Minä olen ihmetellyt kun iltalehden videot ei näy tulee se alku mistä lähtee käymään ja sitten menee mustaksi. Testasin you tube pelaa sekä muiden lehtien ja paikkojen videot. En minä nyt kaadu vaikkei iltalehden videot näykkään, mutta mikähän sen aiheuttaa. Olisko jollain antaa vinkkejä.
Mikähän oikein vikana videokysymys.
8
93
Vastaukset
- 1syy
Minulla ei toimi IS:n videot mainosteneston takia.
- paina.
sen mainosalun jälkeen siitä kolmiosta se oikea video pyörimään
- videokyss55
Ei lähde vaan koko internet lakkaa toimimasta, tuli sellainen ilmoitus IE LAKKASI TOIMIMASTA . Kun siinä videossa pyörii ne alkupallot menee se vaaleanpunaiseksi ja tulee musta ruutu. No pärjään ilman iltalehden videoitakin.
- oletko koittanut
videokyss55 kirjoitti:
Ei lähde vaan koko internet lakkaa toimimasta, tuli sellainen ilmoitus IE LAKKASI TOIMIMASTA . Kun siinä videossa pyörii ne alkupallot menee se vaaleanpunaiseksi ja tulee musta ruutu. No pärjään ilman iltalehden videoitakin.
muilla selaimilla ?
- angry birds chrome
täällä pelaa hienosti kaikkien lehtien videot
xp chrome - videokys 55
Lisään vielä että ongelma syntyi kun päivitin flashin. Sitä ennen toimi kaikki hyvin.
- ie ja firefox
tarvitsevat kummatkin oman päivitykseen firefoxin päivityksellä toimii sitten myös safari opera ja muut selaimet
- angry birds chrome
Lataa se chrome on muutenkin parempi selain,buuttaa kone
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920