut myös poikaystäväni kanssa tästä kerran ja hän sanoin asian olevan ok ja että se ei muuta hänen käsitystään minusta. Silloin helpotti hetkeksi ja tuntui taas hetken että koko maailma hymyilee. Silti nää tyttöajatukset aina palaa mun mieleen ja nyt on tosi rankkaa. Olo tuntuu niin väärältä ja syylliseltä, kun en osaa nauttia ja rakastaa täysillä. En halua pilata tätä suhdetta, sillä poika on unelmien poikaystävä ihan oikeasti. Hän on mielestäni edelleen syötävän hyvännäköinen ja haluan häntä seksuaalisesti.

Haluaisin vain olla onnellinen poikaystäväni kanssa ja saada mielenrauhan tän asian kanssa. Tuntuu väärältä, kun toinen on niin onnellinen, mutta itse en pysty tähän täysillä. En halua ajatella olevani ilman tätä poikaa enkä kestäisi ajatusta hänestä ja toisesta tytöstä. Miksi kuitenkin mua ahdistaa nää lesbo/bijutut näin saatanasti!!

Auttakaa mua tän ahdistuksen kanssa. Olen niin hukassa ja tulevaisuus näyttää niin epäselvältä. Elämä on jatkuvaa itselle todistelua ja hokemista, ja alan väsyä tähän. Mitä teen? Onko samankaltaisia kokemuksia? APUA!

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jametsis

Elämän karut kävyt.

• Vastaa näihin..

Mikä sinua niissä niin ahdistaa? Miksi et halua, esim. Että olisit bi? Plekäätkö sitä, että jos myönnät itsellesi olevasi bi, niin rakastuisit kenties samaa sukupuolta olevaan etkä halua pilata suhdedttapoikaystävääsi?

• Vastaa näihin..

"Ei tunnu yhtään omalta ajatukselta, että tekisin jotain tyttöjen kanssa, mutta silti ihailen kauniita tyttöjä ja katson heitä."

Lisään vielä että saahan sitä ihailla, ei ole mikään sääntö, että jos ihailet tai pidät naisvartaloa kauniina, sinun olisi myös pystyttävä seksiin naisen kanssa. Itseasiassa monet heteronaisetkin pitävät naisen vartaloa kauniimpnana kuin miehen. Ei siinä tarvitse olla mitään seksuaalista.

• Hukassa93

Vaikea sanoa mikä siinä ahdistaa nii kovasti.. Asiasta on tullut minulle jo eräänlainen pakkomielle, yritän etsiä itsestäni lesbouteen/bi-seksuaalisuuteen viittavia merkkejä, enkä pääse ajatuksesta eroon. Ehkä pelkkä bi-seksuaalisuus ei olisi niin paha, mutta pelkään että ajautuisin kokonaan lesbouteen. En ole ikinä tehnyt mitään naisen kanssa, eikä se edes houkuttele. Kuitenkin tulee mieleen että pitääkö tässä nyt lähteä testailemaan vai miten saan selviyden. Tiedän tarvitsevani miehen värkin tyydytykseen, mutta toisaalta en ole naista ikinä koittanut.
        Myönnän että pelkään ehkä eniten nykyisen suhteeni kohtaloa. Miksen helvetti osaa olla rauhassa, kun toinen on oikea helmi? Huijaanko tässä jotakin vai miten päin pitäisi olla kun toinen tunne sanoo toista, ja toinen toista.

• Tiziana

Hold your horses! Et ole bi tuossa iässä. Voit olla ihastunut ja ahdistunutkin tossa iässä ja luulet olevasi bisse, mutta epäilen kyllä. Et tiedä seksistä vieä mitään. Minkälaista haluat osaksesi ja mitä et taas halua kokea.

• Kokeilunhalua

Hei hukassa93!
      Olen itse 21 vuotias nainen. Lukiossa ollessani huomasin itsessänikin tuollaisia "piirteitä", joita luettelit: naisen vartalo tuntui kauniimmalta katsoa ja osa tytöistä saattoi jäädä mieleen ulkonäön takia. Älä ota siitä mikään näköisiä paineita! Itse tajusin melko pian, että se on enemmänkin kokeilunhalua kuin mitään muuta (omalla kohdallani), enkä ahdistunut ajatuksista enää sen jälkeen (ensin mietin, että ehkä pidänkin tytöistä ja se ajatus hieman ahdisti, koska seurustelin pojan kanssa silloin, eikä jostain syystä tullut mieleen ajatella, että ehkä olenkin vain enemmän bi kuin luulin tai jos kyse onkin vain uteliaisuudesta). En ymmärrä vieläkään, että miksi oikein ahdistuin ajatuksesta olla lesbo niin paljon. Mielestäni kahden ihmisen välinen rakkaus ja seksi on ihana asia, oli se sitten naisen ja miehen tai naisen ja naisen jne välistä. Ehkä se oli jokin aikuistumisen vaihe, en tiedä, mutta olen tyytyväinen että sain mietittyä asian halki jo silloin, enkä lokeroinut itseäni mihinkään. Päätin että se on sama olenko hetero tai bi tai lesbo, se ei muuta itsessäni mitään.

Olen parisuhteessa miehen kanssa ollut nyt muutaman vuoden ja myös pari muuta "pidempää" suhdetta olen ollut miehen kanssa. Seksiä olen harrastanut miesten kanssa, mutta muutaman kerran olen "jotain pientä" puuhannut naisten kanssa (ennen nykyistä suhdettani) ja pidin siitä. En usko, että voisin seurustella naisen kanssa, mutta naisen vartalo ja huulet jne. vain saavat minussa jotain liikkeelle, eikä se ahdista minua sillä rakastan poikaystävääni, eikä se fakta, että pidän naisten kauneudesta muuta sitä miksikään.

Ehkä sinua pelottaa nyt se, että jos haluatkin kokeilla naisen kanssa olemista, niin mitä nykyiselle suhteellesi tapahtuu? Olet vielä nuori ja jos haluat kokeilla asioita ennen kuin vakiinnut, niin sille ei ole mitään estettä.
      Itse jätin lukioaikaisen poikaystäväni, koska en ollut valmis sitoutumaan yhteen ihmiseen vielä silloin. Olen onnellinen ratkaisustani, sillä sen jälkeen opin itsestäni hirveästi uusia asiota ja sain kokeilla mieltäni askarruttavia asioita myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe